لیسانس هنر و علوم در رسانه جدید

عمومی

شرح برنامه

رسانه های جدید

  • عمده: رسانه جدید
  • مدرک / عنوان جایزه: لیسانس هنر و علوم در رسانه جدید
  • ارائه واحد دانشگاهی: دانشکده رسانه های خلاق
  • حالت مطالعه: تمام وقت

بررسی اجمالی

سازندگان رسانه به طور فزاینده ای از مفاهیم علمی در کار خود استفاده می کنند. به عنوان مثال بازی ها از ایده های فیزیک ، زیست شناسی و ریاضیات استفاده می کنند. هنرمندان چندرسانه ای نیز هنگام تولید کار خود در حال یادگیری همکاری با دانشمندان هستند. این مهم اصلی در پاسخ به این روند مهم در دنیای خلاقیت است.

این مهم بر تفکر و درک جانبی در حرفه ها تأکید می کند تا فارغ التحصیلان را برای جهانی به طور فزاینده وابسته و یکپارچه آماده کند. دانش آموزان از فناوری به عنوان یک رسانه هنری استفاده می کنند و در یک زمینه مترقی و بین رشته ای که هنر ، علم ، فناوری و علوم انسانی را می آموزد ، یادگیری ایجاد می کند. این برنامه آموزشی ، تفکر خلاق و انتقادی را در حوزه محتوای دیجیتالی ، همراه با بیان موفقیت آمیز یک دید شخصی درگیر اجتماعی از طریق قالب های مختلف رسانه های دیجیتال ، ترغیب می کند. دانش آموزان آموزش های حرفه ای را با امکانات پیشرفته و هنری دریافت می کنند تا آنها را برای مشاغل آینده در استفاده از هنر ، علم و فناوری در صنایع خلاق ، آموزش نوآورانه و مدیریت فرهنگی آماده کنند.

این عمده مخصوص دانشجویان است که نمی ترسند موانع بین هنر و علوم را بشکنند.

دانش آموز BAS ، لازاروس چان ایده خود را در پشت اثر تولید عکاسی مولد "دوربین تصادفی" به اشتراک می گذارد.

اهداف عمده

این هدف اصلی پرورش دانش آموختگان با مهارت های خلاقانه در زمینه هنر رسانه ای جدید است. تعریف هنر رسانه ای جدید که در اینجا پذیرفته شده است شامل دو ویژگی است. اول از همه ، "رسانه جدید" شامل عملی است که از محاسبات و / یا الکترونیک استفاده می کند ، مانند نرم افزار / هنر مولد ، هنر روباتیک یا محاسبات فیزیکی. در این زمینه ، "رسانه جدید" از "رسانه خلاق" تا آنجا که دومی شامل استفاده از ابزارهای دیجیتالی از قبل موجود مانند بسته های نرم افزاری است) متمایز می شود ، در حالی که رسانه های جدید مستلزم ایجاد منابع شخصی خود هستند. به عنوان مثال ، فیلمساز یا هنرمند فیلمبرداری که از نرم افزار ویرایش موجود استفاده می کند ، با این تعریف ، هنرمند رسانه جدید نیست. تأکید بر این است که موضع گیری نسبت به منابع محاسباتی و الکترونیکی به عنوان رسانه هنری که باید تسلط داشته باشد ، اتخاذ شود.

در راستای این تعریف ، برنامه BAS دانشجویان را ترغیب می کند تا نگاهی غیرمستقیم به مفاهیم سنتی رسانه ها و متن های هنری داشته باشند. در فرآیند استفاده از جدیدترین فن آوری های دیجیتال برای اهداف خلاق ، دانش آموزان یاد می گیرند که فن آوری را به عنوان یک رسانه هنری رفتار کنند و این یادگیری را در یک زمینه مترقی و بین رشته ای تولید کنند.

وجه دوم هنر رسانه ای جدید بر یک فراتر از رشته ای بودن تأکید می کند. این فقط به دو رشته رسانه خلاق و علوم رایانه محدود نمی شود. درعوض ، BAS رشته های مختلفی از جمله زیست شناسی ، شیمی ، فیزیک ، ریاضیات ، علوم کامپیوتر ، روباتیک ، علوم انسانی و علوم اجتماعی را ترسیم می کند. دانش آموزان می توانند فراتر از تنظیمات سنتی رشته های دانشگاهی اکتشاف کنند. هدف BAS آموزش پزشکان خلاق است که در تمام رشته ها مشغول به کار هستند ، مشارکت در همکاری عملی با دانشمندان ، ترسیم مفاهیم و روش های مربوط به علوم در پروژه های خلاقانه خود و برقراری ارتباط ایده های علمی به عموم مردم است.

دوره های BAS اصول اساسی ایجاد دیجیتال را با تحقیق علمی ، نوآوری فناوری ، مسئولیت اجتماعی و مجموعه ای از رسانه ها و مهارت های پژوهشی ترکیب می کند.

با توجه به اینکه عمده جدید نقاط قوت رشته های موجود در SCM را در خود جای داده است ، ضمن معرفی مشارکت جدید در زمینه آموزش و یادگیری با سایر ادارات دانشگاه سیتی ، دانشجویان هر دو فرصتی دارند که بتوانند مسیری انعطاف پذیرتر از مطالعه را انتخاب کنند که ترکیبی از رشته های قبلاً مجزا است و امکان ارزشمندتری را فراهم می آورد. آموزش و پرورش که می تواند به سرعت سریع تغییر صنایع خلاق پاسخ می دهد به طور طبیعی.

سرگرد با تأکید بر هم دستیابی به دانش علمی ، مهارت فنی و هم چنین رشد هنری و شخصی ، دانش آموزان را ترغیب به توسعه و گسترش پتانسیل و ظرفیت خلاقانه خود برای تصور ، تسهیل در توسعه هویت فرهنگی و تیزبینی درک آنها از فضای اجتماعی گسترده تر می کند. .

نتایج یادگیری در نظر گرفته شده از مهم (MILOs)

دانشجویان پس از اتمام موفقیت آمیز ، می توانند:

  • تمرکز خود را برای پیشرفت هنری / حرفه ای در طیف وسیعی از تخصص های واضح بیان کنید.
  • روابط بین رشته ای بین حرفه های رسانه و علوم و همچنین سایر حرفه ها و زمینه های مربوطه را مفهوم سازی کنید.
  • شرکت در پروژه های تحقیقاتی علمی ، همکاری با دانشمندان در یک محیط مشترک.
  • از اصول علمی برای تولید و تأمل در کار خود استفاده کنید.
  • به عنوان یک حرفه ای حساس فرهنگی و مسئول رسانه های اجتماعی عمل کنید.
  • به توصیف و تئوریزه کردن نوع کار خلاقانه ای که انجام می دهند ، به یک زبان غنی فرمان دهید.
  • با استفاده از پروژه های خلاق بین رشته ای خود به عنوان تصاویر ، آینده خلاقیت رسانه جدید را تأمل کنید.
  • از یک رویکرد پژوهش محور استفاده کنید که از آزمایش ، نوآوری و کارهای متضادی استفاده کند.
  • دستاوردهای یادگیری (1) تا (8) را با یک پایان نامه فارغ التحصیلی منسجم و منطقی ارتباط برقرار کنید.

الزامات درجه

119818_Skjermbilde2019-08-17kl.12.57.00.png

یادداشت:

  1. برای دانش آموزان دارای امتحانات سطح پیشرفته یا صلاحیت های معادل شناخته شده.
  2. برای فارغ التحصیلان درجه فارغ التحصیل / فارغ التحصیلان دیپلم عالی به عنوان دانشجوی سال ورودی پذیرش می شوند

119690_119654_campus.jpg

رسانه جدید BAS

  • سال ورود: 2020
  • نحوه تأمین بودجه: بودجه دولتی
  • کد پذیرش: 1044 BAS رسانه جدید
  • حالت مطالعه: تمام وقت
  • شاخص مصرف ورودی (در معرض تغییر) : مکانهای برنامه مستقیم
    • دانشجویان محلی: 20 نفر برای دانشکده رسانه های خلاق
    • دانشجویان غیر محلی: مسیر درخواست مستقیم برای دانشجویان بین المللی و سرزمین اصلی غیر Gaokao: حدود 250. مسیر NUEE [全国 普通 高等学校 统一 招生 计划 (统招)] برای سرزمین های اصلی گائوئو: حدود 225
  • مدت عادی برنامه: 4 سال
  • مهلت درخواست مستقیم یا غیر JUPAS: 2 ژانویه 2020 (محلی و غیر محلی)

برنامه فیلم

ترتیب پذیرش برای متقاضیان مستقیم / غیر JUPAS

متقاضیان این برنامه (کد پذیرش: 1044) برای پذیرش در دوره های اول سال در کارشناسی هنر و علوم در رسانه جدید در نظر گرفته می شوند.

متقاضیانی که به دنبال ورود به جایگاه پیشرفته هستند می توانند برای برنامه زیر برنامه ارائه دهند:

  • رسانه جدید BAS (کد پذیرش: 1471A)

شرایط ورود به متقاضیان مستقیم / غیر JUPAS

برای پذیرش در نظر گرفته شده ، شما باید شرایط ورود عمومی را برآورده کنید.

ارسال نمونه کارها

متقاضیان ممکن است دعوت شوند که در صورت نیاز ، در یک مصاحبه و / یا سایر فرایندهای ارزیابی شرکت کنند تا از پتانسیل خلاق خود استفاده کنند. برای تسهیل ارزیابی برنامه های کاربردی ، کلیه متقاضیان مستقیم SCM (1041/1042/1043/1044 / 1456A / 1468A / 1471A) به شدت توصیه می شوند تا یک نمونه کار خلاقانه را از طریق یک سیستم بصورت آنلاین به دانشکده رسانه خلاق ارسال نمایند. لطفاً برای به روزترین مهلت ارسال و مشخصات نمونه کارها ، به صفحه وب سایت نمونه کارها مدرسه مراجعه کنید. مواد نمونه کارها ممکن است شامل عکاسی ، نقاشی ها ، نقاشی ها ، مجسمه ها ، موسیقی / نمایش های موسیقی ، فیلم ها ، فیلم ها ، نرم افزارها ، تولیدات چندرسانه ای ، نوشتن آکادمیک یا خلاق ، پروژه های علمی یا سایر انواع فعالیت های تخیلی باشد.

سوابق اشتغال ، مسافرت و مثالهای دیگری از تجربه زندگی ممکن است مورد توجه قرار گیرد.

برنامه درسی سال اول

119819_Skjermbilde2019-08-17kl.12.57.33.png

به دانشجویان ممکن است ملزم به تکمیل دانشگاه CHIN1001 چینی 1 با توجه به شرایط ورود به زبان چینی شوند.
* بسته به نمرات آزمون زبان انگلیسی HKDSE دانش آموزان.
# دانشجویانی که در نتایج کلی دوره خود برای EL0200A به یک نمره B یا بالاتر رسیده باشند ، در این مرحله مجاز به خروج از برنامه خواهند بود. آنها به 3 اعتبار می رسند و در نظر گرفته می شود شرط لازم برای ورود به دوره های GE انگلیسی را برآورده سازد.

آنچه شما می خواهید تحصیل کنید (عمده)

دانش آموزان پس از اتمام شرایط مدرسه ، دوره های اصلی را برای کسب دانش پایه در مورد تاریخ و تئوری هنر رسانه ای و دستیابی به صلاحیت اساسی در طیف وسیعی از رسانه های خلاق شامل عکاسی ، صدا ، فیلم ، برنامه نویسی ، الکترونیک و نصب می گذرانند.

دانشجویان همچنین دوره های اساسی در تفکر علمی را می گذرانند که به منظور کمک به متخصصان خلاق در درک روند علمی ، دوره های اساسی را در پیش گرفته اند. این دوره ها با تأکید بر روشهای تحقیق / تجسم علمی و ادغام هنر ، علم و فرهنگ ، مفاهیم و روشهای اصلی فیزیک ، زیست شناسی ، شیمی و ریاضیات را در بر می گیرد.

دانش آموزان می توانند از لیست کاملی از دوره های انتخابی از حوزه های مختلف مانند انیمیشن ، بازی ، سینما و رسانه های جدید انتخاب کنند.

همه دانشجویان پایان نامه فارغ التحصیلی را تکمیل می کنند ، که می تواند یک پروژه هنری خلاق باشد. برنامه های کارآموزی اختیاری همچنین برای دانشجویانی که می خواهند قبل از فارغ التحصیلی تجربه حرفه ای کسب کنند وجود دارد. دانش آموزان در طول تحصیلات خود مرتباً در معرض دید هنرمندان کلاس جهانی و متخصصان رسانه خلاق قرار دارند که از SCM به عنوان میهمان یا هنرمندان محل اقامت بازدید می کنند.

دانش آموزان همچنین می توانند براساس علایق شخصی یا شغلی خود ، برگزیدگان رایگان یا خردسالان (های) را برای تحقق نیاز اعتباری برای فارغ التحصیلی انتخاب کنند. به عنوان بخشی از برنامه مطالعاتی خود ، یک برنامه قوی برای مشاوره دانشجویی در نظر گرفته شده است تا راهنمایی ها و راهنمایی های لازم را به دانشجویان ارائه دهد.

شغل خود را از اینجا شروع کنید (عمده)

دانش آموختگان برای تبدیل شدن به هنرمندان خلاق و ارائه دهندگان محتوا برای صنعت بازی ها ، انیمیشن ها ، پخش تلویزیون و رسانه های دیجیتال ، سینما ، عکاسی ، طراحی وب ، توسعه نرم افزار و هنرهای معاصر آماده خواهند شد. آنها همچنین ممکن است تصمیم بگیرند که به صنعت رسانه های تعاملی که به سرعت در حال پیشرفت هستند متصل به تبلیغات ، نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری و یا زمینه ظهور تصویربرداری رایانه ای برای حرفه های بهداشت و علوم ، بپیوندند. دانش آموختگان برای تبدیل شدن به بازیگران اصلی در مناطقی که خواستار گفتگوی نزدیک بین هنر ، علم و فرهنگ هستند ، مجهز خواهند بود.

تبادل دانشجویی / کارآموزی

فرصت تحصیل در طول ترم تحصیل در بیش از 160 موسسه شریک در سراسر جهان ارائه می شود. مکانهای اروپایی شامل انگلیس ، ایرلند ، فنلاند ، مجارستان ، نروژ ، جمهوری چک و سوئیس است. مکانهای آسیایی شامل چین ، ژاپن ، مالزی ، کره جنوبی و تایوان است. دانشجویان همچنین تشویق می شوند برای پیوستن به برنامه های مطالعاتی تابستان در خارج از کشور در ماه های مختلف با موضوعات مختلف ، مانند انیمیشن ، محاسبات خلاق و تقویت انگلیسی.

برنامه کارآموزی برنامه های SCM را با هماهنگی با شرکت ها و سازمان ها در ارائه آموزش های شغلی به دانشجویان تکمیل می کند. طیف گسترده ای از فرصت های کارآموزی محلی و خارج از کشور برای آماده سازی دانشجویان برای چالش های هیجان انگیز صنایع خلاق به سرعت در حال رشد در دسترس است.

ویژگی های پاداش

دانشجویان همچنین با همکاری برنامه BA Media Media Digital در دانشگاه Leuphana لونبورگ آلمان ، می توانند برنامه مدرک مشترک را در رسانه های خلاق و رسانه های دیجیتال مطالعه کنند. این برنامه برای دانشجویان رشته های BACM و BASM در دسترس است. دانشجویان برای چهار ترم در CityU و چهار ترم در دانشگاه Leuphana تحصیل می کنند. آنها 50٪ الزامات فارغ التحصیلی هر دو برنامه را تکمیل می کنند و دو درجه دریافت می کنند - یکی از CityU در هنگ کنگ و دیگری از دانشگاه Leuphana در آلمان.

با افتتاح مرکز رسانه خلاق Run Run Shaw ، این مدرسه همچنین به طور منظم از نمایشگاه ها و سخنرانی های داخلی توسط اساتید و دانشجویان SCM ، به همراه هنرمندان و دانشمندان رسانه ای شناخته شده بین المللی تهیه می کند.

آیا می دانید؟

مدرسه دانش آموزان را ترغیب می کند تا به مسابقات و جشنواره های هنری رسانه ای بصورت محلی و بین المللی بپیوندند. دانش آموزان و فارغ التحصیلان ما در بسیاری از مسابقات شرکت کرده اند و دستاوردهای برجسته ای مانند موارد زیر کسب کرده اند:

  • بهترین ویژگی انیمیشن ، اسکار ، 2018
  • بهترین کارگردانی هنری و بهترین جلوه های بصری ، سی و هفتمین دوره جوایز فیلم هنگ کنگ ، 2018
  • جایزه هنرمند جوان (فیلم و هنرهای رسانه ای) (2012-2014) ، جایزه هنرمند جوان (هنرهای تجسمی) (2017) و هنرمند سال (فیلم) (2017) ، جوایز توسعه هنرهای هنگ کنگ
  • بهترین کارگردان جدید ، سی و ششمین جوایز فیلم هونگ کنگ ، 2017
  • جایزه بزرگ ، دوازدهمین جشنواره فیلم آسیا اوساکا ، 2017
  • بهترین طراحی آرایش و لباس ، 54مین جوایز اسب طلایی ، تایوان ، 2017
  • بهترین کارگردان جدید ، یازدهمین جوایز صنفی کارگردانان فیلم هنگ کنگ ، 2016
  • بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه ، بیست و سومین جوایز انجمن منتقدین فیلم سینمایی هنگ کنگ ، 2016
  • بهترین کارگردان جدید ، 53مین جوایز اسب طلایی ، تایوان ، 2016
  • جایزه برنز در بخش بهترین اختراع دانشجویی (سوم یا بالاتر) ، جوایز ICT در هنگ کنگ ، 2016
  • Champion (2016) و First Runner-Up (2012-13 2012) ، مسابقه طراحی دیزنی ImagiNations هنگ کنگ
  • بهترین اثر محلی (2017) ، جایزه استعدادهای نوظهور (2016) و جایزه نقره (2015) در بخش هنر رسانه ای ، جوایز فیلم کوتاه و فیلم مستقل مستقل هنگ کنگ (ifva)
  • جایزه طلای (2011-2013 ، 2015-2017) و جایزه نقره (2012-2013) در رده باز ، جوایز فیلم کوتاه و فیلم مستقل مستقل هنگ کنگ (ifva)
  • جایزه طلا (2014) و جایزه نقره (2014 ، 2016) در بخش انیمیشن ، جوایز مستقل فیلم کوتاه و فیلم مستقل هنگ کنگ (ifva)
  • جوایز نقره (2010 ، 2011 و 2013) در بخش رسانه تعاملی ، جوایز فیلم کوتاه و فیلم مستقل مستقل از هنگ کنگ (ifva)
  • برندگان اولین و دومین ابتکار ابتکار فیلم سینمایی (گروه موسسات آموزش عالی) ، 2015 و 2016
  • جایزه Pick قاضی سایبرپورت (2013) ، جایزه بازی موبایل (2014) ، جایزه تماشاگر و بازی Kawaii (2016) ، بهترین جایزه Boardgame (2017) ، بازی جهانی Jam Hong Kong
  • جایزه کارشناسی ارشد WYNG ، 2013 و 2016
  • جایزه اصلی ، سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن ، 2015
  • جوایز فناوری اطلاعات و ارتباطات جوان ، جوایز برجسته انجمن کامپیوتر (HKCS) ، جوایز برجسته ICT Achiever ، 2015
  • آثار عالی / آثار برنده در بخش دوم: "CG Animation Theater" ، ASIAGRAPH ، 2011 ، 2013- 2015
  • کمک های مالی شورای فرهنگی آسیا ، 2014
  • جایزه مستند هنگ کنگ ، جشنواره مستند چینی ، 2014
  • برنده سفیران روح هنگ کنگ در سال 2013
  • جایزه جدید چهره ، بخش هنر هفدهمین جشنواره هنرهای رسانه ای ژاپن ، 2013
  • جایزه ویژه ، سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم هنگ کنگ (HKIFF) ، 2013
  • بهترین فیلم مستند کوتاه ، دومین جایزه مستند ویدئویی ققنوس ، 2013
  • بهترین کارگردان جدید ، سی و یکمین دوره جوایز فیلم هونگ کنگ ، 2012
  • جوایز هنری معاصر هنگ کنگ ، 2012
  • جایزه بزرگ ، بهترین خلاقیت و جایزه بهترین فیلم ، هشتمین دوره مسابقه فیلم کوتاه موج کوتاه ، 2012
  • جوایز نگرشی معاصر و حقوق بشر ، جشنواره فیلم تایوان جنوبی ، 2012
  • بهترین فیلم تجربی ، نهمین جشنواره بین المللی فیلم Sedicicorto ، 2012
  • جایزه نقره ، جوایز طراحی جهانی انجمن طراحی هنگ کنگ (HKDA) ، 2011
  • بهترین فیلمنامه ، سی امین جوایز فیلم سینمایی هنگ کنگ ، 2011
  • جوایز موفقیت Adobe Design ، 2011

بسیاری از فارغ التحصیلان ما برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد خود در زمینه های مختلف تخصصی در مدارس و دانشگاه های معتبر مانند موارد زیر به خارج از کشور رفته اند:

  • دانشگاه کارنگی ملون ، ایالات متحده (هنر رسانه ای)
  • دانشگاه سیتی لندن ، انگلیس (سیاست و مدیریت فرهنگی)
  • دانشگاه کنکوردیا ، کانادا (هنر و مجسمه سازی رسانه ای)
  • دانشگاه دوک ، ایالات متحده آمریکا (رسانه های تجربی و مستند)
  • انستیتوی فناوری جورجیا ، ایالات متحده (تعامل انسان و کامپیوتر)
  • گلداسمیتس ، دانشگاه لندن ، انگلیس (عکاسی شهری ، انسان شناسی بصری)
  • دانشکده تحصیلات تکمیلی طراحی رسانه ، دانشگاه کیو ، ژاپن (طراحی رسانه)
  • Institut d'Etudes Superieures des Arts، فرانسه (مدیریت هنری / تجارت هنری)
  • کالج کینگ لندن ، انگلستان (نظریه انتقادی)
  • موسسه هنری مریلند ، ایالات متحده (مجسمه سازی)
  • انستیتوی فناوری ماساچوست ، ایالات متحده (طراحی رسانه ها ؛ هنر ، فرهنگ و فناوری)
  • مدرسه ملی فیلم و تلویزیون ، انگلیس (انیمیشن)
  • موسسه پرات ، ایالات متحده (هنرهای انیمیشن و حرکت)
  • اسلید دانشکده هنرهای زیبا ، کالج دانشگاه لندن ، انگلستان (مجسمه سازی)
  • دانشگاه هنر و طراحی هلسینکی ، فنلاند (هنر رسانه ای)
  • دانشگاه هنر لندن ، انگلستان (هنرهای زیبا)
  • دانشگاه در بوفالو ، دانشگاه ایالتی نیویورک ، ایالات متحده (معماری)
  • دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس ، ایالات متحده (طراحی رسانه)
  • دانشگاه ناتینگهام ، انگلستان (مطالعات فیلم)
  • دانشگاه اسلو ، نروژ (مطالعات رسانه ای)
  • دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ، ایالات متحده (رسانه های دیجیتال)
  • دانشگاه واشنگتن ، ایالات متحده (هنر رسانه های دیجیتال)

119691_119653_campus2.jpg

آخرین به روز رسانی مارس 2020

بورسیه تحصیلی Keystone

گزینه‌هایی که بورسیه ما می‌تواند به شما ارائه دهد را بشناسید

درباره این دانشگاه

Welcome to City University of Hong Kong (CityU). We are a dynamic university established in 1994 and uniquely located in the heart of Hong Kong, Asia's world city. Our goals are to pursue high levels ... اطلاعات بیشتر

Welcome to City University of Hong Kong (CityU). We are a dynamic university established in 1994 and uniquely located in the heart of Hong Kong, Asia's world city. Our goals are to pursue high levels of excellence, promote innovation and nurture creativity with the aim to improve people's lives. In a city where East meets West, our vision is to become globally recognised for professional education, one that emphasises the mutual enrichment of different cultures and intellectual traditions, and for research that makes a real difference. اطلاعات محدود