Keystone logo

2 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در فن آوری رسانه 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی
  • رسانه
  • فن آوری رسانه
رشته های تحصیلی
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (2)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در فن آوری رسانه

کارشناسی به محققانی که دوره کارشناسی مطالعه در یک میدان مشخص را تکمیل کرده اند داده می شود. به طور معمول، این برنامه از سه تا چهار سال گذشته، هر چند برخی از دانش آموزان می توانند زودتر به پایان برسد. پس از کسب این درجه، شما اغلب آماده به دنبال اشتغال و یا حرکت بر روی برنامه های در سطح بالاتر است.

BA در رسانه ها و فناوری چیست؟ رسانه معاملات فن آوری با انواع سیستم عامل های هنری از جمله انیمیشن، فیلم، مد، طراحی بازی، طراحی گرافیک، ارتباطات، روانشناسی و کارآفرینی. کلاس بر روی فن آوری های مورد نیاز برای موفقیت حرکت این رسانه تمرکز و در بازار کار رقابتی باقی می ماند. دانش آموزان یاد بگیرند که چگونه به پل و مفاهیم لینک را برای تحقق اهداف چندگانه به طور همزمان. حتی برخی از برنامه های دوره ای که دانشمندان میآموزد که چگونه برای شناسایی ایده های کسب و کار نوآورانه و حرکت رو به جلو با آنها داشته باشد.

مدرک کارشناسی در فن آوری رسانه ها به شما می دهد مهارت های شما نیاز به کار با اشکال مختلف از رسانه ها. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه به دستکاری برنامه ها و کارهای هنری برای به انجام رساندن یک هدف، و شما را به فرصتی برای کار در راه همکاری داشته باشد. این مهارت ها ممکن است به شما کمک کند پیدا کردن کار و احتمالا حقوق و دستمزد بالاتر.

هزینه یک BA در رسانه ها و فناوری با موسسه آموزشی و نوع برنامه متفاوت است. برنامه های آنلاین به طور کلی ارزان تر و با سود اضافه شده از مواد البته آنلاین است. با این حال، برنامه های کوتاه تر نیز می تواند کل هزینه های محدود می کند. بهتر است برای تماس با مدارس آینده نگر برای به دست آوردن یک ایده بهتر از هزینه های کلی.

در عصر حاضر فن آوری دیجیتال، BA در رسانه ها و فناوری می تواند به شما کمک کند پیدا کردن کار در زمینه های مختلف. شما می توانید به طور مستقل به عنوان یک پیمانکار کار و راه اندازی کمپین های بازاریابی و یا وب سایت برای مشتریان.متناوبا، شما اغلب می تواند اشتغال با شرکت های تبلیغاتی دیجیتال به عنوان یک مدیر بازاریابی و یا استراتژیست پیدا کنید. ارتباطات متخصصان و کارشناسان رسانه های اجتماعی نیز در این زمینه پس زمینه مطالعه داشته باشد.

برای دانش آموزان در سراسر جهان، کلاس های آنلاین ارائه راه مقرون به صرفه و در دسترس خود را در زمینه ایده آل خود را آموزش دهند. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر کردن در قالب بخوره.