Keystone logo

4 کارشناسی برنامه ها که در برنامه ریزی منطقه ای 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات معماری
  • برنامه ریزی منطقه ای
رشته های تحصیلی
  • مطالعات معماری (4)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی برنامه ها که در برنامه ریزی منطقه ای

      مدرک لیسانس اغلب اولین مدرک تحصیلی دانشگاهی است که توسط یک محقق تحقیق می کند. هر برنامه ممکن است پیش نیازهای مختلف داشته باشد، اما به سادگی نیاز به دیپلم دبیرستان دارد. دانش آموزان تمام وقت ممکن است بتوانند این برنامه را در چهار سال به پایان برسانند.

      کارشناسی در برنامه ریزی منطقه ای چیست؟ این یک برنامه کارشناسی است که به منظور بررسی نظریه ها و مفاهیم اساسی برنامه ریزی و توسعه زمین طراحی شده است. دانش آموزان ممکن است یاد بگیرند چگونه به تفسیر چشم انداز و مشاهده محیط ها. هر دانشگاه ممکن است برنامه های کمی متفاوت ارائه دهد. با این حال، دوره های مورد نیاز ممکن است شبیه برنامه ریزی منطقه ای و دولتی، توسعه اجتماعی و اقتصادی، تغییر اجتماعی در کشورهای در حال توسعه، اقتصاد روستایی، شهری و منطقه ای و شهرهای جهان و جهانی شدن باشد.

      کسی که در این برنامه می تواند نحوه مدیریت تغییرات فیزیکی یک منطقه را از طریق فن آوری ها، از جمله سیستم های اطلاعات گرافیکی، تجزیه و تحلیل آماری و ابزارهای مدل سازی 3D طراحی کند. دانش آموزان همچنین می توانند مهارت های سازمان و مهارت های ارتباطی خود را بهبود بخشند که می تواند آنها را آماده کار با دیگران در صنعت کند.

      متقاضیان اغلب می خواهند هزینه یک مدرک لیسانس را بدانند. با این حال، هیچ هزینه ای وجود ندارد. این به این معنی است که مردم باید با مدرسه ای که میخواهند حضور یابند، برای دریافت تخفیف دقیق در هزینه تحصیل، با مدرسه تماس بگیرند.

      یک لیسانس در برنامه ریزی منطقه ای می تواند دانش پژوهان را برای کارهای مختلف در سازمان های غیر انتفاعی یا دفاتر برنامه ریزی شهر آماده کند. بعضی از دانش آموزان حتی ممکن است از مهارت های قابل انتقال خود استفاده کنند تا شغل هایی را که به برنامه ریزی منطقه ای مرتبط نیستند، بسپارند. نمونه هایی از حرفه های مربوط به درجه شامل برنامه ریزان منطقه ای، برنامه ریزان جامعه، مشاوران معماری و مدیران هدیه می باشند. افرادی که در این آموزش هستند نیز فرصتی برای درک برنامه ریزی منطقه ای از طریق مدرک کارشناسی ارشد دارند.

      این نوع از مدرک لیسانس در دانشگاه های سراسر جهان در دسترس است. حتی اگر هیچ مکانی در نزدیکی فرد وجود نداشته باشد، ممکن است بتواند دوره های آنلاین را بگذراند. میخواهید بیشتر بیاموزید؟ برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.