Keystone logo

4 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در زیست شناسی مولکولی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • بهداشت و درمان
  • مطالعات زیست پزشکی
  • زیست شناسی مولکولی
رشته های تحصیلی
  • بهداشت و درمان (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در زیست شناسی مولکولی

    در بیشتر موارد، یک دانش آموز کارشناسی سه تا چهار سال به پایان برسد. طبیعی علوم، مهندسی، فناوری و ریاضیات برخی از افراد مختلف مورد مطالعه در برنامه های کارشناسی. علاوه بر استفاده از مدرک کارشناسی به شروع کار، یکی هم ممکن است مورد نیاز باشد تا واجد شرایط برای برنامه مدرک کارشناسی ارشد.

    شما ممکن است درخواست، "چه کارشناسی در مولکولی است؟" زیست شناسی مولکولی است با مطالعه گیاهی و حیوانی زندگی مربوط است. مدرسان همچنین می تواند دانش آموزان در درک روش تحقیق و توسعه مهارت های آزمایشگاهی کمک کند. بسته به نوع برنامه، دانشمندان ممکن است دو سال اول از مطالعات خود را صرف تمرکز بر علوم زیستی قبل از انتقال به علوم مولکولی در سال بعد. دانش آموزان ممکن است این شانس را به مطالعه بیوانفورماتیک، زیست شناسی گیاهی و زیست شناسی سلولی داشته باشد.

    توسط کسب یک مدرک کارشناسی در زیست شناسی مولکولی، دانش آموزان فرصتی برای کار با پژوهشگران بین المللی و یاد بگیرند که چگونه به استفاده از تجهیزات تحقیقات فن آوری های پیشرفته. فارغ التحصیلان می تواند چشم انداز اشتغال بهتر پس از رسیدن به مدرک کارشناسی لذت ببرید. برنامه های مقطع کارشناسی همچنین راهی عالی برای تحصیل در خارج هستند.

    هزینه کسب مدرک است که اغلب توسط دانش آموز که آیا در دانشگاه و یا آنلاین می آموزد تحت تاثیر قرار، این کشور است که در آن دانش آموز تصمیم می گیرد برای مطالعه، و هزینه های کمک درسی. پس از ساخت یک لیست از برنامه آینده نگر، دانش آموزان به خوبی انجام خواهد داد برای رسیدن به دفاتر پذیرش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دقیق کتاب، هزینه های برنامه و هزینه های مرتبط.

    چشم انداز اشتغال و پس از اتمام دوره کارشناسی زیست شناسی مولکولی شامل بهداشت و درمان، صنعت داروسازی و صنایع سرمایه گذاری محصول. فرصت های نیز موجود است در پژوهش های پزشکی بشر، نظارت بر محیط زیست و علم می باشد.حرفه ای زیست شناسی مولکولی نیز این فرصت برای توسعه داروهای هوشمند و ایجاد واکسن مبتنی بر کشت سلولی داشته باشد. دانش آموزان ممکن است بیشتر مطالعات خود در MPhil (استاد فلسفه) و یا برنامه دکتری را انتخاب کنید.

    آینده خود را در زیر میکروسکوپ قرار داده و کمک به آن را به تمرکز را با ثبت نام در یک برنامه کارشناسی زیست شناسی مولکولی. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر کردن در قالب بخوره.