Keystone logo
L’Université Catholique Du Congo

L’Université Catholique Du Congo

L’Université Catholique Du Congo

مقدمه

L'Université Catholique Du Congo یک دانشگاه خصوصی کاتولیک است که از برتری، پویایی و کیفیت استثنایی دوره های ارائه شده برای دانش آموزان و اهمیت برنامه درسی خود برخوردار است. در سال 1987 توسط کنفرانس اسقفی در زایر، تحت نام تبدیل دانشکده الهیات کاتولیک کینشاسا به دانشکده های کاتولیک کینشاسا (FCK)، ساخته شد. این موسسه به دو دانشکده تقسیم می شود: دانشکده الهیات و فلسفه. در ماه ژوئیه 1989، کمیته اسقف اسقف ها تصمیم گرفت تا سومین دانشکده را که از سال تحصیلی 2000-2001 در دانشکده اقتصاد و انکشاف دانشگاه علوم انسانی تشکیل شده بود، ایجاد کند. همچنین در همان جلسه ماه ژوئیه سال 1989، تصمیم می گیرد تا در دانشکدۀ الهیات، یک گروه قانون کانن، سازماندهی نماید. در ژوئن 1991 کمیته اسقف اسقف ها تصمیم گرفت تا چهارمین دانشکده را بسازد: دانشکده ارتباطات اجتماعی که رسما در اکتبر 1993 افتتاح شد.

در پایان جلسه هیئت مدیره ژوئن 2007 کمیته اسقف اسقفان تصمیم به ایجاد یک دانشکده ششم دانست: دانشکده حقوق و علوم سیاسی که در اکتبر 2009 افتتاح شد. پس از پنج سال حضور، در اکتبر 2013، در دو بخش تقسیم خواهد شد. از یک طرف، دانشکده حقوق و از سوی دیگر، علوم سیاسی.

با توجه به این درجه از دانشکده های کاتولیک Kinshasa، مجمع عمومی ماه ژوئیه 2009 به طور رسمی آنها را دانشگاه کاتولیک کنگو (UCC) اعلام کرد که مقررات خود را در حال حاضر در سال 2003 مورد تایید و قوانین و مقررات در سال 2008.

امروز L'Université Catholique Du Congo برنامه های متنوعی را طبق دانشکده ها ارائه می دهد و درجه ای از دوره های 1، 2 و 3 که مشخصه های بین رشته ای، ارزش گذاری فرهنگ عمومی و ارزش های مسیحی است.

L'Université Catholique Du Congo (UCC) دارای دو محوطه دانشگاهی است، یکی در قلب شهر Kinshasa در Limete، یکی دیگر در قسمت غربی شهر، در شهرداری Mont Ngafula. دو دانشگاه آن، پردیس لیمونت و دانشگاه مونت-نگفا، بخشی از شهر شهری کینشاسا هستند.

پردیس Mont-Ngafula در حال ساخت است، در قسمت غربی شهر کینشاسا، در شهرداری Mont Ngafula در نزدیکی روستای Sainte Rita، در مقابل منطقه Cité-verte واقع شده است. این شامل سه دانشکده از جمله الهیات است که رئیس L'Université Catholique Du Congo ، فلسفه و ارتباطات اجتماعی است. ساختمان آن در سه سطح ساخته شده است، به شکل یک صلیب از عیسی، که هر بال آن مجموعه ای از مخاطبان است. Campus Limete، که شامل چهار دانشکده است، در خیابان دانشگاهی شماره 2 واقع در مرکز شهر Kinshasa در کمون Limete، در نزدیکی سنت رافائل، واقع در نزدیکی مرکز مقدس Lindonge. دانشکده ها در سایت Limete سازماندهی شده اند: حقوق کانن، اقتصاد و توسعه، حقوق و علوم سیاسی. این در این سایت است که در آن اداره دانشگاه مستقر است، از جمله کتابخانه بزرگ، مرکز تحقیقات، دفتر، داروخانه و بسیاری از رستوران ها و تراس هایی که توسط دانشجویان ملاقات می شود.

L'Université Catholique Du Congo به طور مستقیم با استفاده از حمل و نقل قابل دسترسی است. تعداد زیادی وسیله نقلیه پارکر اجازه می دهد تا دانشجویان را همراهی کند و معلمان نزدیک به تمام ساختمان ها باشند. UCC دانشگاه برتر دانشگاهی و تضمین کیفیت است.

تشخیص رسمی این موسسه توسط دولت کنگو

L'Université Catholique Du Congo توسط DECREE شماره 06/0106 از تاریخ 12 ژوئن 2006 تصویب شد تایید برخی از سازمان های خصوصی دانشگاه و تحصیلات عالی و امضا شده توسط رئیس جمهور جمهوری دموکراتیک کنگو جوزف Kabila در Kinshasa در تاریخ 12 ژوئن 2006 .

کوه نگفا: یک دانشگاه مدرن

دانشجویان L'Université Catholique Du Congo از محوطه مدرن خود، از تپه شهرداری مون نگفا، ساخته شده اند که شامل ساختمان هایی است که استانداردهای بین المللی را با سالن ها، دفاتر اداری، کتابخانه، اتاق کامپیوتر و کافه تریا . دستاوردهای دیگر در حال پیشرفت هستند.

یک مدیریت بی نظیر

معروفیت معتبر دانشگاه کاتولیک کنگو بر پایه تعهد، در دسترس بودن و آرامش معلمان (معلمان و دستیاران) و همچنین اشکال مختلف نظارت شخصی است. در UCC، معلمان خواهید یافت که شما را تشویق می کنند و شما را به تحقیقات علمی دعوت می کنند، نظرات خود را بیان می کنند و در لحظات شک و تردید شما را حمایت می کنند.

فعالیت های پژوهشی مهم

در سال های اخیر، UCC علامت تجاری خود را به عنوان یکی از برجسته ترین دانشگاه های تحقیقاتی در DRC ساخته است. تحقیق در زمینه های علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، محیط زیست و یا کیفیت زندگی انجام می شود. به ویژه با سازماندهی، سمپوزیوم بین رشته ای، کنفرانس ها برای هر دانشکده، روزهای علمی و غیره

هزینه بودجه جهانی تحقیق در UCC گاهی اوقات می رسد ......... .. UCC محل مهمی و اولیه ای را برای تحقیق در رده کاتولیک های دانشگاهی با حرفه عمومی به ارمغان می آورد.

مکان ها

  • Kinshasa

    Avenue BY-PASS, 384, , Kinshasa

    سوالات