Keystone logo
Murdoch University Dubai

Murdoch University Dubai

Murdoch University Dubai

مقدمه

Murdoch University Dubai یکی از شعبه‌های دانشگاه مرداک، یکی از دانشگاه‌های تحقیقاتی نوظهور استرالیا است که در پرث، استرالیای غربی مستقر است. در سال 2007 در شهر آکادمیک بین‌المللی دبی تأسیس شد و در می 2020 به قلب پارک دانش دبی چشمگیر نقل مکان کردیم. پردیس جدید و پر جنب و جوش ما در پارک دانش دبی، با مساحت 2500 متر مربع در دو سطح، دو برابر بزرگتر از ما است. خانه سابق دارای امکانات در سطح جهانی، از جمله یک آزمایشگاه اختصاصی امنیت سایبری با سیستم‌های سفارشی ساخته شده و مبلمان متمرکز بر آموزش و فضاهای برش‌دهی «تاچ داون» برای ترویج یک محیط آموزشی و یادگیری مشترک.

این پردیس دارای مجوز از تنظیم کننده دولت دبی، اداره دانش و توسعه انسانی (KHDA) است. همچنین از استرالیا توسط آژانس ملی تضمین کیفیت و نظارت بر آموزش عالی، آژانس کیفیت و استاندارد آموزش عالی (TEQSA) توسط دولت استرالیا تنظیم می شود. این نظارت دوگانه در سطح دولتی به شما اطمینان می دهد که از بالاترین کیفیت آموزش بین المللی برخوردار خواهید بود.

شرایط پذیرش در برنامه

تعهد و آمادگی خود را برای موفقیت در مدرسه بازرگانی با شرکت در آزمون GMAT - پرکاربردترین آزمون برای پذیرش که مهارت های تفکر انتقادی و استدلال شما را می سنجد، نشان دهید.

آزمون مینی GMAT را دانلود کنید تا طعم سوالاتی را که در امتحان پیدا خواهید کرد به دست آورید.

مکان ها

  • Dubai

    Block 10, 4th Floor, Dubai International Academic City, Academic City Road, , Dubai

سوالات