75 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در لهستان for 2024

کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در لهستان for 2024Filter
    • Gdańsk, لهستان

    تمام وقت

    7 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    هدف از این مطالعات آموزش متخصصان در زمینه مهندسی مکانیک به طور گسترده ای است که شامل ساخت، ساخت و بهره برداری از ماشین آلات است. برنامه تحصیلی شامل سخنرانی ها، آموزش ها و کلاس های آزمایشگاهی در موضوعات اساسی مهندسی مکانیک است که در چهار ترم اول به دانشجویان ارائه می شود. موضوعات انتخابی حرفه ای رشته مهندسی طراحی و تولید در سه ترم پایانی برگزار می شود.

    • Częstochowa, لهستان

    تمام وقت

    7 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Warsaw, لهستان

    تمام وقت

    42 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, لهستانی

    تحصیل در رشته مهندسی مکانیک به فارغ التحصیلان آموزش فنی جامع و امکان انتخاب مسیر توسعه خود را می دهد. تخصص های موجود به شما این امکان را می دهد که کشف کنید چه چیزی بیشتر در مکانیک و ماشین سازی به شما علاقه دارد.

    • Olsztyn, لهستان

    تمام وقت

    7 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه مطالعه کارشناسی به زبان انگلیسی بر مشکلات مربوط به مهندسی محیط زیست و توسعه پایدار متمرکز است. فارغ التحصیلان مهارت های مهندسی مبتنی بر دانش عمومی دروس اساسی مانند ریاضیات ، فیزیک ، شیمی و میکروب شناسی خواهند داشت.

    • Kraków, لهستان

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    علوم زمین در جهان در حال تغییر یک برنامه بین رشته ای مقطع کارشناسی است که دیدگاه بین المللی و مقایسه ای دقیقی را در مورد سیستم جهانی معاصر ارائه می دهد. ماموریت آن پرورش تفکر خلاق در مورد مشکلات پیچیده جهانی و تجهیز دانش آموزان به ابزارهای تحلیلی و درک بین فرهنگی برای هدایت آنها در این فرآیند است. هدف اصلی این برنامه ارائه دانش پایه در جغرافیا، زمین شناسی و تحولات انسانی در محیط و تأثیر آنها بر زندگی جوامع محلی و تغییرات جهانی است.

    • Online Poland

    تمام وقت

    7 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دانشکده مهندسی عمران یکی از بزرگترین دانشکده های Cracow University of Technology و همچنین یکی از برجسته ترین دانشکده های لهستانی است که مهندسان عمران آینده را آموزش می دهد. دانشکده ما 14 تخصص را از جمله ساختمان ها و سازه های مهندسی، مهندسی جاده، مهندسی راه آهن، مکانیک مواد و سازه ها، پل ها و سازه های زیرزمینی، فن آوری و مدیریت ساخت و ساز ارائه می دهد. اعتبار توسط شبکه اروپا برای اعتباربخشی آموزش مهندسی

    • Warsaw, لهستان

    تمام وقت

    8 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه مهندسی محیط دانش آموزان را برای کار در شرکت ها ، اداره ها ، دفاتر برنامه ریزی و طراحی یا شرکت های مشاوره آماده می کند.

    • Wrocław, لهستان

    تمام وقت

    7 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این برنامه فارغ التحصیلان را برای کارهای مهندسی خلاق در طراحی ماشین ، عملکرد ماشین و فرآیندهای تولید آماده می کند. دانش آموز با روش ها ، تکنیک ها ، ابزارها و مواد اساسی مورد استفاده برای حل وظایف مهندسی در زمینه مهندسی مکانیک آشنا خواهد بود. دانش آموز با مطالعه مکانیک ، نظریه ماشین ، اصول طراحی ماشین ، ترمودینامیک ، تکنیک های مهندسی به کمک رایانه و فن آوری های تولیدی ، تخصص جهت دار را کسب می کند. این برنامه زمینه های قابل اعتمادی را برای اشتغال در هر بخش از صنعت و خدمات فراهم می آورد که در آن طراحی ، تولید یا نگهداری ماشین آلات و تجهیزات برای یک تجارت ضروری است.

    • Gliwice, لهستان

    تمام وقت

    7 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    هدف از برنامه تحصیلی مهندسی مکانیک در Silesian University Of Technology (دانشکده مهندسی مکانیک) ایجاد دانش مهندسی دانشجویان است که به عنوان زمینه نظری و مسائل مهندسی عملی در نظر گرفته می شود.

    • Poznań, لهستان

    تمام وقت

    7 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    تحصیلات مهندسی فارغ التحصیل دانش مسائل اساسی اتوماسیون و رباتیک را فراهم می کند: سیستم های پویا، پردازش سیگنال، سینماتیک ربات، قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی، طراحی و برنامه نویسی سیستم های ریزپردازنده، کنترل کننده های صنعتی، سنسورها و سیستم های بینایی.

    • Kielce, لهستان

    در محوطه دانشگاه

    لهستانی, زبان انگلیسی

    فارغ التحصیلان از نظر تئوری و عملی آمادگی لازم را برای انجام و حل مشکلات مهندسی در زمینه طراحی دستگاهها و وسایل نقلیه مکانیکی و همچنین سیستمهای فنی و فرایندهای فن آوری و همچنین در زمینه عملکرد بهینه و کنترل و اتوماسیون فرایندهای تولید دارند.

    • Podkarpacka, لهستان

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مطالعات علوم کامپیوتر در UITM عملی است - آنها برای این حرفه آماده می شوند. این تضمین می شود زیرا از برنامه های آموزشی و فن آوری های شرکت های معروف IT مانند مایکروسافت ، اوراکل ، گوگل و بسیاری دیگر استفاده می شود.

    • Łódź, لهستان

    در محوطه دانشگاه

    لهستانی

    برنامه درسی اصلی دوره علوم کامپیوتر کاملاً با تمام استانداردهای وزارت علوم و آموزش عالی (MNiSW) مطابقت دارد و فارغ التحصیلان آن را قادر می سازد تا تحصیلات خود را در برنامه های تحصیلات تکمیلی در WSInf یا هر موسسه آموزش عالی دیگری در لهستان ادامه دهند. برنامه های درسی مطابق با الزامات MNiSW است.

    • Wrocław, لهستان

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    فناوری دیجیتال جامعه ما را فرا گرفته است. بنابراین ، مطالعه آن امکان یک حرفه هیجان انگیز در صنعت IT را فراهم می کند. حوزه دیجیتال فقط بهبود کارایی نیست. چشم اندازهای تجاری را بهبود می بخشد ، می تواند توسعه شرکت را شکل دهد و می تواند بر نحوه عملکرد افراد تأثیر بگذارد. نوآوری در فناوری باعث بهبود عملکردها در شرکتها و دولتها در هر اندازه شده است و از طریق فناوری اطلاعات ، مشاغل کوچک می توانند به سرعت در مقیاس جهانی موفق شوند.

    • Torun, لهستان

    در محوطه دانشگاه

    لهستانی

    مطالعات مهندسی در زمینه علوم کامپیوتر استفاده از فن آوری های اطلاعاتی در سیستم عامل های انتقال دیجیتال مختلف را آموزش می دهد: شروع از رادیو اینترنتی ، از طریق انیمیشن ها ، گرافیک های سه بعدی و پایان دادن به فن آوری های مورد استفاده در تلویزیون. پروژه های IT با علایق و مهارت های دانشجویان مطابقت دارد.