Keystone logo

58 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در ساخت و ساز 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • ساخت و ساز
رشته های تحصیلی
  • ساخت و ساز (58)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در ساخت و ساز

مدرک لیسانس در رشته علوم گزینه در مقطع کارشناسی چهار ساله است که ایده آل برای کسانی که مایل به کار در یک میدان های مربوط به مهندسی می باشد. آیا فارغ التحصیلان را انتخاب کنید به ادامه در آموزش عالی و یا شروع یک حرفه ای بلافاصله پس از اتمام برنامه کارشناسی، سرمایه گذاری در آموزش و پرورش خود را کمک می کند تا آنها را به دست آوردن اشتغال بهتر از کاندیداهای دیگر.

کارشناسی در ساخت و ساز چیست؟ این نوع از برنامه کارشناسی دانش آموزان برای صنعت ساخت و ساز آماده با ارائه دوره های بنیادی در طیف گسترده ای از موضوعات، از مدیریت به برآورد. دوره های ساخت و ساز نیاز به دانش آموزان به منظور توسعه مهارت در برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی به منظور برای یک حرفه ای در مدیریت ساخت و ساز آماده می شود. به طور کلی، ترم برای یک درجه ساخت و ساز شامل کلاس در کدهای ساختمان، نقشه های خواندن، ایمنی، فریم، نقشه برداری، دولت و سیستم های الکتریکی و مکانیکی.

کسانی که به دنبال یک درجه در ساخت و ساز قادر به خود را برای پست های مدیریتی هستند که اغلب به آن دسته از متقاضیانی که آموزش و آموزش و پرورش کافی داده شده آماده کند. آموزش متوسطه زمانی که بالا رفتن در برابر کاندیداهای دیگر در مصاحبه های شغلی مفید است.

هزینه کسب مدرک ساخت و ساز تا حد زیادی می تواند متفاوت باشد، بسته به جایی که یک دانش آموز در یک برنامه ثبت نام. به منظور پیدا کردن اطلاعات دقیق ترین، بهتر است در تماس با دانشگاه خود را انتخاب کنید.

مسلح با کارشناسی در ساخت و ساز، فارغ التحصیلان آماده برای ورود به نیروی کار به عنوان یک مدیر پروژه، برآورد، مشاور مهندسی و یا مدیر مرکز می باشد. شغل مدیریت ساخت و ساز انتظار می رود که همچنان به افزایش در طول چند سال آینده، ساخت این حرفه مسیر یکی است که مطمئن است به ثبات و مالی امن برای کسانی که آموزش عالی به دست آورند.برخی از فارغ التحصیلان یک برنامه کارشناسی را انتخاب کنید برای ادامه تحصیل خود را با درجه های پیشرفته برای آموزش و فرصت های شغلی اضافی.

درخواست درجه ساخت و ساز آسان است، چرا که بسیاری از مدارس که برنامه های ارائه وجود دارد. این که آیا شما ترجیح می دهند برای حضور در کلاس های آنلاین و یا در فرد، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.