Keystone logo

5 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در توسعه منابع انسانی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مطالعات مدیریت
  • منابع انسانی
  • توسعه منابع انسانی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مدیریت (5)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در توسعه منابع انسانی

کارشناسی در رشته هنر، و یا BA، به طور کلی بین سه و پنج سال طول می کشد تا کامل، هر چند چهار سال استاندارد در بسیاری از کشورها است. این درجه طراحی شده است برای کمک به دانش آموزان بیشتر در مورد یک رشته انتخابی یاد بگیرند، و می توان آن را در انواع موضوعات مختلف ارائه شده است.

دقیقا همان چیزی مدرک لیسانس در توسعه منابع انسانی است؟ این درجه طراحی شده است برای کمک به دانش آموزان یاد بگیرند که چگونه به طور موثر مدیریت و کارکنان قطار. این کمک می کند شرکت کنندگان در مورد آموزش مداوم، برنامه های آموزشی، مشاوره، کسب مهارت، مدیریت عملکرد، و راه های دیگر که سازمان می تواند توانایی های کارکنان خود را بهبود یاد بگیرند. همچنین ممکن است شامل موضوعاتی مانند توسعه حرفه ای و رضایت کارکنان. دوره های آموزشی ممکن است همه چیز از روانشناسی به حل تعارض را پوشش میدهد.

بسیاری از مهارت ها و توانایی را می توان در یکی از این برنامه توسعه یافته است.دانش آموزان اغلب قادر به افزایش ارتباط خود، تفکر انتقادی، و مهارت های فردی است. آنها همچنین ممکن است یاد بگیرند که چگونه برای تبدیل شدن به معلمان و مربیان بیشتر موثر است. اطلاعات به دست آمده از طریق یکی از این برنامه ها معمولا با ارزش در زندگی حرفه ای آینده اثبات کند.

کسانی که مایل به مطالعه توسعه منابع انسانی باید مطمئن شوید که برای انجام تحقیقات مالی قبل از تصمیم به ثبت نام در یک برنامه خاص باشد. هزینه مدرک می توانید تا حد زیادی از یک دانشگاه به دانشگاه متفاوت است.

تعدادی از گزینه های شغلی به کسانی که در رشته توسعه منابع انسانی کامل باز است. بسیاری از دانش آموزان در تبدیل به مشاور یا تحلیلگران، کمک به شرکت های یاد بگیرند که چگونه به منظور بهبود برنامه های منابع انسانی خود؛ دیگران را انتخاب کنید به کار به طور مستقیم برای یک سازمان انتخاب به منظور کمک به کارکنان. فارغ التحصیلان ممکن است مربیان، معلمان، مربیان، و یا مربیان، و در برخی موارد آنها ممکن است قادر به صعود به سمت مدیریت.

اگر شما فکر می کنم که شما می خواهم لذت بردن از مطالعه، توسعه منابع انسانی، ما می توانیم به شما کمک کند برنامه بزرگ پیدا کنید. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.