Keystone logo

کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در رفاه و مراقبت از حیوانات 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • بهداشت و درمان
رشته های تحصیلی
    آرایشگری (0)آموزش (0)بهداشت و درمان (0)حمل و نقل و لجستیک (0)خودبهسازی (0)روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (0)زبان های خارجی (0)ساخت و ساز (0)علوم اجتماعی (0)علوم زیستی (0)
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

هیچ برنامه ای با معیارهای جستجوی شما مطابقت ندارد. لطفا فیلترهای خود را اصلاح کنید.

Clear filters

کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در رفاه و مراقبت از حیوانات

پس از دبیرستان، اگر میخواهید تحصیلات خود را در حوزه علم یا فناوری بیشتر ادامه دهید، می توانید یک کارشناسی را در نظر بگیرید. کارشناسی یا لیسانس علوم، به شما فرصت می دهد تا در زمینه هایی که به شما علاقه خاص دارند، عمیق تر بشوید. اکثر موسسات نیاز به یک دیپلم دبیرستان برای ثبت نام در یک برنامه کارشناسی.

کارشناسی ارشد در مراقبت از حیوانات و رفاه چیست؟ این برنامه درجه یک مطالعه بین رشته ای از حیوانات و تعامل آنها با انسان است. شما می توانید درک فیزیولوژی حیوانات را بدست آورید و جامعه ارتباطی پیچیده با حیوانات دارد. برخی از کارهای معمولی ممکن است زیست شناسی، اخلاق حیوانات، محیط زیست، رفتار حیوانات و انسان شناسی را پوشش دهد. اکثر موسسات نیاز به یک پروژه پژوهشی ارشد دارند که در پایان نامه نوشته شده است.

به عنوان یک دانشجوی کارشناسی در برنامه مراقبت از حیوانات و رفاه، شما می توانید مهارت های تحقیق و سازماندهی عالی را که به تمام جنبه های زندگی تبدیل شده است، بدست آورید. شما همچنین ممکن است در ارزشیابی تاثیر انتخاب شما بر محیط زیست موفق باشید.

هر کالج و دانشگاه هزینه تحصیل خود را برای کارشناسی در مراقبت از حیوانات و رفاه تعیین خواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که هزینه های اضافی نظیر هزینه های مربوط به دوره های آنلاین یا کلاس های آزمایشگاهی را بررسی کنید. فاکتور در این هزینه ها با توجه به اینکه کدام مدرسه برای شرکت در این مراسم است.

با کارشناسی در مراقبت از حیوانات و رفاه، شما برای یک آرایه وسیعی از مسیرهای شغلی با حیوانات آماده می شوید. شما می توانید در یک باغ وحش، یک نجات دهنده حیات وحش، یک افسر خلع سلاح، یک راننده پارک یا یک معلم یا محقق در یک دانشگاه باشید. با آموزش بیشتر در سطح تحصیلات تکمیلی، می توانید یک متخصص دامپزشک یا دستیار جراحی شوید.

موسسات آموزش عالی در سرتاسر جهان ارائه دهنده کارشناسی در مراقبت از حیوانات و رفاه است. شما همچنین می توانید دوره های آنلاین را داشته باشید. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.