Keystone logo

58 کارشناسی برنامه ها که در مدیریت محیط زیست 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات محیط زیست
  • مدیریت محیط زیست
رشته های تحصیلی
  • مطالعات محیط زیست (58)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی برنامه ها که در مدیریت محیط زیست

    سود کارشناسی در مدیریت زیست محیطی یک فرصت ایده آل برای افرادی که می خواهند برای برنامه ریزی، پیاده سازی و کنترل تمام جنبه های اطمینان از انطباق با ایمنی، قوانین بهداشت و محیط زیست، مقررات و سیاست های است. این فراهم می کند حفاظت از انسان و محیط زیست در هر جنبه ای از برنامه های زیست محیطی مدیریت، رویه ها و عملیات.

    کارشناسی در مدیریت زیست محیطی چیست؟ این درجه کنسانتره در دانش و مهارت های مورد نیاز به مدیران زیست محیطی موثر است. دانشجویان همچنین از بلوک های ساختمان اساسی شناسایی و ارزیابی هوا، آب، زمین و منابع انرژی نیازهای فعلی و آینده یاد بگیرند. یادگیری این تکنیک ها را قادر می سازد ساخت توصیه های مناسب و دفاع در مورد راه حل های سازگار با محیط زیست پایدار و شیوه های. علاوه بر این، کارشناسی در این زمینه اجازه می دهد تا افراد به منظور توسعه مهارت های فکری مورد نیاز برای موفقیت در مدیریت زیست محیطی جهانی است.

    بسیاری از دلایل انتخاب را به یک کارشناسی در دوره مدیریت زیست محیطی وجود دارد. این برنامه یک رویکرد میان رشته ای به مدیریت زیست محیطی، از جمله کنترل آلودگی، سیاست ها و مقررات را فراهم می کند. رشته شامل آمار، پژوهش، حساب دیفرانسیل و انتگرال، زیست شناسی و شیمی است.

    هزینه های متفاوتی بر حسب مدرسه، و طول برنامه بین سه و چهار سال است. این ضروری است که شما به اندازه کافی بررسی برنامه از انتخاب شما به اطمینان حاصل شود که آن را متناسب با اهداف خود.

    دانش آموزان دریافت در رشته مدیریت زیست محیطی می تواند تبدیل به مرفه و احترام با طیف وسیعی از مهارت های قابل انتقال. دانش آموختگان توسعه یک زمینه قوی در توابع مدیریت زیست محیطی. دانش آموزان فرصت های شغلی در زمینه های بهداشت حرفه ای، ارزیابی خطر، اصلاح آلودگی، امنیت عمومی، کنترل خطر، مدیریت ریسک و سیاست های بهداشت محیط و مقررات را پیدا کنید.درجه نیز افراد برای مشاغل در حفاظت و مدیریت حیات وحش، توسعه دریایی و ساحلی، بوم شناسی صنعتی و فرصت های کسب و کار پایدار آماده.

    بسیاری از گزینه های بین المللی در دسترس از انواع دانشگاهها هستند. دوره های مبتنی بر اینترنت هستند یک انتخاب ایده آل برای کسانی که در مناطق دور افتاده در سراسر جهان با دسترسی محدود به یک مرکز زندگی می کنند. گزینه های آنلاین نیز به افرادی که نیاز به یک برنامه انعطاف پذیر رفع میکند. برای دریافت با یک دوره آغاز شده، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.