Keystone logo

44 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مطالعات بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مطالعات علوم انسانی
  • مطالعات بین الملل
رشته های تحصیلی
  • مطالعات علوم انسانی (44)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

    کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مطالعات بین الملل

    با ارائه اکثر کالج ها و دانشگاه ها، کارشناسی کارشناسی هنر معمولا برای تکمیل حدود سه تا چهار سال طول می کشد. علاوه بر به دست آوردن درک و آگاهی بیشتر فرهنگی از طریق کارهای تخصصی بین رشته ای، دانش آموزانی که در زمینه تحصیلات تکمیلی به تحصیل پرداختند، در زمینه های خاص تحصیلی مربوط به اهداف شغلی و آموزشی خود تمرکز می کنند.

    مدرک کارشناسی در مطالعات بین المللی چیست؟ لیسانس هنر در مطالعات بین المللی یک برنامه چند فرهنگی و بین رشته ای است که در آن دانش آموزان کشف کردند که چگونه جهانی شدن در مناطق جهان تاثیر می گذارد. شرکت کنندگان اغلب کلاس های هسته ای را در موضوعات عمومی مانند اقتصاد خرد و کلان، جغرافیا، علوم محیطی و انسان شناسی و همچنین کارهای متمرکز بر تاریخ، زبان و فرهنگ منطقه ای مورد علاقه تمرکز می کنند. بسیاری از برنامه ها همچنین تجربیات تحصیلی در خارج از کشور را ارائه می دهند یا نیاز به درک عمیق از دیگر جوامع دارند.

    افرادی که به سمت یک مدرک کارشناسی در رشته های بین المللی کار می کنند، مهارت های تحقیق، تحلیلی و ارتباطی حیاتی و همچنین دیدگاه وسیع تر در مورد مسائل جهانی مدرن را دریافت می کنند. کارآموزی در خارج از کشور و دیگر فرصت های تحصیل در کار، تجربه ارزشمندی از دست دست را فراهم می کند که برای کارفرمایان در طیف وسیعی از صنایع جذاب خواهد بود.

    هزینه دریافت مدرک کارشناسی در مطالعات بین المللی به شدت بین موسسات متفاوت است. مهم است که دانش آموزان به طور کامل برنامه انتخاب خود را به منظور درک انتظارات هزینه، و همچنین مدت زمانی که به طور کلی به اتمام است، مطالعه کنید.

    فارغ التحصیلان با مدرک کارشناسی در مطالعات بین المللی می توانند انواع مختلف حرفه ای را به دلایل منطقه و موضوع مورد علاقه خود دنبال کنند. افراد کسب و کار گرا می توانند به موقعیت هایی مانند متخصص بازاریابی بین المللی، مدیر حمل و نقل، پژوهشگر تجاری یا مشاور مالی متعهد باشند. دیگران می توانند از مهارت های ارتباطی و دانش فرهنگ های متنوع برای کار به عنوان کارگران اجتماعی، کارگران کمک های بشردوستانه، نمایندگان منابع انسانی، مدیران خدمات اجتماعی و مدیران آموزش استفاده کنند.

    برنامه های BA در مطالعات بین المللی از انواع مختلف موسسات، از سنتی به دیجیتال در دسترس هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.