Keystone logo

20 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در اقتصاد و بازرگانی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • مطالعات اقتصادی
  • اقتصاد
  • اقتصاد و بازرگانی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (20)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در اقتصاد و بازرگانی

سود کارشناسی در کسب و کار و اقتصاد یک انتخاب عالی برای دانش آموزانی که می خواهند برای درک بهتر پیچیدگیهای جهان از امور مالی است. همچنین می تواند آنها را مزیت زمانی که درخواست کار در این زمینه بسیار رقابتی می دهد.

کارشناسی در کسب و کار و اقتصاد چیست؟ این درجه از دانش آموزان به سطح بالاتری از آموزش و پرورش مالی در معرض. برنامه می تواند grounding جامد در اصول کسب و کار و تئوری اقتصادی ارائه دهد. نامزدهای مهارت مهم است که می تواند برای یک حرفه ای در زمینه انتخاب خود را آماده کمک به آنها را یاد بگیرند. علاقه زیادی در ریاضیات است که به شدت توصیه می شود به عنوان برنامه درسی به طور معمول محور بسیار دقیق و ریاضی و اغلب شامل کلاس در حساب دیفرانسیل و انتگرال، حسابداری و آمار.

دلایل متعدد دانش آموزان را انتخاب کنید به دنبال این درجه وجود دارد. حداقل، آن آنها را در معرض بسیاری از مفاهیم تحلیلی به چالش کشیدن.تسلط که بسیار مفید برای کسانی که می خواهند حرفه ای موفق در کسب و کار و یا اقتصاد است.

هزینه اخذ کارشناسی در کسب و کار و اقتصاد می تواند توسط نهاد و کشور متفاوت است. این است که به شدت توصیه می شود که دانش آموزان آینده نگر با یک افسر پذیرش از هر مدرسه آنها به طور جدی با توجه به تایید تمام هزینه های دوره و هزینه های ثبت نام صحبت می کنند.

دانش آموختگان با کارشناسی در کسب و کار و اقتصاد می تواند طیف گسترده ای از مشاغل، از جمله مشاغل شرکت های بزرگ مالی، کار در بخش دولتی برای سازمان های دولتی و شغل با شرکت های تجارت محصولات کشاورزی را دنبال کنند. کارشناسی در کسب و کار و اقتصاد پایه بزرگ برای برنامه های درجه پیشرفته مانند MBA، دکترا یا JD است.

دانش آموزان علاقه مند باید فرایند جستجو خود را از حق دور شروع، و پایگاه داده جامع ما یک محل عالی برای شروع است. کلاس های آنلاین می تواند یک گزینه بسیار جذاب برای برخی از دانش آموزان است.این دوره ها می تواند یک درجه بالاتر از انعطاف پذیری برای دانش آموزانی که ممکن است پیدا کردن آن مشکل برای ارتکاب به یک برنامه درجه تمام وقت ارائه دهد. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.