لیسانس در توسعه بازی (Hons)

KDU University College

شرح برنامه

توضیحات رسمی را مطالعه کنید

لیسانس در توسعه بازی (Hons)

KDU University College

شور و شوق برای ساخت بازی را پرورش دهید.

بازی های الکترونیکی یکی از سریعترین صنایع در حال رشد در اقتصاد جهانی با درآمد خالص از صنعت فیلم می باشد. انتظار می رود بازار جهانی بازی های الکترونیکی تا سال 2017 به 102 میلیارد دلار افزایش یابد. با توجه به این رشد باور نکردنی و با نیاز فوری برای توسعه دهندگان بازی با مهارت های بسیار تخصصی، این برنامه درجه یک با هدف ارتقاء فارغ التحصیلان با کیفیت بالا آشنا با فرایندهای تولید و از آنچه که برای تولید بازی های موفق ضروری است آگاهی دارد.

استادان ما فعالانه در صنعت شرکت می کنند و کارشناسان در زمینه های مربوطه هستند. در این برنامه ی منحصر به فرد، دانش آموزان به یک فرصت برای تخصص در یکی از سه رشته ی توسعه ی بازی اختصاص داده می شوند. برای کسانی که چشم انداز زیبایی شناسی بصری و 3D Modeling را در نظر دارند، در نظر داشتن یک هنرمند بازی است. دانش آموزانی که از تجزیه و تحلیل، نوشتن داستان و تجربیات تجربی استفاده می کنند، می توانند طراح بازی باشند. برای کسانی که ریاضیات را دوست دارند، حل مسئله و رفتن از طریق خطوط کدهای، آنها می توانند تکنولوژی بازی را تخصصی ترجیح دهند.

GAME ART عناصر بصری بازی ها را مدیریت می کند. هنرمندان بازی باید یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد دارایی های هنری 3D و 2D برای انواع مختلفی از بازی ها از گرافیک مبتنی بر پیکسل ساده به گرافیک فوق العاده واقع گرایانه برای غوطه دادن به کل بازیکن استفاده کنند.

طراحی بازی GAME، مکانیک، سطح و طراحی جهان و همچنین داستان داستان / روایت بازی های الکترونیکی را مدیریت می کند. طراحان بازی باید یاد بگیرند که چگونه بازی ها برای ایجاد تجربیات، از جمله مکانیک بازی، متعادل سازی بازی، تعامل بازی های اجتماعی و ادغام عناصر تصویری، صوتی، لمسی و متنی در تجربه بازی به طور کامل عمل می کنند.

تکنولوژی GAME بر جنبه های فنی بازی ها نظیر موتورهای فیزیک، موتور گرافیکی، هوش مصنوعی و شبکه ها تمرکز دارد. برنامه نویسان بازی باید بهینه سازی الگوریتم های جریان اصلی مانند مسیر یافتن و مرتب سازی، و رندر 3D در زمان واقعی را برای بازی موتور زمین بازی یا اصلاح یک موتور موجود یاد بگیرند.

گزینه های شغلی

هنر بازی

  • هنرمند بازی 2D / 3D
  • 2D / 3D Animator
  • مفهوم هنرمند
  • هنرمند فنی

طراحی بازی

  • طراح محتوا بازی
  • طراح بازی
  • تستر بازی
  • طراح رابط
  • طراح سطح
  • داستان اسکریپت

فناوری بازی

  • برنامه نویس AI
  • برنامه نویس موتور
  • نرم افزار بازی
  • نرم افزار گرافیکی
  • نرم افزار ابزار
  • ...و خیلی بیشتر

ساختار برنامه

سال 1

  • اصول بازی هنر
  • اصول طراحی بازی
  • اصول توسعه بازی
  • مبانی فناوری بازی
  • انگلیسی آکادمیک
  • توسعه و مهارت های رهبری شخصی

سال 2

  • کسب و کار بازی و بازاریابی
  • بازی پروژه استودیو 1
  • تعامل انسان و کامپیوتر برای بازی

سال 3

  • روش تحقیق
  • کارآموزی
  • پروژه سال نهایی

MPU

  • مسئولیت اجتماعی شرکت
  • کارآفرینی
  • زندگی در مالزی
  • هوبگان عتنی (دانشجویان مالزی)
  • تامادون اسلام دندان تامادون آسیا (دانشجویان مالزی)
  • مالزی Pengajian 3 (دانشجویان بین المللی)
  • Bahasa Melayu Komunikasi 2 (دانشجویان بین المللی)

تخصص ها

سال 1

هنر بازی

  • نقشه برداری دیجیتال
  • تصویربرداری دیجیتال
  • اصول انیمیشن
  • معرفی مدل 3D

طراحی بازی

  • سیستم های بازی تجزیه و تحلیل و طراحی
  • بازی مطالعات اجتماعی و فرهنگی
  • طراحی سطح بازی
  • ایجاد بازی جهان

فناوری بازی

  • اصول برنامه نویسی
  • منطق، ریاضی و فیزیک برای بازی
  • برنامه نویسی شی گرا
  • ساختار داده ها و الگوریتم ها

سال 2

هنر بازی

  • مدل سازی 3D و ساخت متن 1
  • انیمیشن 3D بازی 1
  • بازی توسعه بازی 2D
  • هنر توسعه 3D بازی

طراحی بازی

  • مطالعات رسانه ای بازی
  • مطالعات ژانر بازی 1
  • روایت بازی
  • طراحی بازی چند نفره
  • بازی QA و تست

فناوری بازی

  • برنامه نویسی بازی
  • تجزیه و تحلیل سیستم های مبتنی بر Object-Oriented
  • توسعه بازی موبایل
  • برنامه نویسی گرافیک
  • هوش مصنوعی برای بازی
  • برنامه بازی 3D

سال 3

هنر بازی

  • مفهوم هنر برای بازی
  • پیشرفته 3D بازی هنر

طراحی بازی

  • مستندات پشتیبانی بازی و نقد و بررسی
  • بازی آینده

فناوری بازی

  • موتور بازی معماری و طراحی
  • ارتباطات داده و شبکه

هزینه ها

2018 تاریخ مصرف

10 مه، 3 سپتامبر، 8 نوامبر

هزینه های تخمینی

  • RM 66،990 (دانش آموز مالزی)
  • RM 71،690 ((دانشجوی بین المللی)

شرایط ورود

سطح ورود - حداقل الزام ورود

  • GCE سطوح / STPM: 2 اصل اصلی
  • UEC: حداقل 5 اعتبار (5Bs) شامل ریاضیات اضافی
  • دیپلم: CGPA 2.0
  • مطالعات پایه: CGPA 2.0
  • هر گونه معیار دیگر معادل وزارت آموزش و پرورش، مالزی (و یا همانطور که در سندنیری نیلای تارف Kelayakan Akademik، آئین نامه صلاحیت مالزی اعلام شده است): گذر (به بررسی و تایید رونوشت های تایید شده)

یادداشت ها: علاوه بر الزامات فوق الذکر، دانش آموز باید دارای ریاضی در سطح SPM (یا معادل آن) باشد. اعتبار در ریاضیات برای دانش آموزان متخصص در فناوری بازی مورد نیاز است.

الزامات انگلیسی

  • دانش آموز محلی: اعتبار (آزمون SPM / 1119 / UEC / O)؛ حداقل نمره 4 گروه در MUET
  • دانشجوی بین المللی: گروه 5.5 در IELTS؛ یا نمره 196 (مبتنی بر رایانه) یا 69 (مبتنی بر اینترنت)؛ یا 525 (مبتنی بر کاغذ) در TOEFL

* در صورتی که نیازهای زبان انگلیسی برآورده نشوند، ممکن است ماژول مکمل انگلیسی در KDU University College گرفته شود.

این مدرسه این برنامه ها را ارائه می نماید:
  • انگلیسی


آخرین به روز رسانی April 30, 2018
مدت زمان و قیمت
این دوره واقع در پردیس
Start Date
تاریخ شروع
سپتامبر 3, 2018
نوامبر 8, 2018
Duration
مدت زمان
تمام وقت
Price
قیمت
66,990 MYR
RM 66،990 (دانش آموز مالزی)؛ RM 71،690 ((دانشجوی بین المللی)
Locations
مالزی - Shah Alam, Selangor
تاریخ شروع : سپتامبر 3, 2018
آخرین مهلت تقاضا درخواست اطلاعات
تاریخ پایان درخواست اطلاعات
تاریخ شروع : نوامبر 8, 2018
آخرین مهلت تقاضا درخواست اطلاعات
تاریخ پایان درخواست اطلاعات
تاریخ شروع : می 2019
آخرین مهلت تقاضا درخواست اطلاعات
تاریخ پایان درخواست اطلاعات
Dates
سپتامبر 3, 2018
مالزی - Shah Alam, Selangor
آخرین مهلت تقاضا درخواست اطلاعات
تاریخ پایان درخواست اطلاعات
نوامبر 8, 2018
مالزی - Shah Alam, Selangor
آخرین مهلت تقاضا درخواست اطلاعات
تاریخ پایان درخواست اطلاعات
می 2019
مالزی - Shah Alam, Selangor
آخرین مهلت تقاضا درخواست اطلاعات
تاریخ پایان درخواست اطلاعات