Keystone logo

4 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در تجزیه و تحلیل مالی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • مطالعات اقتصادی
  • امور مالی
  • تجزیه و تحلیل مالی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در تجزیه و تحلیل مالی

مدرک لیسانس علوم درجه است که به دانش آموزانی که دوره مورد نیاز برای تغلیظ خاص خود را تکمیل کرده اعطا شده است. برنامه های کارشناسی ممکن است در مورد سه تا پنج سال برای به دست آوردن را، بسته به چه مقدار زمان دانش آموزان می توانند برای اختصاص به مطالعات خود را.

کارشناسی در تجزیه و تحلیل مالی چیست؟ این یک برنامه درجه که دانش آموزان فراهم می کند، به دانش لازم از سرمایه، تحلیل بازار، مطالعات سرمایه گذاری و کسب و کار که مورد نیاز است برای پیدا کردن یک کار مطلوب در امور مالی و حسابداری است. دانش آموزان در این برنامه تجزیه و تحلیل مالی ممکن است در دوره های تجزیه و تحلیل آماری، کسب و کار الکترونیکی، حسابداری، امور مالی شرکت و برای کمک به آنها را آماده برای یک شغل در بخش اقتصادی است.

دریافت مدرک لیسانس خود را در تجزیه و تحلیل مالی ممکن است بسیار مفید برای دانش آموزان که در آنها مهارت های ضروری خود را در حل مسئله و تفکر انتقادی بهبود در حالی که همچنین پالایش مهارت های سواد مالی خود را.این مهارت ها ممکن است کمک به فارغ التحصیلان زمین مشاغل بهتر پرداخت در یک بازار کار رقابتی.

هزینه به کسب یک کارشناس تجزیه و تحلیل مالی بسته به محل مدرسه و مقدار زمان طول می کشد برای دانش آموزان به تکمیل مدرک خود را. برای به دست آوردن نرخ شهریه های اخیر، دانش آموزان به با دفتر مالی مدارس آینده نگر خود صحبت می کنند را تشویق کرد.

دانش آموزانی که مدرک کارشناسی خود را در تجزیه و تحلیل مالی بسیاری از فرصت های شغلی موجود به آنها. برخی از دانش آموزان ممکن است انتخاب کنید به عنوان تحلیلگران مالی، مشاوران، و برنامه ریزان برای شرکت های بزرگ و کسب و کار است. دیگر افراد ممکن است کار خود را در اقتصاد، سیاست، و تجزیه و تحلیل بازار تمرکز و کار به عنوان مدیران پول، در امور مالی دولت و حسابداری، و یا در صنعت بیمه.

بسیاری از مدارس، به ارائه آنلاین و پاره وقت گزینه تحصیل به طوری که همه دانش آموزان این فرصت را به ادامه تحصیل خود را دارند، بدون در نظر گرفتن محل خود و یا زندگی مشغول است.برای شروع کسب مدرک خود را حق دور، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.