Keystone logo

3 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در ساخت و تولید 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • مطالعات مهندسی
  • ساخت و تولید
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مهندسی (3)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در ساخت و تولید

      برای گسترش فرصت های شغلی و همچنین درآمد بالقوه، بسیاری از فارغ التحصیلان دبیرستان را انتخاب کنید که به کالج در دستیابی به کارشناسی، کارشناسی و یا. اکثر از برنامه های کارشناسی علم در داخل چهار سال تکمیل شده و شامل مطالعه فشرده از یک موضوع و یا زمینه خاص.

      تنها چیزی که کارشناسی در ساخت است؟ طراحی شده برای کسانی که با علاقه به مهندسی ساخت و تولید، این مجموعه دقیق ترم به طور معمول شامل حدود 120 واحد از مطالعه در مورد موضوعاتی مانند اقتصاد بین الملل، طراحی محصول، و ماشین آلات و اتوماسیون کامپیوتر است. تاکید اضافی اغلب به تکنولوژی مدرن و فرآیندهای تولید، و چگونه آنها به نیازهای بازار اقتصادی مدرن و جامعه به طور کلی مربوط قرار می گیرد. دانش آموزان به طور کلی از طریق ترکیبی از در کلاس درس و در میدان تجربه یاد بگیرند.

      کسانی که با مدرک لیسانس علوم در ساخت اغلب قادر به در موقعیت های بالا پرداخت و معتبر در سراسر انواع صنایع جهانی را دارند. آنها همچنین اغلب کسب بیش از آنها قبل از به دست آوردن مدرک کارشناسی انجام دادند و قادر به بازگشت به مدرسه به دنبال مدرک کارشناسی ارشد، در صورت دلخواه.

      است تنوع قابل توجهی در هزینه های تولید یک برنامه به بعد بر اساس عوامل از جمله جغرافیا و محبوبیت دوره وجود دارد. دانش آموزان علاقه مند باید هر مدرسه مورد علاقه برای اطلاعات ثبت نام به موقع تماس بگیرید.

      فارغ التحصیلان برنامه های مدرک کارشناسی تولید به طور کلی کسب حقوق قوی حتی در سطح ورود. بسیاری از فارغ التحصیلان پیدا کردن کار به عنوان مهندس برای سازمان ها و شرکت های بزرگ در سراسر جهان تولید. دیگران پیدا کردن کار در بخش خصوصی یا دولتی. آن را نیز ممکن است ممکن است برای ایجاد فرصتهای شغلی پر سود در سازمان پژوهش و یا خدمات.برخی از فارغ التحصیلان را انتخاب کنید به استفاده از درجه به عنوان یک پیش نیاز برای دستیابی به یک عنوان علمی و حتی بالاتر.

      بسیاری از مسیرهای شغلی سودآور برای کسانی که کارشناسی نگه در ساخت وجود داشته باشد. استفاده از پایگاه داده ما را به بررسی بسیاری از برنامه های آنلاین و بر روی محوطه دانشگاه در حال حاضر مربوط به سراسر جهان ارائه شده است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر کردن در قالب بخوره.