Keystone logo

10 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی (10)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی

    دانشجویان دوره کارشناسی که با موفقیت کامل یک رژیم تجویز دوره معمولا با مدرک کارشناسی پاداش. لیسانس، به عنوان آن نیز نامیده می شود، اغلب یک گام بزرگ به سمت گرفتن یک کار در این زمینه و یا ثبت نام در تحصیلات تکمیلی.
    مدرک لیسانس در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی چیست؟ درجه این کارشناسی است به طور کلی یک برنامه طراحی شده برای هدایت دانش آموزان به مشاغل در مهمان نوازی. تمرکز درجه است به طور معمول در قراردادهای صنعت و حرفه بالقوه در این زمینه است. دوره های آموزشی ممکن است شامل شراب و مدیریت آشامیدنی، مواد غذایی کنترل هزینه مطالعات و حفظ ایمنی مواد غذایی. این ها همه اجزای ضروری در حال توسعه و حفظ یک حرفه ای در خدمات مواد غذایی است.
    دانش آموزان با مدرک لیسانس در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی معمولا بسیاری از مزایای مدرک خود لذت ببرید. علاوه بر پتانسیل برای حقوق و دستمزد بالاتر و مشاغل بهتر، فارغ التحصیلان اغلب برای مدیریت به جای شغل ورود به سطح واجد شرایط است.
    هزینه مدرک لیسانس در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی ممکن است در جایی که شما به مدرسه و تعدادی از عوامل دیگر بستگی دارد. اگر شما علاقه مند به گرفتن یک برآورد دقیق هستند، شما باید برای دفتر پذیرش از مدرسه شما علاقه مند هستند رسیدن.
    مدرک لیسانس در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی می توانید جهان را از فرصت برای مشاغل در صنعت مهمان نوازی را باز کنید. یکی از موقعیت های محبوب ترین دنبال شده توسط فارغ التحصیلان مدیر رستوران است، اما گزینه های دیگر عبارتند از: مدیر آشپزخانه، restauranteur، مدیر مهمان نوازی و سرپرست ضیافت. مهم نیست که چه مسیر شغلی شما را انتخاب کنید به دنبال، مدرک لیسانس در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی معمولا می توانید دانش و تخصص شما نیاز به موفقیت فراهم می کند.
    گزینه های بسیاری در دسترس برای به دست آوردن لیسانس خود را در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی، از جمله امکان مطالعه آنلاین وجود دارد. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.