Keystone logo

30 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در تجزیه و تحلیل تجاری 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار
  • تجزیه و تحلیل تجاری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (30)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در تجزیه و تحلیل تجاری

دانشجویانی که علاقمند به تحصیل در یک رشته علمی هستند، می توانند با پیگیری یک لیسانس علوم یا کارشناسی کار کنند. این درجه به طور معمول به دانش آموزان پس از اتمام دوره های عمومی و دوره های آموزشی در عمده آنها اعطا می شود.

چه کارشناسی ارشد در تجزیه و تحلیل کسب و کار؟ این یک برنامه فشرده است که مدیریت داده ها، فناوری اطلاعات و خدمات کاربردی را در یک زمینه سازمانی پوشش می دهد. برخی از کلاس هایی که ممکن است در برنامه درسی ظاهر شوند شامل مقدمه ای بر داده کاوی، تجزیه و تحلیل شبکه، فن آوری ارتباطات شرکتی و آمار کاربردی است. این برنامه آموزشی ممکن است توسط یک کارآموزی در یک کسب و کار که با داده ها و تجزیه و تحلیل انجام می شود، تکمیل شود.

بدست آوردن کارشناسی در تجزیه و تحلیل کسب و کار احتمالا با تعدادی از مزایای. علاوه بر خواص تحلیلی آشکار آن، به شما امکان می دهد تا مهارت های کسب و کار عمومی و همچنین تکنیک های مدیریت اطلاعات با ارزش را که می توانید در زندگی روزمره استفاده کنید، یاد بگیرید.
با این حال، هنگامی که مزایای شما را در نظر بگیرید، احتمالا با توجه به هزینه آن نیز به نظر می رسد. هزینه برنامه بستگی دارد به این که آیا شما کمک مالی دریافت می کنید، چه مقدار اعتبار برنامه مورد نیاز و چه هزینه های تحصیلی هزینه های مدرسه است.

کسب یک مدرک کارشناسی در تجزیه و تحلیل کسب و کار احتمالا یک طیف وسیعی از فرصت های شغلی را باز می کند. شما به احتمال زیاد برای کار در یک محیط شرکتی در موقعیت هایی مانند مدیر اطلاعات مشتری، استراتژیست تحلیلی یا مدیر اطلاعات نرم افزاری مناسب خواهید بود. چه کاری که شما دنبال می کنید بستگی به جایی است که شما مهارت های تحلیلی خود را تمرکز می کنید و شما ممکن است بخواهید به دنبال کار مرتبط با تحلیلی در IT باشید. این و بخش کسب و کار احتمالا یک عرصه امیدوار کننده برای فرصت های شغلی است که از درجه خود استفاده خواهد کرد.

گام بعدی برای به دست آوردن مدرک کارشناسی خود را در تجزیه و تحلیل کسب و کار به این معنی است که شما باید شروع و به دنبال مدرسه ای که قصد دارید برای شرکت در آن شرکت کنید. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.