Keystone logo

2 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در برنامه ریزی توسعه 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مطالعات کسب و کار
  • املاک و مستغلات
  • برنامه ریزی توسعه
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (2)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در برنامه ریزی توسعه

    A BA یا کارشناسی در رشته هنر است و عمدتا به دانش آموزان در زمینه های علوم فرهنگی، زبانشناسی و علوم اجتماعی اعطا کرد. با این حال، درجه به دانش آموزان در رشته های کسب و کار و انفورماتیک علوم تعلق می گیرد.

    شما ممکن است تعجب، چه مدرک لیسانس در برنامه ریزی توسعه است؟ این برنامه ترکیبی از تجارب عملی با برنامه های کاربردی دانشگاهی به دنبال در حال تحول قوانین و محدودیت های مربوط با توجه به توسعه شهری از محیط زیست است. کلاس معمولا ارائه شده عبارتند از برنامه ریزی محیطی و طراحی، مقدمه ای بر معماری چشم انداز، و رسانه های ارتباطی طراحی. هدف از این برنامه این است که تجهیز دانش آموزان با دانش مطالعات فضایی، اصول مفهومی طراحی و گستره ای از مسائل زیست محیطی و نظریه های طراحی.

    دانش آموزان درآمد افزایش مدرک کارشناسی بسیاری از مهارت های خود را که در زندگی شخصی و حرفه ای خود را مفید می باشد.بسیاری از تمایل دارند که توانایی تجزیه و تحلیل جزئیات، تسلط تصمیم گیری، و توانایی به عنوان واسطه عمل میکند، و این برنامه بر و hones آن مهارت.

    از آنجا که درآمد یک مدرک لیسانس می توانید سه تا چهار سال را، هزینه های بسته به برنامه، و کشور مورد مطالعه و مدرسه. دانش آموزان آینده نگر را تشویق به تماس موسسات با برنامه هایی که مورد علاقه آنها برای تعیین هزینه های شهریه و هزینه ثبت نام.

    فارغ التحصیلان با برنامه ریزی توسعه BA تمایل به پیدا کردن انواع گزینه های شغلی در صنایع مختلف در سراسر جهان. در این زمینه سرعت در حال رشد شامل شغل هایی مانند برنامه ریزی دستیار، مهندس پروژه مدنی، برنامه ریز رسانه، مدیر فروش منطقه ای، و سرپرست حمل و نقل. پس از بدست آوردن تجربه لازم در کار، بسیاری از افراد را انتخاب نمایید تا به دنبال مجوز، ثبت نام، و گواهی نامه.

    ماژول فاصله آموزش اغلب مناسب برای کسانی که زندگی در مناطق دور افتاده با دسترسی محدود به یک مرکز می باشد. انواع موسسات ارائه فرصت های بین المللی برای این برنامه وجود دارد. برای شروع، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.