Keystone logo

6 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در امنیت بین المللی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • علوم اجتماعی
  • علوم سیاسی
  • امنیت بین المللی
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (6)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در امنیت بین المللی

برنامه های لیسانس علوم (BSc) معمولا بر روی کلاس های مرتبط با ریاضی و علمی تمرکز می کنند. قبل از اخذ دیپلم، ممکن است آنها نیاز به کار آزمایشگاهی یا تجربه عملی داشته باشند. تکمیل این دوره ها می تواند سه تا پنج سال طول بکشد.

مدرک کارشناسی در امنیت بین المللی چیست؟ این برنامه معمولا بر روی ایجاد و اجرای برنامه هایی که می تواند امنیت را در مقیاس جهانی افزایش دهد، تمرکز می کند. موضوعات درس می تواند شامل امنیت ملی، سیاست بین المللی و روانشناسی انسانی باشد. زبان های خارجی و درک اقتصاد می تواند بخشی از برنامه اصلی باشد. کارآموزی ممکن است به یک مسیر خاص مانند مدیریت عملیات امنیتی استاندارد یا یک تمرکز عمیق بر روی یک کشور یا منطقه اختصاص داده شود.

فارغ التحصیلان با لیسانس علوم در امنیت بین المللی معمولا مهارت های تحلیلی را برای بررسی تعاملات میان عناصر فرهنگی، نظامی و سیاسی مختلف به دست می آورند. مهارت های ارتباطی صوتی و تصویری می تواند در زندگی شخصی و حرفه ای دانش آموزان مفید باشد.

هزینه برای تکمیل مدرک از مدرسه به مدرسه متفاوت است. عوامل تعیین کننده ممکن است شامل مکان، تمرکز و برنامه باشد. دانش آموزان آینده باید با مدارس مورد علاقه برای برنامه درسی و هزینه های فعلی تماس بگیرند.

موقعیت های امنیتی بین المللی می تواند بسیار رقابتی باشد، به ویژه در سازمان های دولتی. شغل شامل مأموران اجرای قانون، عوامل اطلاعاتی و مدیران امنیت اطلاعات است. حقوق می تواند بالاتر باشد تا اطمینان حاصل شود کاندیداهای مناسب پیدا می شوند. فارغ التحصیلان لیسانس در یک برنامه امنیتی بین المللی ممکن است مشاغل را با امنیت و مدیریت اورژانس و حمل و نقل به عنوان محافظان و سرپرستان در نظر بگیرند. افراد ممکن است بخواهند تحصیلات خود را با حضور در مدرسه حقوقی یا تصمیم به تمرکز بر یک طرز تفکر خاص برای مدرک کارشناسی ارایه دهند.

کارشناسی ارشد در امنیت بین المللی می تواند کارهای موفق در بسیاری از بخش ها را آغاز کند. این نوع برنامه در کالج ها و دانشگاه ها در سراسر جهان ارائه می شود و کلاس های آنلاین انعطاف پذیری را برای کارکنان حرفه ای ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.