Keystone logo

6 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مدیریت صنایع خلاق 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مطالعات مدیریت
  • مدیریت صنایع خلاق
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مدیریت (6)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مدیریت صنایع خلاق

      درجه BA به طور سنتی در رشته هایی مانند زبان های مدرن، ارتباطات، موسیقی، روانشناسی، هنر، و انگلیسی ارائه شده است. آموزش و پرورش عمومی در سطح دانشگاه در علوم اجتماعی، ریاضیات و علوم، ارتباطات انسانی، و هنر و علوم انسانی رشته های ارائه شده، اجازه می دهد دانش آموزان به انتخاب دروس انتخابی که با ترجیحات و یا نیازهای خود.

      شما ممکن است تعجب، چه مدرک لیسانس در خلاق مدیریت صنایع است؟ توسط متخصص در مدیریت پروژه های فرهنگی در سازمان های جهانی، این برنامه کمک می کند تا دانش آموزان قابلیت های تحقیقاتی خود را و مهارت های برنامه ریزی استراتژیک را گسترش دهد. هدف این است که به تجهیز دانشمندان با دانش و ظرفیت به بررسی، تحلیل و توسعه راه حل برای مسائل مربوط به مدیریت بین المللی است. کلاس های میان مدارس متفاوت است، اما برخی از نمونه های ماژول البته شامل مطالعه صنعت خلاق، روش تحقیق، ارتباطات بازاریابی در اقتصاد خلاق، و کسب و کار و مدیریت استراتژیک برای شرکت های خلاق.

      افراد مدرک BA هستند به احتمال بیشتری دچار مزایای زندگی طولانی در هر دو زندگی شخصی و حرفه ای خود را. این شامل توانایی به صحبت و نوشتن به طور موثر، افزایش مهارت های شبکه، و بهبود استعدادها تصمیم گیری.

      هزینه های کسب یک مدرک کارشناسی در مدیریت صنایع خلاق بین موسسات در نوسان است، بنابراین دانش آموزان آینده نگر باید با مدارس خاص که علاقه آنها به درخواست جزئیات بیشتر در مورد هزینه های ثبت نام و انتظارات شهریه ارتباط برقرار کند. آن را نیز به خوبی در مورد بورس های تحصیلی و گزینه های پرداخت بپرسید.

      افراد با یک مدیریت صنعتی مدرک کارشناسی خلاق تمایل به مجرب، حرفه ای، و مدیران رقابتی آماده برای مقابله با موقعیت های پیشرو در شرکت های مختلف.دانش آموختگان از برنامه ممکن است به جلو به مشاغل بالقوه به عنوان مدیران موزه، موزه داران هنر، مدیران انسان دوستی، مدیران ارتباط اجتماعی، پرسنل روابط عمومی، و مرحله و مدیران تولید است.

      بسیاری از موسسات دانشگاهی ارائه ماژول های یادگیری مبتنی بر اینترنت به پاسخگویی به نیازهای حرفه ای ها کار مشغول است. دوره های آنلاین تطبیق پذیری و قابلیت دسترسی برای دانش آموزان در مکان های از راه دور بین المللی فراهم می کند. برای دریافت با یک دوره آغاز شده، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.