Keystone logo

14 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در آموزش های ویژه 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • آموزش
  • آموزش های ویژه
رشته های تحصیلی
  • آموزش (14)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در آموزش های ویژه

      کارشناسی هنر، معمولا به عنوان یک BA شناخته می شود، قبل از هر چیز درجه هنرهای آزاد در جهان است. به طور کلی، این درجه طول می کشد بین سه تا پنج سال برای تکمیل، اگر چه چهار سال معمولی است. BA در بسیاری از زمینه های مختلف، از جمله آموزش و پرورش ویژه ارائه می گردد.

      BA در آموزش و پرورش ویژه چیست؟ این درجه طراحی شده است برای دانش آموزان یاد می دهد چگونه برای تبدیل شدن به معلمان از کسانی که ناتوان یا با نیازهای خاص است. شرکت کنندگان در این برنامه یاد بگیرند که چگونه تجربه آموزشی فراگیر برای تمام کسانی که ممکن است یک کمی از کمک اضافی نیاز دارند. دوره ها و افراد در رشته آموزش داده ممکن است شامل یادگیری و توسعه، روش های ارزیابی، معلولیت های جسمی و ذهنی، اختلالات یادگیری، و مهارت های تدریس. دانش آموزان ممکن است را انتخاب کنید تا در مورد معلولیت خاص یا دریافت آموزش و پرورش منتشر کند.

      دانش آموختگان با اتصال با دانش آموزان خاص نیاز دارد و حمایت مورد نیاز بهره مند شوند.آنها قادر به انجام نقش مهمی در جامعه خود را با خدمت به کسانی که با چالش های منحصر به فرد خواهد بود. درجه خاص آموزش و پرورش نیز می تواند در بهبود مهارت های زندگی دانش آموزان مانند ارتباطات و حل مسئله، و همچنین افزایش اعتبار خود را کمک کند.

      هر موسسه ای هزینه های کمک درسی مختلف و هزینه. هزینه درآمد BA در آموزش و پرورش ویژه می تواند تا حد زیادی از یک مدرسه دیگر و حتی یک کشور به کشور دیگر متفاوت است. این بسیار مهم است برای دانش آموزان به انجام تحقیقات مالی خود را قبل از تصمیم به ثبت نام کنند.

      حرفه ای بارز ترین است که می تواند با تحصیل در رشته آموزش و پرورش ویژه دنبال این است که از آموزش دانش آموزان معلول. علاوه بر این، فارغ التحصیلان این رشته ممکن است خود مجهز به عنوان معلم خصوصی خصوصی، دستیاران کلاس درس، و یا مشاوران آموزشی با تمرکز بر نیازهای ویژه کار می کنند. مدرک کارشناسی آموزش کامل دروازه ورود به به یک برنامه کارشناسی ارشد دریافت است.

      پایگاه داده ما شامل انواع برنامه برای BAS در آموزش و پرورش ویژه. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر کردن در قالب بخوره.