Keystone logo

10 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در طراحی طلا و جواهر 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مد
  • طراحی لوازم جانبی
  • طراحی طلا و جواهر
رشته های تحصیلی
  • مد (10)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در طراحی طلا و جواهر

    مدرک لیسانس در رشته های لیبرال یا علوم انسانی به عنوان یک لیسانس هنر شناخته می شود و به دانش آموزی که یک دوره تحصیلی چهار یا چند ساله را به اتمام رسانده است، اعطا می شود. اغلب در یک موضوع تمرکز می کند و دانش آموز را قادر می سازد تا دانش تخصصی را توسعه دهد.

    BA در طراحی جواهرات چیست؟ مدرک لیسانس با تمرکز بر طراحی جواهرات می تواند به دانش آموزان اجازه دهد تا نحوه ایجاد طلا و جواهر های خیره کننده را یاد بگیرند. دوره ها ممکن است عبارتند از: روش شناسی، تم های فرهنگی، طراحی فنی و طراحی. دانش آموزان نیز ممکن است چنین کلاس هایی را به عنوان رندر، ساخت و توسعه مفهوم انتخاب کنند. آموزش می تواند شامل تکنیک هایی مانند لحیم کاری، تنظیم سنگ، جوشکاری و ریخته گری باشد.

    فارغ التحصیلان با کارشناسی هنر در طراحی جواهرات می توانند آن را تحلیلی تر، سازماندهی بهتر، و درک دقیق تر از رنگ جواهر و کیفیت. این مهارت ها اغلب به آنها کمک می کند جواهرات منحصر به فرد ایجاد کنند. دانش آموزان همچنین می توانند مهارت، عزت و توجه به جزئیات را که می توانند در دنیای کسب و کار به آنها کمک کنند، افزایش دهند.

    تعداد طبقات مورد نیاز برای فارغ التحصیل شدن با مدرک لیسانس با تمرکز بر طراحی جواهرات بین دانشگاه ها متفاوت است، اما اغلب آنها بین سه تا پنج سال مطالعه طول می کشد. به همین دلیل، هزینه ها نیز ممکن است متفاوت باشد.

    با تقاضا برای قطعات زیبا از طلا و جواهر که کارهای هنری یک نوع هستند، فارغ التحصیل با مدرک لیسانس هنر در درجه طراحی جواهر می تواند از بسیاری از مسیرهای حرفه ای انتخاب کنید. بعضی از فارغ التحصیلان در کار به عنوان طراحان مستقل ارزش یک اثر را در یک زمان، در حالی که دیگران در محیط کار شلوغ با فشار، شلوغی و فشار در ارتباط با کسب و کار بزرگ رشد می کنند. دیگر گزینه های حرفه ای می توانند شامل ارزیابان، طراحان داخلی و جواهرات نیمکت باشند.

    از آنجایی که یک دوره کارشناسی در رشته برنامه های طراحی جواهر طراحی شده در سطح جهانی ارائه می شود، کلاس های آنلاین آن را برای تقریبا هر کسی که برای حضور در آن مناسب است، راحت می کند. برای شروع کار خود در طراحی طلا و جواهر، به دنبال برنامه خود در زیر بروید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.