حرفه ای در Senior Concept هنرمند متخصص در مجسمه سازی و انیمیشن

عمومی

3 مکان موجود
جهت اطلاعات بیشتر درخصوص این برنامه به وب سایت دانشگاه مراجعه کنید

شرح برنامه

تصویر مفهوم-هنر

آیا می خواهید در صنعت فیلم یا بازی بازی کار کنید؟ آیا تاکنون فکر کرده اید که کار برای یک شرکت بزرگ تصویرگری بسیار هیجان انگیز است؟ در اینجا تمام تکنیک های حرفه ای ها ، کلیدها و ترفندهای آنها را کشف خواهید کرد. ما به شما دانش فنی را آموزش خواهیم داد تا هنر خود را به سطح دیگری برسانید و چگونگی طراحی دنیاهای تخیلی ، واقعی یا تخیلی را که بعداً به تولیدات فیلم های کوچک یا بزرگ تبدیل می شوید ، تلویزیون ، بازی های ویدئویی و غیره تخیل شما هیچ محدودیتی ندارد ، کشف کنید که چگونه استعداد خود را روی یک حرفه آینده متمرکز کنید.

انیمیشن شخصیت

از "اصول انیمیشن" از طریق "مکانیک بدن" گرفته تا "بازیگری" ، این استاد به شما دانش می دهد که نه تنها شخصیت های خود را واقعی ، اگر مهمتر از همه مهم تر ، واقعی جلوه دهند. با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای موجود از صنعت ، هنر انیمیشن را فرا خواهیم گرفت.

دانش آموز ساختارهای داخلی و فرآیندهای تولید شرکتهای سمعی و بصری را که بر سینمای انیمیشن ، بازی های ویدئویی و تبلیغات متمرکز شده اند ، فرا خواهد گرفت. وی دوره آموزشی آکادمیک خود را با قرقره ای از بهترین کار انیمیشن خود که در دوره کارشناسی ارشد انجام شده ، به پایان می رساند ، که این نامه معرفی او برای ورود به صنعت بخش و در نتیجه کسب اولین شغل خود به عنوان انیماتور شخصیت است.

مجسمه سازی شدید

بیاموزید که چگونه در حالت "مجسمه سازی" کار کنید تا پیچیده ترین و دقیق ترین مدل های سه بعدی در بازار ایجاد شود. شما یاد می گیرید برای بخش های مختلف 3D شخصیت ها را طراحی و مدل سازی کنید. شما آناتومی انسان و تکنیک های مجسمه سازی آن را یاد خواهید گرفت. از ایده اولیه تا مجسمه سازی ، تفصیل ، بافت و اجرای آن. همه این موارد در مورد سبک های مختلف اعمال می شود. کاریکاتور ، واقع بینانه ، طراحی موجودات و هر شخصیتی که می توانید با استفاده از تمام تکنیک ها و رازهای صنعت تصور کنید.

شما می آموزید که چگونه از Zbrush در عمق استفاده کنید و آن را با سایر بسته های سه بعدی ترکیب کنید ، و قدرت ایجاد را به صورت تصاعدی اجرا کنید.

dancing dave minion, minion tim, despicable me

برنامه درسی: ماژول تصویر سازی مفهوم

پایه

ماه اول

  • معرفی فتوشاپ
  • شکل های هندسی پایه
  • قوانین اساسی نور
  • انواع نور و سایه
  • مبانی دیدگاه (1 PF)
  • آناتومی اساسی
  • مواد: اساسی

ماه 2

  • مقدار (مقیاس خاکستری)
  • مواد: واسطه ها
  • آناتومی اساسی
  • مبانی چشم انداز (2PF)
  • نسبت ها
  • اشکال هندسی پیچیده

ماه 3

  • مبانی دیدگاه (3PF)
  • آناتومی اساسی
  • وسایل نقلیه و اشیاء پیچیده از منظر

ماه 4

  • چشم انداز پیشرفته (1 PF ، 2 PF ، 3 PF)
  • سناریوها و زوایای دوربین
  • نور و سایه

ماه 5

  • آناتومی پیشرفته
  • تئوری رنگ
  • مواد: پیشرفته
  • نقاشی منظره
مفهوم هنر

ماه 6

  • آناتومی پیشرفته
  • جستجوی منابع و تولید ایده ها
  • ساخت ریز عکسها (پائیزه ها)
  • چگونه برسها و شکلهای دلخواه خود را ایجاد کنید
  • ترکیب ، قانون سوم
  • طراحی از طریق siluettes
  • طراحی متراژ

ماه 7

  • آناتومی پیشرفته
  • طراحی داخلی و خارجی
  • محیط ها و پیش زمینه های بازی های ویدیویی
  • طراحی سلاح
  • تکنیک های نوری و عکسبرداری

ماه 8

  • طراحی کاراکتر با استفاده از شباهت
  • کاوش شخصیت از طریق خط
  • استراتژی لایه در فتوشاپ
  • پاس انسداد
  • شخصیت را مرتب کنید

ماه 9

  • آناتومی پیشرفته
  • عمل کردن
  • عبارات
  • چیدمان

دستور کار: مجسمه سازی ماژول شدید

ماه اول
  • ارائه استاد و عملکرد آن.
  • خلق شخصیت تئوری کاربردی
  • مشخصات روانشناختی شخصیت ما
  • Z Brush: Initition - تمرین.
  • مجسمه 1: جمجمه.
  • آناتومی: نسبت بدن انسان.
  • طراحی: تهیه و تناسب.
  • آناتومی: چرخش انسان
  • Z برس: روش کار مرحله ای.
  • طراحی: تورسو انسان
  • مجسمه 2: تورسو انسان
  • آناتومی: اندام فوقانی
  • Z برس: بهینه سازی و منابع سخت افزاری
  • ترسیم: اندام فوقانی
  • مجسمه 3: اندام فوقانی
  • تحویل: دومین قضیه کارنامه پیشنهادی شخصیت واقعی از هفته قبل
  • آناتومی: دستها
  • Z برس: تکنیک های مجسمه سازی
  • رسم: دست
  • مجسمه 4: دست
  • تحویل: سومین و آخرین پیشنهاد کاراکتر واقع بینانه و کارها از هفته قبل
ماه 2
  • آناتومی: دستها
  • Z برس: مسدود کردن حوزه های z و سایر تکنیک ها
  • رسم: دست
  • مجسمه 5: دست
  • آناتومی: اندام تحتانی
  • Z برس: تکنیک های مجسمه سازی.
  • رسم: اندامهای پایین
  • مجسمه 2: اندام های تحتانی
  • آناتومی: پاها
  • برس Z: طرح ریزی ، لایه ها و مورفین ها
  • رسم: پا
  • مجسمه 2: پاها
  • آناتومی: نیم تنه زن
  • برس برس: تکنیک های مجسمه سازی ، طرح ریزی ، لایه ها و مورفین ها
  • رسم: بند زن
  • مجسمه 2: نیم تنه زن
ماه 3
  • آناتومی: سر انسان
  • Z برس: ابزار رتروپولوژی
  • طراحی: سر انسان
  • مجسمه 5: سر انسان
  • آناتومی: پرتره و تشابهات معقول
  • Z برس: ایجاد UV
  • طراحی: پرتره و تشابهات معقول
  • مجسمه 2: پرتره و تشابهات معقول
  • نظریه: تکنیک های مو
  • برس برس: جزئیات پوستی و زیر پوستی ، منافذ ، لکه ها ، رگ ها و زخم ها
  • طراح شگفت انگیز: مفاهیم
  • مجسمه 2: مجسمه مو و قفل
  • نظریه: پارچه و پوشاک
  • برس برس: تکنیک های پخت
  • Z برس: تکنیک های استخراج شده و تکنیک های مو و فیبرمش را مجسم کنید
  • طراح شگفت انگیز: الگوهای و شبیه سازی
  • مجسمه 2: پارچه های مجسمه سازی
ماه 4
  • نظریه کاربردی ایجاد شخصیت کارتون
  • نقاش ماده: شروع
  • مجسمه 5: مسدود کردن
  • طراح شگفت انگیز: شخصی سازی مدل های ما.
  • نظریه کاربردی ایجاد شخصیت کارتونی ، زبان بصری.
  • مجسمه 5: مسدود کردن
  • طراح شگفت انگیز: نامزدی و مورفین
  • مدل سازی چند ضلعی 3D Max
  • مفاهیم چند ضلعی کم
  • Retopology در 3D Max
  • رتروپولوژی در مایا
  • رتروپولوژی در مخلوط کن
  • uvw 3D Max را رونویسی کنید
ماه 5
  • مواد رنگ کننده: تکنیک های پخت و بافت
  • مدل سازی سطح سخت چند ضلعی
  • مدل سازی مناسب
  • مدل سازی وسیله نقلیه
  • نقاش ماده: تکنیک های بافت
  • تنظیم اولیه و شخصیت های مطرح
ماه 6
  • مواد رنگ کننده: تکنیک های پخت و بافت
  • مدل سازی سطح سخت چند ضلعی
  • مدل سازی مناسب
  • مدل سازی وسیله نقلیه
  • Substance Painter: تکنیک های بافت نویسه دست را رنگ کنید
  • بیننده Marmoset: شروع
  • پیاده سازی در Marmoset Viewer
  • مدل سازی محیط زیست
  • مدل سازی رویه ای
  • مدل سازی مناسب برای محیط زیست
  • درختان ، سنگها و ویرانه ها
ماه 7
  • تکنیک های پخت را با Xnormal انجام دهید
  • مدل سازی سطح سخت چند ضلعی
  • مدل سازی مناسب
  • مدل سازی وسیله نقلیه
  • نقاش ماده: تکنیک های بافت رنگ غرفه های دست
  • نورپردازی بیننده Marmoset
ماه 8
  • Marmoset Viewer پخت و انیمیشن
  • Marmoset رندر
  • مدل سازی محیط زیست
  • مدل سازی رویه ای
ماه 9
  • Marmoset Viewer پخت و انیمیشن
  • Marmoset رندر
  • بازخورد در مورد پروژه های نهایی
  • تمرکز و نکات مربوط به قرقره شخصی
  • تولید در فتوشاپ و افکتهای پس از آن
  • تحویل نهایی استاد

دستور کار: ماژول انیمیشن شخصیت

ماه اول

معرفی انیمیشن در مایا

اصول انیمیشن

در این ماه اول قصد داریم آنچه را که برای درک رابط برنامه ای که با آن در این دوره کار خواهیم کرد ، یاد بگیریم: مایا.

ما با حل شک و تردیدهایی از قبیل انیمیت چیست ، نقش اساسی یک انیماتور در صنعت چیست و ما یک خط لوله کاری مناسب ایجاد خواهیم کرد تا با دوازده اصل انیمیشن به ما کمک کند تا در تمرینات کوچک کمک کند:

  • کشش و کوچک شدن
  • پیش بینی
  • زمان عمل
  • قوس های انیمیشن
  • زیبایی شخصیت
  • اغراق
  • نمایش های جامد
  • عمل ثانویه
  • ترمز و شتاب یا مرحله بندی
  • صحنه سازی
  • اقدام مستقیم و مطرح کردن
  • اقدام مداوم و عمل همپوشانی
ماه 2

آشنایی با آناتومی

اساس ایجاد یک پوزو خوب درک وزن از بدن انسان است.

ما نقشه آناتومیک ، کاملاً تحلیلی خواهیم دید. بسته به راحتی دانش آموز ، به صورت سنتی یا دیجیتال ترسیم خواهیم کرد.

ماههای 3 و 4

انیمیشن واقع گرایانه و شروع به مکانیک بدن

ما با مکانیک بدن ، مکانیک بدن انسان شروع خواهیم کرد و درک می کنیم چگونه قوس ها حرکت می کنند و جریان می یابند. از خودمان سؤالاتی خواهیم پرسید مانند اینکه وزن بدن چقدر وزن دارد ، چه مقدار جرم دارد ، چگونه حرکت می کند.

ما تمام این موارد را به زبان سه بعدی ترجمه خواهیم کرد.

پس از آن ، ما از دانش ماه گذشته استفاده خواهیم کرد و از ترکیبات لبنیک و مکانیک بدن استفاده می کنیم تا راهی برای انیمیشن کامل واقع بینانه تر شود.

ماه 5

داستاننویسی

هنگامی که دوازده اصل انیمیشن را دیدیم ، بر ساخت یک پیش تولید خوب تمرکز خواهیم کرد: درک برنامه ها ، دانستن نحوه استفاده از آنها ، درک آنچه می خواهیم برای گفتن داشته باشیم و چگونه می خواهیم این کار را انجام دهیم. نکات شخصیت های ما را ترسیم کنید و یاد بگیرید که بر آنها تأکید کنید. صحنه های فیلم را با هم مطالعه خواهیم کرد.

ماه 6

Lipsync و بازیگری

در این ماه قصد داریم به عبارات و گفتگوها بپردازیم. ما قصد داریم به بررسی چگونگی بیان شخصیت های خود و از چه واجی هایی که باید برای استفاده از صدا استفاده کنیم.

خواهیم فهمید که چگونه یک چهره در سطح آناتومیک کار می کند و چگونه می توان اصول انیمیشن را در دیالوگ ها ، چرخش ها و بیان های انسانی به کار برد.

  • مطالعه احساسات
  • چشم
  • مرکز علاقه
  • رفتار
ماه 7

کارتون انیمیشن

خواهیم دید که چه چیزی جنبش را از یک شخصیت واقع گرایانه به شخصیت کارتونی متمایز می کند. مبالغه ای را که باعث می شود ، درک خواهیم کرد ، مورفولوژی یک شخصیت کارتونی ، زیرا لزوماً نباید با قوانین جسمی واقعی اداره شود: آنها را می توان از گوشت ، بلکه لاستیک ، سنگ یا سنگ تهیه کرد و این باید در وزن آنها منعکس شود.

آنچه را که در ماههای 3 ، 4 و 5 آموخته ایم خواهیم دید و اطلاعات بیشتری را اضافه خواهیم کرد.

ماه 8

چهار انیمیشن

نحوه تحریک حیوانات چهارگانه یک کار پیچیده است ، از آنجا که آنها مورفولوژی یکسانی با bipeds ندارند ، در این ماه به طور جداگانه با آنها رفتار خواهیم کرد ، تکنیک های ماه های قبلی را به کار می گیریم و از آنها به نفع خود استفاده می کنیم تا به لطف همین ، دانش آموز بیاموزید که نه تنها به چهار دست ، بلکه به هر چیز ، نهضت خود را برون دهی کنید.

Flines / canines / اسب سواری.

ماه 9

تعامل بین 2 یا بیشتر شخصیت

با استفاده از همه چیزهایی که در سراسر استاد آموخته ایم ، برای برنامه ریزی صحنه ای بین دو یا چند شخصیت:

  • چه کسی عمل دارد
  • انگیزه شما چیست
  • کجا میری
  • چگونه شخصیت ثانویه شخصیت فعال را تقویت می کند

132618_pexels-photo-264905.jpeg

ماژول شتاب دهنده

پیش تولید پروژه

  • ساخت خط لوله پروژه
  • ساختار لوله گذاری با تفنگ
    • پیگیری کار
    • نمودار گانت را بهینه کنید
    • پارامترهای بهره وری
    • تعیین زمان و نقاط عطف تیم
    • پیگیری مراحل تولید
    • اتصال به ابر تجربه دسک تاپ به صورت حضوری و آنلاین
    • تجسم پروژه آنلاین
    • مدیریت اشتراک
    • بازخورد روی صفحه
    • بررسی چند وظیفه ای
    • کاهش عدم اطمینان در تحلیل بهره وری
  • یادگیری روش SCRUM
تولید
  • محاسبه تقویم
  • معیارهای امکان سنجی
  • تست
  • تضمین کیفیت
  • زمین بازی
  • برنامه بازاریابی
راه‌اندازی - prelaunch
  • ارزیابی بازار برای تاریخ عزیمت
  • آماده سازی برای پرتاب
  • زمین مقدماتی
  • ارائه در رویدادها
  • دادگاه ارائه پروژه
  • ارائه به عموم

معلمان با تجربه واقعی

معلمان برتر

خوزه ماس

  • سرب انیماتور در استودیو الیون انیمیشن
  • خوزه ماس ، شخصیت اصلی شخصیت انیمیشن در استودیوی Ilion Animation Studios ، بیش از 18 سال در صنعت انیمیشن فعالیت می کند. Muf، Keytoon، Kandor، Sony، Mac Guff، Ilion ... همه آنها به من کمک کردند تا حرفه ای و حتی مهمتر از همه شخصی باشم که امروز هستم.

Anfrank Ponce

  • شخصیت انیمیشن 3D
  • او در بارابومو کار کرده است! دایناسورهای متحرک برای Felix & Paul Studios در تبلیغی برای "دنیای ژوراسیک - آبی" ، تجربه 3D VR. وی در فیلم "The nutcracker and the چهار Kingthoms" برای والت دیزنی در شخصیت های انیمیشن پس از تجسم کار کرد. وی در بخش تبلیغاتی "کلون های فضایی!" ، برای Funko Pop! ،. او در پاریس در Illumination MacGuff کار کرد و شخصیت های انیمیشن را برای فیلم های کوتاه برای Minions و The Grinch ساخت.

خورخه ممپلر

  • Concept Artist در Gameloft
  • مفهوم هنرمند و تصویرگر. وی تاکنون در ده ها پروژه برای بازی های ویدئویی و تولید کنندگان کالیبر GAMELOFT کار کرده است. او تصویرگر جلد و تصاویر داخلی برای کمیک ها ، ConceptArtist و سرپرست بافت در Magoproductions برای سری انیمیشن "سنجاب های پرواز" بوده است.

آندروس مارتینز

  • ارشد مفهوم هنرمند
  • من به عنوان یک هنرمند بازاریابی در استودیوهای تلفن همراه و Steam indies با عنوان "Fury Fury" کار کرده ام ، به عنوان مربی Animschool کار کرده ام ، همچنین در پیش تولید فیلم برای استودیوهای London کار کرده ام. من یک ماه در تورنتو به عنوان کارآموزی در Imaginism Studios گذراندم و از افرادی مثل Bobby Chiu ، Key Acedera و Alvin Le مشاوره گرفتم.

فرشته قوچ

  • تصویرگر آزاد و کاریکاتور
  • نام کامل من آنگل رامس فیگروا است ، من در سال 1982 در والنسیا ، اسپانیا متولد شدم. اگرچه دارای مدرک مهندسی ساخت و ساز هستم ، اشتیاق واقعی من همیشه هنر بوده است. چند سال توسط یک طنزکار حرفه ای تدریس شدم و بعد به تنهایی یاد گرفتم. تجربه حرفه ای من به تصویرگری ، طنز ، طراحی صحنه برای هتل ها ، پارک های آبی ، معماری با مضمون مربوط بوده است.

خوان آنتونیو والورده

  • مفهوم ، ویژوال و داستان هنرمند
  • در سال 2005 فارغ التحصیل هنرهای زیبا از دانشگاه پلی تکنیک والنسیا (UPV) و با داشتن یک مدرک آموزش حرفه ای 2 در برنامه نویسی سیستم های رایانه ای و کارشناسی ارشد طراحی گرافیک ، خوان آنتونیو فعالیت حرفه ای خود را به عنوان کارشناسی ارشد در تصویرگری و طراحی گرافیک توسعه می دهد. سال 2012. وی توانسته است آثار خود را 5 بار در زادگاهش (والنسیا) به نمایش بگذارد ، و یک بار به عنوان میهمان در گالری انیمیشن در نیویورک (ایالات متحده) ، در رودز (فرانسه) ، در منطقه قلعه قرون وسطایی بلکستل

رافا کاستا

  • Generalist 3D در Elite 3D
  • 3D Artist و Concept Artist.
  • وی از سال 2003 در آژانس های تبلیغاتی ، استودیوهای طراحی و شرکت های معماری کار کرده است.
  • وی در پروژه های مختلفی از جمله: رویدادها ، فیلم های شرکتی ، فیلم های موسیقی ، نمایش های تلویزیونی ، مستندها ، فیلم ها ، تبلیغات و بازی های ویدئویی مانند BattleField 4 ، Mafia III یا Star Citizen شرکت کرده است.

ناچو لاپوئنته

  • هنرمند شخصیت در Elite 3D
  • تخصص ها: مجسمه سازی دیجیتال ، رندر ، پوست ، مو ، پارچه ، بافت ، انیمیشن ، زبروش ، VRay ، MentalRay ، نوار ابزار Marmoset 2 ، موتور غیرواقعی 4.
  • او روی پروژه هایی مانند Call of Duty Infinite Warfare یا هیتمن کار کرده است.

هکتور خدایا

  • ارشد انیماتور در Blue Sky Studios
  • هکتور گودوی هنگامی که هنوز در حال خزیدن روی زمین بود ، در دنیای انیمیشن سه بعدی شروع کرد. کار او از تولیدات ملی با Filmax انیمیشن به ارشد انیماتور در Blue Sky Studios (عصر یخبندان ، روبات ها ، ریو ، حماسه) رفت.

برنامه شتاب دهنده منحصر به فرد ما را کشف کنید

سال گذشته شما از برنامه شتاب 9 ماهه ما بهره مند می شوید ، که مشاوره و آموزش لازم را برای توسعه انواع پروژه های کارآفرینی ارائه می دهد. از امکانات ما و نحوه استفاده ما استفاده کنید. آموزش خود را با یک پروژه موفق و یک دموی حلقه حرفه ای به پایان برسانید.

در یک استودیوی واقعی کار کنید

در 9 ماه شتاب دهنده شما روی یک پروژه واقعی کار خواهید کرد ، پروژه ای با اهداف ، زمان بندی آن ، مهلت های آن در یک شرکت تولید واقعی. شما می دانید که چگونه می توانید در یک بازی ویدیویی یا استودیوی توسعه سینما در حال انجام یک پروژه واقعی ، پروژه خود باشید.

استارتاپ شخصی شما

آیا می خواهید پروژه خود را توسعه دهید؟ اگر ایده خوبی در اینجا دارید می توانید آن را عملی کنید. یا اگر نباشد ، همیشه می توانید به ایده های بسیاری که خودمان پیشنهاد می کنیم و راه اندازی شود ، بپیوندید ، خواه به عنوان طراح گرافیک ، تعدیل کننده ، برنامه نویس و غیره.

ناشران واقعی

هدف اصلی این است که پروژه ها نور را ببینند. به همین دلیل ما سیستم های مختلف تأمین مالی ، توزیع و تبلیغ مانند PlayStation Talents را داریم که پروژه های حداکثر 200000 یورو را تأمین می کنند.

نظارت حرفه ای

زیرا می دانیم که کار کردن به تنهایی و بدون نظارت کاری دشوار است. به همین دلیل است که دانش آموزان شتاب دهنده از روز اول با کمک معلمان و متخصصان ما که نظارت و کمک های مداوم برای توسعه پروژه انجام می دهند ، حساب می کنند.

نصب های سفارشی

کار در خانه بسیار راحت است اما مثمر ثمر نیست ، همه ما این را می دانیم. در امکانات ما با تیم خود در یک محیط حرفه ای ، با یک اتاق اجتماعات ، یک اتاق بازی ، ماشین آلات غذا و نوشیدنی و کلیه خدمات یک شرکت در این بخش همکاری خواهید کرد.

تیم چند رشته ای

شما با دانشجویان شغلی بسیار متفاوتی کار خواهید کرد. کارشناسان بازی های ویدئویی ، طراحی بازی ، برنامه نویسی ، مدل سازی سه بعدی ، انیمیشن ، سینما ، مفهوم ، همه به عنوان تیمی کار می کنند که پیوندی برای پروژه ها و ایده های آینده ایجاد می کند.

فرصت های شغلی

ما از شخصی جستجو و مدیریت پیشنهادات شغلی که ممکن است متناسب با اوضاع و ترجیحات دانشجویان ما باشد ، در سطح ملی و بین المللی مراقبت خواهیم کرد.

قرقره نسخه ی نمایشی

و همه اینها به گونه ای که شما یک حلقه نمایشی حرفه ای داشته باشید ، یک حلقه دموی خاص برای شغلی که می خواهید توسعه دهید ، که می توانید آن را در جلد نامه یا رزومه کاری خود بچسبانید ، که اطمینان می دهیم همه درهای آینده حرفه ای خود را باز خواهید کرد.

ثبت نام رایگان در پردیس مجازی ما

پیشرفته ترین پردیس دنیا

ما تنها مدرسه ای هستیم که پردیس ما را به سراسر جهان گشوده است. هزاران نفر ، دانشجو یا غیر ، روزانه به Intranet ما دسترسی دارند تا فیلم ها ، آموزش ها ، سخنرانی ها ، دموی ها ، انجام ماموریت ها را بطور کلی و به طور کلی برای تعامل با سایر دانشجویان و متخصصان این بخش مشاهده کنند. یک دنیای مجازی کاملاً با امکانات نامتناهی منتظر شماست.

  • نماد خود را ایجاد کنید
  • اتاق خود را سفارشی کنید
  • آموزش حرفه ای
  • سطح بالا
  • با همکلاسی های خود صحبت کنید
  • همایش ها و وبینارها
  • ورزش و مشق شب
  • فیلم های HD
آخرین به روز رسانی مارس 2020

درباره این دانشگاه

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... اطلاعات بیشتر

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. اطلاعات محدود
لس آنجلس , والنسیا , والنسیا + 2 بیشتر کمتر