Keystone logo

5 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مدیریت مشاغل ورزشی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مطالعات ورزش و ورزش
  • تجارت ورزشی
  • مدیریت مشاغل ورزشی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات ورزش و ورزش (5)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مدیریت مشاغل ورزشی

    در یک برنامه کارشناسی، شما خود را در یک رشته دانشگاهی خاصی غوطه ور و آماده برای ورود به حرفه مورد نظر شما. در پایان تحصیلات خود را، شما ممکن است یک کارشناسی (BA) به دست آوردن و این فرصت را به هر دو شروع حرفه خود و یا درخواست به مدرسه فارغ التحصیل داشته باشد.

    BA در ورزش مدیریت کسب و کار چیست؟ بسیاری از برنامه های مدیریت کسب و کار ورزش شامل زمینه های مختلفی از مطالعه است. آنها به شما این گزینه به دنده تمرکز خود را به سمت مدیریت ورزشی، مدیریت کسب و کار، و یا حتی بازاریابی دهد. به طور کلی، یک برنامه درجه را به شما معرفی اصول مدیریت ورزشی و شما آماده برای یک حرفه ای در صنعت ورزش. بعضی از دوره های بسیار مهم در این برنامه عبارتند از ورزش و تفریح ​​و سرگرمی مدیریت، مدیریت عملیات، و جامعه شناسی ورزش. همانطور که شما به سمت مدرک خود را کار می کنید، استاد تکنیک های مدیریت های مختلف و به دست آوردن درک درستی از مسائل مهم صنعتی.

    بسیاری از مردم را در فرصتی برای کار در صنعت ورزشی پرش، اما چند در واقع واجد شرایط که مسئولیت رسیدگی به کار می کنند. درجه ورزشی مدیریت کسب و کار کارفرمایان آینده نگر است که شما باید ابزار برای موفقیت در یک موقعیت خاص را نشان می دهد. در نتیجه، شما ممکن است قادر به افزایش حقوق و دستمزد خود و کیفیت بهتر زندگی.

    کارشناسی طول می کشد حدود چهار سال برای تکمیل و شهریه و هزینه های از مدرسه به مدرسه متفاوت است. شما می توانید دفتر پذیرش دانشگاه مورد نظر خود را به منظور تعیین هزینه ثبت نام تماس بگیرید.

    هستند بسیاری از زمینه های شغلی در صنعت ورزش است که به استعدادهای منحصر به فرد خود را مناسب وجود دارد. بسیاری از افرادی که دارای درجه مدیریت کسب و کار ورزش پیدا کردن کار به عنوان مدیران ورزشی، رابط روابط عمومی، و عوامل ورزشی. برخی از مشاغل معمول دیگر در میان فارغ التحصیلان شامل حسابداران، بازاریابان، و مدیران کسب و کار. علاوه بر این، بسیاری از موقعیت های مدیریت به شما باز هستند.در حالی که هر فارغ التحصیل امنیت یک موقعیت در صنعت ورزش، بسیاری از آنها پیدا کردن کار است که اجازه می دهد تا آنها را به استفاده از دانش و مهارت های خود.

    هستند بسیاری از مدارس بین المللی است که مدرک کارشناسی را ارائه در مدیریت کسب و کار ورزش وجود دارد، و دوره های آنلاین نیز موجود است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر کردن در قالب بخوره.