DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

مقدمه

توضیحات رسمی را مطالعه کنید

موسسه فناوری DigiPen اولین دانشگاهی است که در زمینه آموزش بازی های ویدئویی با 3 محوطه دانشگاهی در ردموند-آمریکا (پردیس اصلی ما)، سنگاپور و بیلبائو-اروپا (که در سال 2010 افتتاح شد) است. DigiPen برای 30 سال جوانان را برای صنعت بازی های ویدئویی و سایر بخش ها (هواشناسی، خودرو، سینما و ...) آماده می کند، با استفاده از یک مدل آموزشی بسیار عملی که در آن دانش آموزان بازی های ویدیویی و انیمیشن ها را از ابتدا تولید می کنند. نظرسنجی پرینستون دائما DigiPen را به عنوان یکی از مدارس عالی در زمینه آموزش بازی های ویدئویی ارزیابی می کند و مجله Forbes DidiPen را به عنوان مدرسه مرجع در آمریکای شمالی به رسمیت شناخته است و Digipen نیز دومین بهترین بازی ویدیویی در ایالات متحده توسط " Animation Career" نقد و بررسی دانشجویان DigiPen با آمادگی و تجربیات مورد نیاز صنعت فعلی فارغ التحصیل می شوند!

در رشته علوم رایانه ما با مبانی شبیه سازی زمان واقعی تعاملی با استفاده از بازی های ویدئویی به عنوان وسیله ای برای انجام این کار یاد می گیریم، دانش آموزان ما بازی های ویدئویی را ایجاد می کنند که هر یک از اجزای فردی را می سازند تا بازی ها را از ابتدا بسازند. آنها یاد می گیرند موتور بازی، هوش مصنوعی، موتور گرافیکی، فیزیک، و همه را بدون استفاده از نرم افزارهایی که از ابتدا ایجاد کرده اند، بسازند. در 4 سال مدرک کارشناسی، دانش آموزان 5 بازی ویدیویی کامل (3 بازی در 2D و 2 بازی در 3D) را در تیم هایی تشکیل می دهند که از برنامه نویسان و هنرمندان انیمیشن و در شرایط دقیق کارشان در ویدیو حرفه ای کار می کنند شرکت های بازی کیفیت بازی های تولید شده توسط دانش آموزان DigiPen چنین است که آنها معمولا در مسابقات بازی های ویدئویی بین المللی رقابت می کنند. DigiPen (56 جایزه)، بیش از هر مدرسه بازی های ویدئویی دیگر، در بخش مهم ترین مستقل جشنواره های بازی در سان فرانسیسکو به دست آورد.

در لیسانس هنر و انیمیشن ما (BFA) ، دانش آموزان ما با یادگیری اصول اساسی طراحی، با استفاده از چشم انداز و نسبت صحیح، یادگیری رنگ، ترکیب و بافت شروع می شود. آنها کاراکترهای خود را توسعه می دهند و همه چیز را که در کلاس های آناتومی خود مطالعه می کنند را اجرا می کنند. آنها فیلم های متحرک را در دو بعدی، در تیم ها و به صورت جداگانه، به صورت سیاه و سفید و رنگی ایجاد می کنند. آنها سپس یاد می گیرند چگونه 3Dmodels از شخصیت ها و محیط های خود را. در کلاس های فیلم آنها یاد می گیرند که چگونه دوربین را حرکت داده و صحنه های خود را تنظیم و روشن کنند. در نهایت دانش آموزان یاد می گیرند چگونه فیلم های خود را ویرایش کنند تا زنده بمانند! (من بعنوان بعضی از فیلمهای دانشجویی DigiPen بیلبائو برنده جایزه خود را ذکر کرده ام) همچنین دانشجویان BFA ما با همکاری برنامه نویسان تولید تمام تصاویر را برای بازی های ویدئویی و یادگیری دست اول آنچه که در یک شرکت تولید ویدیو بازی می کنند، کار می کنند.

فارغ التحصیلان ما و فرصت های حرفه ای.

با توجه به فرصت های حرفه ای ارائه شده به دانشجویان، دانشجویان از همایش های 2010 و 2011 ما در سطح بین المللی (Ubisoft آلمان و کانادا)، در کشورهای عضو (استودیو بازی های Steam Game در مادرید) در زمینه optometry (Davalor Salud Pamplona)، On- برنامه های خط (Innomatic) و شرکت خود (Kaia estudios) ایجاد کرده اند. " DigiPen به دو تبلیغ دانشجویان در جهان دست یافته است که عموما کمتر از دو ماه طول می کشد تا جایگاه خود را در این بخش بگیرند ". روزنامه ال Correo 22/11/2015

"یکی از دانش آموزان ما در یک پروژه برای دانشجویانی که اخیرا فارغ التحصیل شده اند در یک شرکت بزرگ AAA شروع به کار کرد و در عرض یک سال به بزرگترین استودیوی گل سرسبد شرکت منتقل شد. فارغ التحصیلان ما در زمینه های مختلف از بازی به صنعت هواپیما، خودرو، فیلم و پزشکی کار می کنند. در همه موارد، آنها کارمند کامل هستند و به عنوان کارآموزان کار نمی کنند. " - استیون لانگدن، مدیر پذیرش، موسسه فن آوری DigiPen

با میراث 30 ساله قوی - تقریبا به عنوان خود صنعت مشخص شده است - DigiPen موسسه فناوری یک trailblazer شناخته شده از آموزش بازی و نرم افزار توسعه است.

DigiPen به عنوان اولین موسسه در جهان که در این نوع آموزش قرار دارد متخصص در این نوع آموزش است، در نقطه کانونی برای پیشرفت در تحقیقات رسانه های دیجیتال و فن آوری های کامپیوتری ایستاده است. مؤسسات مؤسسات دولتی "بر اساس پایه ای از دانشگاهیان، یادگیری، دانش صنعت و چندین رشته های مبتنی بر تیم را به کار می گیرند"، ما به دانش آموزانمان الهام می دهیم تا به دنبال آموزش های مادام العمر و همچنین اکتشاف علمی و خلاقانه و توانمند ساختن آنها برای تبدیل شدن به رهبران و مؤلفان در سطح جهانی. "

در اینجا سه ​​دلیل برای تحصیل در بیلبائو، در اولین پردۀ اروپا DigiPen وجود دارد:

1. دانشگاهیان بی نظیر در حوزه تخصصی منحصر به فرد

به عنوان یک مدرسه ای که اهمیت آموزش حرفه ای و متمرکز در صنعت را درک می کند، مدارک DigiPen بر تقاضای دنیای بازی شکل می گیرد. این حرفه پیچیده بافته شده برای پرسنل بسیار آموزش دیده با مهارت و دانش تخصصی است. به همین دلیل است که DigiPen بیلبائو برنامه های جامع در علوم رایانه برای توسعه نرم افزار و هنر دیجیتال و انیمیشن برای فیلم و بازی ارائه می دهد؛ خدمت به عنوان یک پلت فرم که از آن دانش آموزان هر جنبه ای از ایجاد دیجیتال خود را تولید می کنند.

یادگیری در اینجا معتبر و آلی است، با دانش آموزان هنر خود را از زمین تا پیشرفت. دانش آموزان علوم کامپیوتر، برای مثال، موتور بازی (نرم افزار مورد استفاده برای توسعه بازی) را از ابتدا ساخته و آنها را با توانایی هایی که به مراتب فراتر از حوزه ی بازی و شبیه سازی، هوش مصنوعی و هر برنامه ی دیگری است، به ارمغان می آورد. هنرمندان در همان قایق هستند و تعدادی از کلاس های نقاشی را در انیمیشن 2D انیمیشن، آناتومی و فیلم در نظر می گیرند.

همه چیز در محیط کلاس درس DigiPen آموخته شده است به یک پروژه عملی اعمال شده است، با دانش آموزان در مجموع 5 بازی پیشرفته در طول زمان خود در مدرسه، در حالی که دانشجویان هنر همچنین طرح های کامل 2D و 3D برای بازی ها و فیلم ساخته شده است. تمام تجربیات به دست آمده از پایگاه DigiPen مشابه آنالیز و پس از آن به عرصه دیجیتال در قالب مدل 3D، بافت و انیمیشن، گسترش می یابد.

این یک موسسه است که در آن همکاری خلاق تشویق شده است. به همین ترتیب، دانش آموزان DigiPen در اولین روز از پروژه های خود در تیم ها کار می کنند. این یک تقلید مستقیم از آنچه که زندگی کاری در بازی یا تولید فیلم در دنیای واقعی است، به عنوان تجربه حرفه ای ارزشمند است که بعدا پرداخت می شود.

دانش آموزان نیز پاداش هایی را از دانشکده معتبر و حرفه ای DigiPen می گیرند. این افراد به طور فعال با صنعت مشغول به کار هستند، و بسیاری از جوایز معتبر در زمینه های مربوطه خود را. درک روندها و نوسانات که در این بازار به دنبال آن می افتد، این دانش آموزان به سرعت پیشرفت می کنند و دانش را تحقق می بخشد که تقاضای جهانی صنعت را برآورده می کند.

2. DigiPen دارای شهرت بی نظیر است

این مؤسسه سه دهه تجربه کسب و کار را به ارمغان آورده است، در حالی که اولین کسی است که مدرک لیسانس در زمینه بازی را ارائه می دهد - و این چیزی است که واقعا اهمیت دارد. دانش آموزان DigiPen در فستیوال سالانه مستقل بازی (IGF) 60 جوایز را کسب کرده اند - بیش از هر مدرسه دیگر در جهان - بدون اشاره به این واقعیت که تنها مدرسه ای است که دانشجویان را در مسابقات حرفه ای رقابت می کند.

تاثیر و نفوذ DigiPen چشماندازهای برجسته صنعت را به خود جلب کرده است. DigiPen با شهرت بی نظیرش، روابط معنی داری با بازی ها و نهادهای دولتی و همچنین جامعه محلی را پیگیری می کند تا اطمینان حاصل شود برنامه درسی مرتبط و به روز می شود. این، بدون شک، به میزان قابل ملاحظه تحصیلات عالی این موسسه کمک کرده است. از شرکت های فن آوری بالا در بخش هایی از جمله خودرو، هواپیما، optometrics و حمل و نقل، به عناوین سه گانه مانند Call of Duty، League of Legends، Halo، Assassin's Creed، FIFA، Forza Motorsport و بیشتر - دانش آموزان DigiPen این کار را انجام داده اند.

یک مکان بی نظیر

دانش آموزان DigiPen در مرکز پیشرفت محوطه دانشگاهی در مرکز بیلبائو قرار دارند. شهر اخیرا تحت بازسازی عمده شهری بوده است و از ریشه های صنعتی خود دور شده است تا به گردشگری و خدمات متمرکز شود. تعریف شده توسط مفاهیم پایداری، سه ماهه جدید با نام تجاری بیلبائو به خوبی ارتباط برقرار خواهد شد و صنعت سبز را ارتقاء خواهد بخشید و همچنین با مقرون به صرفه بودن و پر هزینه ترین امکانات فرهنگی و اجتماعی برای همه برای لذت بردن. اما بالاتر از همه، این است که تبدیل به یک مرکز خلاقیت و نوآوری شود.

تکامل بیلبائو چنان بزرگ و الهام بخش بوده است که حتی آن را به عنوان زیباترین شهر اروپایی 2018 توسط آکادمی شهری انتخاب کرده است و شهرهایی مانند وین در اتریش و لیوبلیانا در اسلوونی را شکست داده است. دیوید رودلی، رئیس آکادمی می گوید: "بیلبائو نمونه ای عالی از تغییر عمده فروشی یک شهر صنعتی سابق است - نه فقط از لحاظ جسمی، بلکه از لحاظ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی. "جوانه زنی که در طی 30 سال گذشته به دست آورده است، هیچ چیز قابل توجهی نیست. همه اینها به وسیله رهبری باهوش و موثر به دست آمده است، که از سال 2010 این شهر را از نظر بدهی آزاد کرده است. "

هنگامی که شما وارد بیلبائو به عنوان یک عضو از جامعه DigiPen، شما همچنین تبدیل به پیشگام در توسعه نرم افزار و جهان بازی.

این مدرسه این برنامه ها را ارائه می نماید:
  • انگلیسی

بازدید کنید دوره های کارشناسی(BAs) » بازدید کنید دوره های کارشناسی(BScs) »

برنامه ها

این مرکز تحصیلی همچنین ... ارائه می نماید:

کارشناسی(BA)

کارشناسی هنرهای زیبا در هنر دیجیتال و انیمیشن

Campus تمام وقت September 2019 اسپانیا Bilbao

لیسانس هنرهای زیبا در زمینه هنر و انیمیشن دیجیتال یک برنامه چهار ساله است که برای آماده سازی دانش آموزان برای ایجاد آثار هنری در سطح حرفه ای طراحی شده است. [+]

لیسانس هنرهای زیبا در زمینه هنر و انیمیشن دیجیتال یک برنامه چهار ساله است که برای آماده سازی دانش آموزان برای ایجاد آثار هنری در سطح حرفه ای طراحی شده است. برنامه BFA صرفا به سادگی آموزش دانش آموزان در مورد استفاده از ابزارها و نرم افزارهای جاری، بر توسعه مهارت های بنیادی که با توجه به تکنولوژی یا رسانه ها مرتبط و مفید هستند، تأکید دارد. دانش آموزانی که با موفقیت این برنامه را تکمیل می کنند، مهارت هایی برای تولید قدرتمند و تاثیر گذار بر تصاویر در یک محیط حرفه ای استودیویی خواهند داشت.... [-]


کارشناسی(BSc)

لیسانس علوم در علوم رایانه در شبیه سازی تعاملی در زمان واقعی

Campus تمام وقت September 2019 اسپانیا Bilbao

لیسانس علوم در علوم کامپیوتری در شبیه سازی تعاملی در زمان واقعی (BSCS) یک رشته علوم رایانه چهار ساله است که با تمرکز بر جنبه های فنی گرافیک کامپیوتری و شبیه سازی ها. دانش آموزان با یک پایه جامد در ریاضیات، فیزیک و برنامه نویسی شروع می کنند و سپس دانش را در پروژه های مبتنی بر تیم هر ساله که در آن طراحی، برنامه، آزمایش، و در نهایت بازی های خود را به طور کامل قابل پخش برای عموم آزاد می کنند، اعمال می کند. [+]

لیسانس علوم در علوم کامپیوتری در شبیه سازی تعاملی در زمان واقعی (BSCS) یک رشته علوم رایانه چهار ساله است که با تمرکز بر جنبه های فنی گرافیک کامپیوتری و شبیه سازی ها. دانش آموزان با یک پایه جامد در ریاضیات، فیزیک و برنامه نویسی شروع می کنند و سپس دانش را در پروژه های مبتنی بر تیم هر ساله که در آن طراحی، برنامه، آزمایش، و در نهایت بازی های خود را به طور کامل قابل پخش برای عموم آزاد می کنند، اعمال می کند. کسانی که موفق به انجام BS در علوم کامپیوتر در برنامه شبیه سازی واقعی در زمان واقعی می شود دانش و مهارت برای تولید سیستم های نرم افزاری بسیار پیچیده در سطح حرفه ای به دست آورد.... [-]