Keystone logo
© The Emirates Academy of Hospitality Management
The Emirates Academy of Hospitality Management

The Emirates Academy of Hospitality Management

The Emirates Academy of Hospitality Management

مقدمه

ماموریت و چشم انداز

چشم انداز

پیشروی جهانی در تسهیل یادگیری در سطح دانشگاه، بورسیه تحصیلی و تحقیقات کاربردی در زمینه مدیریت گردشگری و هتلداری.

ماموریت

ارائه آموزش و پژوهش در سطح جهانی، نوآورانه، مرتبط با صنعت در محیطی چندفرهنگی و معاصر برای تجهیز نسل بعدی رهبران مشاغل مهمان‌نوازی به شایستگی‌هایی برای موفقیت در دنیایی پویا.

هدف و اهداف نهادی

هدف EAHM ارتقای تعالی دانشگاهی در زمینه حرفه ای است. اهداف این مؤسسه عبارتند از: 1. برنامه هایی که کاربردی محور هستند و فارغ التحصیلان مهمان نوازی، مسافرتی و گردشگری را ایجاد می کنند که بتوانند نظریه ها را در عمل به کار گیرند. 2. تحقیق با ماهیت کاربردی مرتبط با نیازهای صنعتی، تجاری و جامعه در بخش های مهمان نوازی و گردشگری. 3. رشد فکری و همه جانبه دانشجویان مهمان نوازی و جهانگردی در محیطی دلسوز. 4. مشارکت اختصاصی با مهمان نوازی، مسافرت و تجارت گردشگری، صنعت و سایر ارائه دهندگان آموزشی. 5. تبدیل دانش آموزان به یادگیرندگان مؤثر و متفکر مادام العمر.

در قلب مهمان نوازی

The Emirates Academy of Hospitality Management (EAHM) در ارائه مدارک مدیریت بازرگانی با تمرکز بر مهمان نوازی تخصص دارد و هدف آن تبدیل شدن به مدرسه مدیریت مهمان نوازی در جهان است.

با برنامه های مطالعاتی شناخته شده بین المللی، اعضای هیئت علمی بسیار محترم از سراسر جهان، زیرساخت های پیشرفته، امکانات مدرن، مشارکت قوی در صنعت مهمان نوازی و نزدیکی EAHM به برخی از بهترین هتل های جهان، EAHM واقعا در قلب مهمان نوازی قرار دارد.

حقایق کلیدی

  • 10 مدرسه برتر هتلداری
  • اولین مدرسه هتل در خاورمیانه
  • بدنه دانشجویی چندفرهنگی
  • 53% زن و 47% مرد
  • سه گانه به رسمیت شناخته شد
  • 100+ شریک صنعت مهمان نوازی

سه نهاد اعتباربخشی

The Emirates Academy of Hospitality Management (EAHM) توسط مقامات آموزش عالی در امارات متحده عربی، انگلستان و استرالیا به رسمیت شناخته شده است.

وزارت آموزش و پرورش (MOE) امارات

The Emirates Academy of Hospitality Management (EAHM) واقع در دبی، امارات متحده عربی، از طریق کمیسیون اعتباربخشی تحصیلی وزارت آموزش و پرورش برای مدارک زیر موفق به کسب اعتبار شده است: لیسانس مدیریت بازرگانی در مدیریت هتلداری بین المللی. دانشیار مدیریت بازرگانی در مدیریت هتلداری بین المللی; کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در مدیریت هتلداری بین المللی.

موسسه مهمان نوازی

IOH مستقر در بریتانیا یک موسسه حرفه ای جهانی است که استانداردهای بالایی را در صنعت مهمان نوازی ترویج می کند. تمام برنامه های آکادمیک انجام شده در EAHM توسط IOH بر اساس چارچوب مهمان نوازی آن تأیید شده است.

مرکز بین المللی تعالی در آموزش گردشگری و هتلداری

سازمان اعتباربخشی بین‌المللی مستقر در استرالیا، THE-ICE روند توسعه و بررسی برنامه درسی را ارزیابی کرده است. رویکرد تدریس و یادگیری؛ منابع انسانی و امکانات EAHM و مشخص شد که معیارهای بین المللی استانداردهای تعالی را رعایت کرده است. با عضویت معتبر، EAHM به صفوف یک گروه انحصاری از موسسات پیوست که شامل دانشگاه‌های دولتی، مدارس خصوصی هتل‌داری و کالج‌های حرفه‌ای از بیش از 10 کشور جهان است.

شناخت جهانی

The Emirates Academy of Hospitality Management توسط طیف وسیعی از نهادهای جهانی به رسمیت شناخته شده است که تضمینی در مورد کیفیت و استاندارد آموزشی دانش آموزان ما ارائه می دهد.

انجمن برای پیشبرد مدارس دانشگاهی تجارت

The Emirates Academy of Hospitality Management یکی از اعضای انجمن ارتقاء دانشکده های بازرگانی دانشگاهی (AACSB) است. AACSB یک انجمن جهانی غیر انتفاعی است که هدف آن به اشتراک گذاشتن دانش و بهترین شیوه برای ادامه تحصیلات تجاری است. دانشجویان EAHM می توانند مطمئن باشند که آموزش های دریافتی با روش ها و شیوه های پیشرو جهانی که توسط این نهاد جهانی تعیین شده است مطابقت دارد.

مرکز خدمات چینی برای تبادل علمی

وزارت آموزش و پرورش چین، از طریق مرکز خدمات چینی برای تبادل علمی، EAHM را به لیست رسمی ارائه دهندگان آموزش بین المللی اضافه کرده است. این EAHM را به عنوان یک موسسه معتبر برای دانشجویان چینی و بین المللی می شناسد.

شورای مدارس بین المللی

EAHM یکی از اعضای شورای مدارس بین المللی (CIS) است. CIS یک جامعه جهانی از مدارس، کالج ها و دانشگاه ها در 116 کشور است. به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی CIS قصد دارد به ارائه آموزش با کیفیت بالا با تمرکز بر دیدگاه های بین المللی و بین فرهنگی کمک کند.

هوسکو

Hosco عضویت در موسسات مهمان نوازی و آشپزی در سراسر جهان را فراهم می کند که هدف آن پیوند مدارس و دانشگاه ها با صنعت است. دانشجویان EAHM از این شبکه گسترده برای فرصت های کارآموزی و شغلی بهره می برند.

ویژگی های پردیس

    مکان ها

    • Dubai

      Building 69, Al Saqool Street, , Dubai

    Chat with students

    سوالات