Keystone logo

4 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در موسیقی بدون کلام 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • هنر های نمایشی
  • موسیقی
  • موسیقی بدون کلام
رشته های تحصیلی
  • هنر های نمایشی (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در موسیقی بدون کلام

    لیسانس هنر یک برنامه کارشناسی است که بسیاری از دانشجویان پس از کسب دیپلم دبیرستان، GED یا مدرک کارشناسی ارشد می گیرند. این برنامه های درجه ای معمولا 3 تا 4 سال یا بیشتر طول می کشد و مطالعات گسترده ای را در مورد موضوع در هنرهای لیبرال ارائه می کنند.

    BA در موسیقی Instrumental چیست؟ مطالعه موسیقی، کشف غنی و فرهنگی صدا است که شامل بسیاری از ژانرها و سبکهاست. برای دانش آموزانی که علاقه خاصی به موسیقی دارند، این درجه پیشرفته می تواند به آنها کمک کند تا جنبه فنی، تاریخی و نظری این زمینه را تمرکز کنند. دانش آموزان به طور معمول عناصر پایه موسیقی و تئوری را یاد می گیرند و سپس به توسعه هنری و تکنیک های فردی می پردازند. بسیاری از دانش آموزان در یک ابزار انتخابی تخصص خود را دنبال می کنند و به طور گسترده در کار انفرادی و گروهی فعالیت می کنند. اکثر برنامه های موسیقی نیاز به شنیدن قبل از پذیرش در برنامه دارند.

    دانش آموزانی که موسیقی را مطالعه می کنند، خیلی بیشتر از این که چگونه یک دستگاه را بازی کنند یاد بگیرند. دانش آموزان موسیقی تمایل دارند مهارت های تفکر انتقادی قوی را به دست آورند و اغلب مدیریت زمان مناسب را انجام می دهند که می تواند سال ها به آنها کمک کند. دانش آموزان موسیقی نیز سعی و تلاش و کار سخت که پس از بسیاری از کارفرمایان.

    کسب مدرک لیسانس می تواند به مقدار زیادی هزینه بر اساس مکان و مدت زمان برنامه. دانش آموزان باید با مدارس بالقوه تماس بگیرند و هزینه های مسکن را مقایسه کنند.

    تعدادی از گزینه های حرفه ای برای دانش آموزانی که مدرک تحصیلی کسب می کنند وجود دارد و اغلب صنایع مختلف را شامل می شوند. بسیاری از دانش آموزان به عنوان آهنگسازان کار می کنند و ممکن است به طور مستقل برای خود یا مشتریان خود کار کنند. دانش آموزان دیگر ممکن است به عنوان یک موسیقیدان ضبط شده به عنوان یک هنرمند انفرادی یا به عنوان بخشی از یک گروه کوچک یا ارکستر کار کنند. بعضی نیز به عنوان معلم موسیقی از ابتدایی تا سطح کالج یافت می شوند.

    لیسانس هنر در بسیاری از دانشگاه های سراسر جهان در دسترس است. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.