Keystone logo

16 کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در نام گذاری تجاری 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مطالعات بازاریابی
  • بازاریابی
  • نام گذاری تجاری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات بازاریابی (16)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در نام گذاری تجاری

کارشناسی هنر، و یا BA، دارای تحصیلات دانشگاهی به طور معمول پس از حدود چهار سال از مطالعه فشرده از یک موضوع خاص به دست آورده است. مدرک کارشناسی به طور کلی بین المللی برای کسانی که به دنبال مشاغل پردرآمد به رسمیت شناخته شده و در نظر گرفته دارایی.

مدرک لیسانس در نام تجاری چیست؟ این دوره از مطالعه متفاوت تا حدودی در مدرسه است، اما معمولا شامل بررسی نزدیک هنرهای تجسمی و طراحی گرافیک. زمینه های مشترک از مطالعه در این برنامه ها اغلب شامل تکنیک های بازاریابی، رسانه های تبلیغاتی و استراتژیهای ارتباطی به عنوان آنها به هویت یک شرکت مربوط است. تاکید اضافی است که اغلب در توسعه محصول، ایجاد آرم و عادات مصرف کننده-خرید قرار داده است.

علاوه بر تامین امنیت یک طیف گسترده ای از مهارت های بازاریابی است که می تواند در حرفه های متعدد استفاده می شود، درآمد مدرک لیسانس در نام تجاری اغلب اشتغال و درآمد بالقوه افزایش می دهد.علاوه بر این، مهارت های به دست آمده در این برنامه ها را می توان به نام تجاری متعدد، بازاریابی و تلاش ارتباطات در سراسر طیف گسترده ای از لوازم اعمال می شود.

بدون هیچ هزینه روشن در ارتباط با تامین امنیت مدرک کارشناسی در نام تجاری وجود دارد. در عوض، دانش آموزان آینده نگر باید انتظار نرخ شهریه به نوسان بر اساس عوامل مانند محبوبیت البته و جغرافیا.

مهارت به دست آورد در برنامه های تحصیلی نام تجاری خود را به خوبی قرض دادن به انواع مسیرهای شغلی. بسیاری از فارغ التحصیلان در رفتن به پیدا کردن کار به عنوان کارگردان هنری، مدیران چند رسانه ای، طراحان گرافیک، دستیاران تبلیغاتی، متخصصان روابط عمومی و یا هنرمندان تجسمی. دیگر در تعقیب یک طراحی علمی و حتی بالاتر به مدرسه بازگشت به طوری که آنها ممکن است نام تجاری یا یک رشته مرتبط در سطح دانشگاهی تدریس. مدرک کارشناسی ارشد است که اغلب یک پیش نیاز برای آموزش دانش آموزان در یک محیط آموزش عالی است.

بسیاری از برنامه های آموزشی در سراسر جهان برای کسانی که به دنبال شغلی در نام تجاری و یا رشته مرتبط ارائه شده، و فهرست برنامه ما یک منبع بزرگ برای بررسی گزینه های بیشتر است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.