Keystone logo

864 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مطالعات علوم انسانی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مطالعات علوم انسانی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات علوم انسانی (864)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مطالعات علوم انسانی

    مدرک کارشناسی در رشته های انتخابی یک رشته تحصیلی است که اصول این رشته را همراه با بعضی دانش های عمومی مطالعه می کند. BA استادیار لیسانس هنر، و مطالعات کلی اغلب در هنرهای لیبرال است در حالی که رشته های علوم انسانی، هنرهای زیبا یا علوم اجتماعی می تواند باشد. به طور متوسط، این درجه به چهار سال برای تکمیل نیاز دارد.

    به طور خاص، آنچه در مقطع کارشناسی در رشته علوم انسانی است؟ علوم انسانی شامل مطالعه جامعه بشری و فرهنگ می شود و همچنین می تواند شامل زبان و تاریخ باشد. برای مطالعات زبان، برخی دوره ها به چگونگی تاثیر فرهنگ، تاریخ، اقتصاد و سیاست بر زبان های انسانی نگاه می کنند. یک برنامه گسترده تر ممکن است به فرهنگ جهانی نگاه کند و شامل تجزیه و تحلیل تطبیقی ​​و مطالعه توزیع منابع باشد.

    مطالعه علوم انسانی می تواند مهارت های زندگی مفید شما مانند تجزیه و تحلیل، تفکر انتقادی و مدیریت زمان را به شما آموزش دهد. با تجزیه و تحلیل و تفکر انتقادی، می توانید مشکلاتی را شناسایی کرده و مقابله کنید. با مدیریت زمان، می توانید روز خود را کارآمدتر و وقت خود را صرفه جویی کنید.

    برخی از عوامل در هزینه یک درجه شامل کتاب ها، هزینه های دوره و سفر می شوند. شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد هزینه های آنلاین و یا کلاس های دانشگاه را با تماس مستقیم با مدارس پیدا کنید.

    در میان علوم انسانی، شما می توانید برای حرفه ای در زمینه های روزنامه نگاری، ارتباطات، ادبیات، علوم سیاسی و مدیریت کسب و کار، به نام چند. این زمینه ها در سراسر جهان با عناوین شغلی از جمله نویسنده، سردبیر، استراتژیست، متخصص وب و تحلیلگر اطلاعات استخدام می شود. سایر حوزه های استخدام فارغ التحصیلان انسانی تحصیل، حقوق، مسافرت و روابط عمومی هستند. همچنین ممکن است در تحقیقات بیشتر در برنامه های تحصیلات تکمیلی وجود داشته باشد.

    گروه های سراسر جهان علوم انسانی را به عنوان موضوع مهم مطالعه می کنند. هنگام انتخاب مدرسه، محل، هزینه و در دسترس بودن دوره های مورد نظر را در نظر بگیرید. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.