262 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در مطالعات مهندسی که در آمریکا for 2024

کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در مطالعات مهندسی که در آمریکا for 2024Filter
    • Paxton, آمریکا

    پاره وقت

    3 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    از آتش سوزی گرفته تا ریختن مواد خطرناک، هر لحظه ممکن است یک فاجعه رخ دهد. برنامه تکمیلی آنلاین لیسانس علوم در علوم آتش نشانی از کالج آنا ماریا، دانش حیاتی را برای دستیابی به موقعیت رهبری در خدمات آتش نشانی و زمینه های مرتبط به آتش نشانان ارائه می دهد.

    • Livingston, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    3 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    حرفه خود را به عنوان اولین پاسخ دهنده از طریق کارشناسی آنلاین علوم ایمنی عمومی دانشگاه آلبامای غربی به سطح بعدی برسانید. این برنامه که برای افراد متخصص کار طراحی شده است ، مهارت های ارتباطی ، گزارشگری ، مدیریت زمان ، روانشناسی ، مشاوره و اجرای قانون را بهبود می بخشد.

    • Orlando, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دانشگاه فلوریدا مرکزی در اورلاندو فلوریدا واقع شده است و محل CREOL ، کالج اپتیک و فوتونیک است. به عنوان یک موسسه پیشرو برای آموزش و تحقیقات در زمینه اپتیک و فوتونیک ، ما بزرگترین برنامه لیسانس در فوتونیک را در ایالات متحده داریم. فارغ التحصیلان دارای مدرک لیسانس در علوم و مهندسی فوتونیک که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای صنعت طراحی شده اند ، تقاضای زیادی دارند و حقوق بالایی را دریافت می کنند. علاوه بر این ، با وجود تعداد متنوعی از دانش آموزان ، منابع یک دانشگاه بزرگ و فرصت های تحقیقاتی عملی ، دانش آموزان توانایی کسب تجربه و رقابت در جستجوی کار یا برنامه های کاربردی برای تحصیلات تکمیلی را دارند. درباره BS در علوم و مهندسی فوتونیک بیشتر بدانید!

    • Davenport, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این که آیا هدف شما ارتقاء بخش انرژی، طراحی سیستم های آب عمومی و یا نظارت بر تولید تجهیزات و محصولات است، St. Ambrose University دارای یک برنامه برای کمک به شما در دستیابی به اهداف شما است.

    • Santiago de Querétaro, مکزیک
    • Jonesboro, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    به عنوان یک متخصص مهندسی سیستم های مکانیکی، ماموریت شما ایجاد سیستم ها و فناوری های نوآورانه ای است که پتانسیل انسان را افزایش می دهد، بر زندگی های بی شماری تأثیر مثبت می گذارد و آینده ای روشن تر را شکل می دهد. در مکزیک، مشاغل مهندسی در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده‌اند و مکزیک با توجه به نزدیکی، سازگاری فرهنگی و استعدادهای دوزبانه، به منبع استعداد برای صنایع متعددی تبدیل شده است که در ایالات متحده فعالیت می‌کنند.

    • Lacey, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    آیا برای یادگیری نحوه طراحی و تولید محصولات و سیستم های آینده برای کمک به حل مشکلات دنیای واقعی امروز آماده هستید؟ مهندسی مکانیک ممکن است رشته مناسبی برای شما باشد.

    • Evansville, آمریکا

    تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    شما به عنوان یک مهندس مکانیک ، دستگاه ها و سیستم های مکانیکی را برای کاربردها در حمل و نقل ، تهویه مطبوع ، تولید ، محصولات مصرفی و غیره طراحی و طراحی می کنید. از کار بر روی اجزای کوچکتر ، مانند قفل در اتومبیل و مبدل های حرارتی در یخچال ، گرفته تا ماشین های بزرگتر ، مانند وسایل نقلیه زمینی و فضاپیماها ، فرصت ها برای شما عملا در همه جا وجود دارد.

    • Richmond, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    120 ساعت ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    EKU یکی از معدود کالج‌ها و دانشگاه‌های کشور است که مدرک مهندسی ایمنی و حفاظت از آتش را ارائه می‌دهد. این برنامه منحصر به فرد شما را آماده می کند تا از دانش خود در زمینه پیشگیری و مهار آتش برای طراحی و توصیه تجهیزاتی برای کمک به سازمان ها در حفاظت از جان و اموال در برابر آتش سوزی، انفجار و خطرات مرتبط استفاده کنید.

    • Fairmont, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    از آنجایی که ناظران عمومی و محل کار تلاش می کنند تا دستورالعمل های ایمنی را رعایت کنند، دانش آموزان ما تلاش های خود را رهبری می کنند. برنامه درسی برنامه ایمنی شغلی Fairmont State University حول محورهای مورد نیاز برای برآوردن نیازهای ایمنی طراحی شده است.

    • Hesston, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مدرک لیسانس علوم با رشته مهندسی مکاترونیک به دانشجویانی اعطا می شود که توزیع گسترده ای از دروس را در علوم انسانی، علوم طبیعی و علوم اجتماعی و همچنین دروس مهندسی تکمیل می کنند.

    • Hammond, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه مدرک لیسانس علوم در ایمنی، بهداشت و محیط زیست (OSH&E) برای ارائه یک برنامه درسی جامع علمی طراحی شده است که فارغ التحصیلان را با توانایی و شایستگی برای تبدیل شدن به متخصصان ایمنی، بهداشت صنعتی و محیط زیست با مهارت بالا آماده می کند.

    • Winter Park, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    108 هفته ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    لیسانس تولید صدا از برنامه رشته علوم طراحی شده است تا شما را با دانش، مهارت و نگرش لازم برای انجام کسب و کار به عنوان یک خالق مستقل صوتی فراهم می کند. مناطق وسیعی مطالعه از فرهنگ پاپ و اصول موسیقی کسب و کار به روش های تولید و postproduction - علاوه بر مواد بنیادی مانند ریاضیات کالج و نوشتن حرفه ای است.

    • Harrisonburg, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مهندسی مدیسون به شما آموزش مهندسی مبتنی بر پایه های ریاضی و علوم را ارائه می دهد. مهندسی مدیسون که سرشار از طراحی پایدار، تفکر سیستمی و مدیریت پروژه است، فرصت هایی را برای یادگیری عمیق سفارشی از طریق انواع دروس انتخابی و پروژه های مهندسی ارائه می دهد. ما در سال 2008 برای نیازهای مهندسی قرن بیست و یکم ایجاد شد، ما یک تجربه مهندسی در سطح جهانی در مقطع کارشناسی را بر اساس فلسفه یادگیری از طریق انجام ارائه می دهیم. برنامه درسی مبتنی بر پروژه ما برای ارائه راهی مدرن برای تخصص طراحی شده است. تجربه دو ساله پروژه سنگ بنای مورد نیاز ما، به ویژه، بستری را برای یادگیری سفارشی در یک منطقه متمرکز مورد علاقه فراهم می کند - ایجاد تجربیات یادگیری بهتر، مراجع اساسی تر، و مجموعه ای از کارهای مهندسی. پس از هشت ترم کار پروژه معتبر، شما آماده پروژه فارغ التحصیل خواهید شد و برای انعطاف پذیری و انعطاف پذیری مورد نیاز در دنیای کاری ما که به سرعت در حال تغییر است آماده خواهید شد.

    • Daytona Beach, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه لیسانس علوم در فناوری مهندسی، فناوری مهندسی برق (BSEET) فارغ التحصیلان را برای موقعیت های فنی در زمینه های در حال گسترش برق، دیجیتال، کامپیوتر و ریزپردازنده ها آماده می کند. هدف اصلی ارائه پایه وسیعی از دانش نظری و عملی در زمینه‌های مدارهای الکتریکی و الکترونیکی، مدارهای دیجیتال، کامپیوترها، سیستم‌های قدرت، کنترل‌کننده‌های منطقی قابل برنامه‌ریزی، ریزپردازنده‌ها و سیستم‌های کنترل است.

    • Lynchburg, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    4 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    مدرک مهندسی عمران ما دامنه وسیعی از دانش پایه را ارائه می دهد که می تواند شما را برای شغلی در زمینه مهندسی یا تحصیلات تکمیلی آماده کند. مهندسان عمران باید هزینه‌ها، مخاطرات زیست‌محیطی، مقررات دولتی، توانایی مقاومت در برابر بلایای طبیعی، دوام زیرساخت‌ها و چگونگی استفاده از فناوری‌های مهندسی برای ساخت سازه‌های پایدار را در نظر بگیرند.