Keystone logo

21 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مطالعات میان فرهنگی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • علوم اجتماعی
  • مطالعات فرهنگی
  • مطالعات میان فرهنگی
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (21)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مطالعات میان فرهنگی

دانشجویان کارشناسی ارشد اغلب امیدوارند که به لیسانس هنر دست پیدا کنند. این دوره هنر و علوم انسانی می تواند سه تا چهار سال به پایان برسد. وضعیت تحصیلی و وضعیت تمام وقت می تواند تا چه میزان دانش آموز را برای تکمیل مدرک تحصیل کند.

یک BA در مطالعات میان فرهنگی چیست؟ دانش آموزانی که این درجه را انتخاب می کنند، اغلب یاد می گیرند چگونه تجزیه و تحلیل پدیده های مختلف فرهنگی را تحلیل کنند. آنها ممکن است در مورد فرهنگ های گوناگون آگاه شوند و بتوانند آنها را در زمینه های گسترده ای از جمله یک تاریخ تاریخی درک کنند. بسیاری از برنامه های مطالعه یک رویکرد معمول برای یادگیری را ارائه می دهند. مربیان می توانند از سخنرانی ها و امتحانات کتبی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و تاریخی برای آموزش دانش آموزان خود استفاده کنند. این سنت به طور سنتی برای کمک به کسانی که می خواهند در سطح بین المللی ارتباط برقرار کنند، این درجه فرصتی است برای یادگیری در مورد تعاملات جوامع در سراسر جهان.

فارغ التحصیلان این برنامه اغلب مهارت های تحلیلی بالا دارند. آنها همچنین در ارتباطات بین فردی عالی عمل می کنند و به خوبی در سطح بین المللی کار می کنند. برای کارفرمایان محلی و خارج از کشور، این ها به طور کلی مهارت های بسیار مورد نیاز هستند.

دانش آموزان اغلب در مورد هزینه های کسب درآمد BA خود نگران هستند. حقیقت این است که هر مدرسه ممکن است یک قیمت متفاوت داشته باشد. مهم است که قبل از مدرسه به مدرسه بپردازید تا بهترین شرایط را انتخاب کنید.

کسانی که به تحصیلات خود در زمینه مطالعات بین فرهنگی دست یافته اند ممکن است به عنوان تحلیلگران سیاسی، کارگران کمک های بشردوستانه، توسعه دهندگان بین المللی یا کارگران مشاغل پناهندگی مشغول شوند. دانش آموزان مهارت می آموزند هنگام دستیابی به این درجه می توانند به آنها در درک دولت ها و سیاست های کشورهای مختلف کمک کنند. با این درک، دانش آموزان ممکن است قادر به ایجاد سیاست هایی برای جوامع باشند و یا تجزیه و تحلیل سیاست های موجود برای تعیین اینکه آیا آنها موثر هستند. علاوه بر این، دانش در مورد کارهای فرهنگ های مختلف ممکن است منجر به حرفه ای شدن به عنوان انسان بشری در خارج از کشور یا به عنوان کارگر مهاجرت به پناهندگان شود.

در حالی که برخی از مدارس ممکن است محلی باشند، اگر برنامه شما تنگ است، شما همچنین ممکن است دوره های آنلاین را پیدا کنید. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.