Keystone logo

12 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در ارتباطات سمعی و بصری 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی
  • ارتباطات
  • ارتباطات سمعی و بصری
رشته های تحصیلی
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (12)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در ارتباطات سمعی و بصری

دانش آموزانی که از دبیرستان فارغ التحصیل، و یا کسانی که تمایل به تغییر مسیر شغلی خود، اغلب به دنبال مدرک کارشناسی. پس از اخذ یکی از این مدارک تحصیلی، دانش آموزان می توانند بروند در وارد شغل یا تعقیب آموزش عالی.

BA در سمعی و بصری ارتباطات چیست؟ در حالی که به دنبال یکی از این مدارک تحصیلی، دانش آموزان به روند فعلی مورد استفاده در زمینه ارتباطات سمعی و بصری معرفی شده است. آنها همچنین ممکن است روش های ارتباطی سمعی و بصری که در گذشته مورد استفاده قرار گرفت مطالعه است. دانش آموزان ممکن است کلاس در تولید فیلم، طراحی گرافیک، عکاسی، فیلمنامه، کارگردانی، انیمیشن، طراحی دیجیتال، و دوره های دیگر مربوط به تولید محصولات تصویری و صوتی است که می تواند برای مصرف استفاده کنند.

هنگامی که دانش آموزان با مدرک کارشناسی در ارتباطات سمعی و بصری فارغ التحصیل، آنها را دانش جامد از شیوه ها و نظریه ها، هر دو بصری و دیجیتال، که آنها را در مسیر شغلی خود را انتخاب کمک خواهد کرد.دانشجویان همچنین قادر به سرمایه گذاری بر روی ایده های خود را و حل مسائل خلاق با استفاده از کتبی، شفاهی، و مهارت های ارائه بصری خواهد بود.

چقدر هزینه برای به دست آوردن مدرک کارشناسی در ارتباطات سمعی و بصری بستگی به عوامل مختلف متفاوت است. این می تواند نهاد انتخاب شده و آنچه در آن برای کمک درسی، که در آن مدرسه واقع شده است، و چه مدت طول می کشد برنامه خاص به اتهامات باشد.

دانش آموزانی که کسب این مدرک می تواند در انواع موقعیت های مختلف که نیاز به مهارت های خلاق کار می کنند. به عنوان مثال، فارغ التحصیلان ممکن است قادر به عنوان یک تولید کننده فیلم، فیلمنامه نویس، نمایشنامه نویس، کارگردان، و یا یک متخصص تولید سمعی و بصری کار می کنند. فارغ التحصیلان همچنین می توانید یک عکاس و یا طراح گرافیک تبدیل شده است. در بسیاری از موارد، کسانی که درآمد یکی از این درجه تولید محتوای سمعی و بصری برای کسب و کار برای مقاصد تبلیغاتی.

قبل از ثبت نام در یک برنامه ارتباطات سمعی و بصری، دانش آموزان آینده نگر باید با دقت گزینه های خود را و مدارس مختلف است که آنها می خواهم برای حضور در بررسی می کند. برای اطلاعات بیشتر، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر کردن در قالب بخوره.