لیسانس در مهندسی کامپیوتر

Koc University - Istanbul Turkey

شرح برنامه

توضیحات رسمی را مطالعه کنید

لیسانس در مهندسی کامپیوتر

Koc University - Istanbul Turkey

مهندسی کامپیوتر مطالعه، طراحی و تجزیه و تحلیل سیستم های کامپیوتری است. این رشته شامل مفاهیم کلی سخت افزار و نرم افزار می شود.

زمینه های اصلی شامل مهندسی نرم افزار، شبکه های کامپیوتری، محاسبات توزیع شده و موازی، گرافیک کامپیوتری، سیستم های چند رسانه ای، سیستم های جاسازی شده، رمزنگاری، امنیت، حریم خصوصی، مدیریت پایگاه داده و بازیابی اطلاعات، هوش مصنوعی و سیستم های مبتنی بر دانش و بیوانفورماتیک است.

اهداف برنامه:

فارغ التحصیلان باید باشد
  • شناخته شده برای برتری در حل مشکلات فنی و حرفه ای، کار گروهی، ارتباطات، و مهارت های رهبری، و فوق العاده در حرفه های شرکت های ملی و بین المللی در مهندسی، تحقیق و توسعه، کسب و کار و موقعیت های مدیریتی،
  • قادر به انجام تحقیقات مستقل برای کمک به تعریف مرزهای دانش در علوم کامپیوتر و مهندسی و یا زمینه های بین رشته ای مرتبط و دنبال تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های برتر در سراسر جهان برای تبدیل شدن به رهبران علمی آینده ملی یا بین المللی،
  • نوآوران و کارآفرینان با چشم انداز جهانی، که می توانند فناوری های جدید و یا محصولات را توسعه دهند و شرکت های ملی یا بین المللی جدیدی را در زمینه علوم رایانه و مهندسی و یا زمینه های مرتبط پیدا کنند.

نتایج آموزش برنامه

فارغ التحصیلان Koç Engineering
  • یادگیری ریاضیات پیشرفته و علوم طبیعی و به دست آوردن توانایی برای اعمال این دانش به مدل سازی و حل مشکلات مهندسی،
  • توانایی شناسایی، شکل گیری و حل مشکلات مهندسی پیچیده را به دست آورید
  • توانایی طراحی یک جزء، فرآیند، سیستم یا محصول را برای رفع نیازهای مورد نظر تحت محدودیت ها و شرایط واقع گرایانه، با توجه به مسائل اقتصادی، زیست محیطی، پایداری، تولید، مسائل اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، بهداشتی و امنیتی
  • توانایی انتخاب و استفاده از تکنیک های ضروری و ابزار مهندسی و تکنولوژی اطلاعات مدرن برای برنامه های کاربردی و عملی مهندسی را به دست آورید
  • توانایی طراحی و انجام آزمایشات، جمع آوری داده ها، تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها برای برنامه های کاربردی مهندسی را به دست آورید
  • توانایی کار در تیم های درون رشته ای و چند رشته ای را به دست آورید
  • توانایی به طور موثر در زبان ترکی و انگلیسی با استفاده از روش های دهان، نوشته و گرافیکی،
  • درک نیاز و توانایی شرکت در یادگیری درازمدت و دستیابی به جدیدترین اطلاعات در علم و فناوری
  • شناخت و درک مسئولیت های حرفه ای و اخلاقی
  • درک مدیریت پروژه، مدیریت ریسک و مفاهیم مدیریت تغییر؛ و همچنین آگاهی از اهمیت نوآوری و کارآفرینی برای توسعه اقتصادی پایدار.
  • درک تاثیر راه حل های مهندسی در زمینه های جهانی و اجتماعی، از جمله بهداشت، محیط زیست، ایمنی و مسائل حقوقی

فارغ التحصیلان مهندسی کامپیوتر

  • وسعت بخشیدن در مهندسی کامپیوتر با دوره های مورد نیاز منطقه و فراهم آوردن عمق در یک منطقه از تخصص از طریق 3 منطقه انتخابی و 6 دوره های رایگان دوره های آزاد.
  • به دست آوردن پایه ریاضی پیشرفته، از جمله ریاضیات گسسته، تمایز و ادغام، محاسبات چند متغیره، جبر خطی، معادلات دیفرانسیل، احتمال و آمار،
  • یادگیری طراحی و بهره برداری از سیستم های کامپیوتری دولت، و همچنین طراحی مدار دیجیتال، معماری کامپیوتر، سیستم عامل ها و سیستم های پایگاه داده،
  • توانایی اعمال اصول نظریه علوم رایانه، از جمله ساختار داده ها، الگوریتم ها و پیچیدگی ها، و مهندسی نرم افزار در ساخت سیستم های نرم افزاری و سخت افزار و نرم افزارهای مختلف پیچیدگی را به نحوی نشان می دهد که درک مفاهیم درگیر در انتخاب طراحی را افزایش می دهد.

پژوهش

پیشرفت در محاسبات و پردازش اطلاعات، جامعه را تغییر می دهد. علوم کامپیوتر و مهندسی انجام تحقیقات پیشرفته در زمینه هوش مصنوعی، تعامل انسان و کامپیوتر، محاسبات موازی، سیستم های توزیع شده و شبکه، رمزنگاری، امنیت، روباتیک، بیوانفورماتیک و بیولوژی سیستم، پردازش گفتاری، دید کامپیوتر، پردازش زبان طبیعی .

محدوده های تحقیقاتی دانشکده

Barış Akgün (پاییز 2016) روباتیک، تعامل انسان با ربات، یادگیری ماشین، هوش مصنوعی، ادراک برای دستکاری

Engin Erzin پردازش سیگنال گفتار، پردازش سیگنال چند رسانه ای، تشخیص الگو، تعامل انسان و ماشین، محاسبات عاطفی.

اتتیلا گورسوی بیوانفورماتیک، بیولوژی سیستم، زیست شناسی ساختاری محاسباتی، شبکه های بیولوژیکی، پزشکی مولکولی محاسباتی، سیستم های فارماکولوژی، محاسبات با کارایی بالا، محاسبات موازی.

Alptekin Küpçü رمزنگاری، امنیت، حفظ حریم خصوصی، امنیت در سیستم های کامپیوتری ابر، امنیت شبکه های همتراز (P2P)، رمزنگاری و نظریه بازی، علوم رایانه نظری.

Öznur Özkasap سیستم های محاسباتی توزیع شده، سیستم های همگرا و الگوریتم ها، پروتکل های شبکه قابل اعتماد مقیاس پذیر، بهره وری انرژی، سیستم های رایانه ای ابر، شبکه های کامپیوتری، شبکه های ad hoc موبایل، امنیت در سیستم های توزیع شده، محاسبات موازی.

ماتین Sezgin رابط بین کامپیوتر انسان و کامپیوتر، محاسبات مؤثر و رابط های عاطفی، محاسبات مبتنی بر قلم، گرافیک کامپیوتری و انیمیشن، سیستم های نظارت بر سیستم های رانندگی هوشمند، تکنیک های آماری در پزشکی، آموزش ماشین و برنامه های دیداری کامپیوتری.

سراد طشیران (در ترک) تأیید رسمی، هم زمان، ابزار مهندسی نرم افزار، حافظه عملیاتی.

Didem Unat رایانه های موازی و چندگانه، Computing Exascale، زبان موازی، کتابخانه و طراحی ابزار، بهینه سازی کامپایلر و نسل کد، مدل سازی عملکرد و پیش بینی، برنامه ریزی موازی و توسعه نرم افزار.

Yücel Yemez 3D چشم انداز و گرافیک، پردازش سیگنال چندجملهای برای تعامل انسان و کامپیوتر، ضبط 3d حرکت و تجزیه و تحلیل، 3D مدل سازی و بازسازی، یادگیری ماشین.

Deniz Yüret هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، پردازش زبان طبیعی.

این مدرسه این برنامه ها را ارائه می نماید:
  • انگلیسی


آخرین به روز رسانی April 10, 2018
مدت زمان و قیمت
این دوره واقع در پردیس
Start Date
تاریخ شروع
سپتامبر 2019
Duration
مدت زمان
تمام وقت
Locations
بوقلمون - Istanbul, Istanbul
تاریخ شروع : سپتامبر 2019
آخرین مهلت تقاضا درخواست اطلاعات
تاریخ پایان درخواست اطلاعات
Dates
سپتامبر 2019
بوقلمون - Istanbul, Istanbul
آخرین مهلت تقاضا درخواست اطلاعات
تاریخ پایان درخواست اطلاعات