Keystone logo

27 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در زیست شناسی دریایی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • علوم طبیعی
  • زیست شناسی
  • زیست شناسی دریایی
رشته های تحصیلی
  • علوم طبیعی (27)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در زیست شناسی دریایی

    برنامه های لیسانس اغلب شامل دو سال از آموزش و پرورش بنیادی و دو سال مطالعات بیشتر در یک منطقه خاص از مطالعه متمرکز شده است. مناطق عادی از مطالعه برای کارشناسی رشته علوم اغلب شامل حرفه های علمی و فنی، اما برخی از کالج ها و دانشگاه هایی که ارائه مدارک تحصیلی کارشناسی در بیش هنرهای آزاد مناطق مورد مطالعه وجود دارد.

    پس فقط به آنچه کارشناسی در زیست شناسی دریایی است؟ این منطقه از دوره کارشناسی اغلب بر روی حیوانات و گیاهان یافت شده در اقیانوس های جهان متمرکز شده است. دانش آموزان ممکن است یاد بگیرند که چگونه این حیوانات و گیاهان ارائه راه حل های برای برخی از مشکلات مسکن در داخل مواد شیمیایی اقیانوس و اکوسیستم های فیزیکی است. مدرسان همچنین ممکن است در مناطق دیگر از زیست شناسی، مانند علوم محیط زیست، محیط زیست و علوم فیزیکی را لمس کند. دوره های آموزشی ممکن است توسط دانشمندان آبزی که تجربه تحقیقات در خارج از کشور تدریس می شود.

    با تکمیل یک برنامه کارشناسی زیست شناسی دریایی، افراد فرصت برای به دست آوردن تجربه عملی با پستانداران دریایی و وارد نشده و ساحل دریا موجودات دریایی و کسب گواهینامه در غواصی داشته باشد. رسیدن به درجه نیز می تواند یک ابزار مفید در کمک به دانش آموزان برای موقعیت های شغلی واجد شرایط و در کشتی سوار در یک حرفه ای در و یا مربوط به زیست شناسی دریایی باشد.

    درست مانند جزر و مد، هزینه درآمد کارشناسی در تغییرات زیست شناسی دریایی با توجه به موقعیت جغرافیایی، طول مدت برنامه، و اینکه آیا فرد یادگیری سنتی یا از راه دور انتخاب می کند. بهتر است که در تماس با دفتر پذیرش برای اکثر تا به روز اطلاعات در مورد شهریه، هزینه های کتاب و فرصت بورس تحصیلی دریافت کنید.

    فارغ التحصیلان دوره لیسانس رشته زیست شناسی دریایی کارشناسی اغلب در به کار در سازمان مشاوره در سراسر جهان و خصوصی و همچنین آزمایشگاه های دولتی، مانند سازمان های حفاظت از محیط زیست.فرصت های شغلی در خارج از عرصه علم شامل امور مالی، مدیریت، جهانگردی و محاسبات. کسانی که مایل به رفتن به تحقیقات ارشد معمولا به اولین تکمیل درجه و یا دکتری برنامه کارشناسی ارشد.

    شیرجه رفتن به اقیانوسی از فرصت های کسب یک مدرک کارشناسی در زیست شناسی دریایی. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر کردن در قالب بخوره.