Keystone logo

118 کارشناسی برنامه ها که در آموزش و پرورش ابتدایی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • آموزش
  • آموزش و پرورش ابتدایی
رشته های تحصیلی
  • آموزش (118)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی برنامه ها که در آموزش و پرورش ابتدایی

      یک مدرک لیسانس به دانش آموزانی که دوره های آموزشی معمولا 3 تا 5 ساله را در هر دو دوره تحصیلی عمومی و عمومی تکمیل می کنند، اعطا می شود. شرکت کنندگان معمولا یک منطقه تمرکز را انتخاب می کنند که اغلب آن را بزرگ نامیده اند. کسانی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا هستند، ابتدا باید یک برنامه کارشناسی را تکمیل کنند.

      یک لیسانس در آموزش ابتدایی چیست؟ این برنامه به دانشجویان دانش، مهارت ها و تخصص نیاز دارد تا به عنوان معلمان ابتدایی موفق شود. شرکت کنندگان معمولا دوره های آموزشی در نظریه های آموزشی، روانشناسی کودک و تکنیک های آموزشی را در بر می گیرند. آنها همچنین اطلاعات عمومی در مورد موضوعات مختلف تحصیلی را می آموزند. بسته به برنامه، شرکت کنندگان ممکن است انتظار داشته باشند که یک زبان خارجی را یاد بگیرند یا مهارت هایی برای کار با کودکان معلول داشته باشند. محققان برنامه های کارشناسی معمولا برنامه های درسی خود را با در نظر گرفتن آموزش دانش آموزان تمرین می کنند، طراحی شده تا آنها را در معرض تمرین کلاس درس واقعی قرار دهند.

      دانش آموزانی که در لیسانس در برنامه آموزش ابتدایی ثبت نام می کنند، مهارت های شخصی و حرفه ای را به دست می آورند. آنها یاد می گیرند انتقادی و مدیریت پروژه های بلند مدت را مدیریت کنند. به طور قابل توجهی، دانش آموزان مهارت های آموزشی و همکاری را یاد می گیرند. پس از فارغ التحصیلی، اکثر کودکان می توانند به طور موثر به کودکان آموزش دهند.

      هزینه برای حضور در لیسانس در برنامه آموزش ابتدایی بستگی به کالج دارد. افراد متعهد اغلب موسسات ناتوانی را برای درک بهتر نحوه تهیه بودجه آموزشی خود مورد تحقیق قرار می دهند.

      تبدیل شدن به یک معلم کلاس درس شایسته ترین شغلی برای فارغ التحصیلان کارشناسی در برنامه آموزش ابتدایی است. با این حال، کسانی که مدرک کسب می کنند، مهارت و تخصص لازم برای رقابت برای بسیاری از موقعیت های حرفه ای را دارند. بعضی از آنها به عنوان مربیان شرکتی در دنیای کسب و کار کار می کنند و به بزرگسالان کمک می کند تا مهارت هایی را که لازم است به طور موثر انجام وظایف شغلی خود را یاد بگیرند. فارغ التحصیلان دیگر تصمیم به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای تبدیل شدن به مدیران مدارس و یا مدیران منطقه می کنند. با این وجود، فارغ التحصیلان اغلب دستمزد رقابتی را به دست می آورند.

      از آنجایی که لیسانس در برنامه های آموزش ابتدایی در موسسات در سراسر جهان در دسترس است، دانش آموزان گزینه های مختلفی برای ادامه تحصیل دارند. بعضی از آنها در کلاس های سنتی درس می خوانند، در حالی که دیگران به صورت آنلاین درس می خوانند. برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.