Keystone logo

6 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در جلوه های ویژه 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مطالعات طراحی
  • طراحی رسانه
  • جلوه های ویژه
رشته های تحصیلی
  • مطالعات طراحی (6)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در جلوه های ویژه

    مدرک کارشناسی هنر، مدرک لیسانس و کارشناسی است که به منظور کمک به دانش آموزان در زمینه پیش زمینه های جامع طراحی شده است. چهار سال دوره های آموزشی تخصصی را در مقطع کارشناسی با علوم انسانی، زبان و دیگر موضوعات هنری لیبرال ترکیب می کند.

    BA در جلوه های ویژه چیست؟ این برنامه مطالعاتی در مورد استفاده از جلوه های ویژه بصری در تلویزیون، فیلم و رسانه های دیگر را فراهم می کند. دوره های آموزشی می توانند طیف وسیعی از فعالیت ها را از هنر سنتی و انیمیشن تا اثرات کامپیوتری و کار مدل / انیمیشن به نمایش بگذارند. به طور مستقیم با ابزارهای صنعتی استاندارد، دانش آموزان می توانند مهارت های خود را با اصول و تکنیک های مدرن در صنعت از طریق کارهای تجربی و پروژه های گروهی، گاهی اوقات از جمله بازدید از جشنواره های انیمیشن و داشتن کارشناسان صنعت به عنوان مهمانان، توسعه دهند.

    در حالی که به سمت یک کارشناسی در جلوه های ویژه کار می کنند، دانش آموزان توانایی های فنی را با استفاده از ابزارهای مختلف انیمیشن در صنایع و پیشرفت چشم انداز هنری خود به دست می آورند. آنها همچنین به طور مؤثر برنامه ریزی و طرح کلی پروژه های خلاقانه، همکاری با متخصصان دیگر و جمع آوری پرتفوی حرفه ای خود را یاد می گیرند.

    هزینه های یک BA در جلوه های ویژه تا حد زیادی بستگی به هزینه های تحصیل در دوره های سه تا پنج ساله دارد. دیگر عوامل مهم، کتاب های درسی و ابزار لازم و به طور بالقوه هزینه اتاق و هیئت مدیره در محوطه دانشگاه است. دانش آموزان قبل از اعمال این تحقیق توصیه می شود.

    دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی در جلوه های ویژه هستند، برای شغل در رسانه های تصویری و سرگرمی آماده می شوند. هنرمندان داستان کوتاه، جلوه های ویژه ای را پیشنهاد می کنند که در ابتدای پروژه به نمایش در می آیند، و این داستان ها به واسطه هنرمندان متوسط ​​دیجیتال، تکنسین های اثرات مکانیکی، هنرمندان آرایشگری و غیره انجام می شود. در کنار فعالیت های زنده و تلویزیون و فیلم متحرک، بازی های ویدئویی در حال حاضر مشاغل بالقوه برای فارغ التحصیلان فنی بیشتری را ارائه می دهند، انیمیشن های CGI را با برنامه ریزی عبور می کنند.

    مدرک کارشناسی در جلوه های ویژه می تواند در اکثر دانشگاه هایی که برنامه های هنر را ارائه می دهند، کسب شود. ماهیت این دورهها به این معنی است که برنامهها عمدتا مبتنی بر محوطه دانشگاه هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.