Keystone logo

22 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در سیستم های اطلاعاتی بازرگانی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • مطالعات فن آوری
  • سیستم های اطلاعاتی
  • سیستم های اطلاعاتی بازرگانی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (22)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در سیستم های اطلاعاتی بازرگانی

    از برنامه های کارشناسی علوم در اشکال مختلف آمده، با بسیاری از آنها به شما نیاز به علوم و ریاضی دوره های مختلف. هنگامی که مدرک کارشناسی خود را به شما تضمین، شما آزاد هستید به ادامه تحصیلات دانشگاهی خود و یا شروع کار شما می باشد.

    کارشناسی در سیستم های اطلاعاتی کسب و کار چیست؟ این برنامه برای کسانی که می خواهند برای تبدیل شدن به در فناوری کسب و کار مهارت بیشتر و یا جلو افتادن در جهان از فناوری اطلاعات طراحی شده است. بعد از برنامه شما را کامل، شما باید قادر به طراحی و توسعه سیستم های اطلاعاتی راه حل، واسطه مسائل بین ارائه دهندگان تکنولوژی و مشتریان، و ارزیابی جنبه های بسیاری از سیستم های اطلاعاتی کسب و کار. بسیاری از دوره ها شما را، مانند تجزیه و تحلیل سیستم کسب و کار، سیستم های اطلاعات اصول و مدیریت پایگاه داده، آموزش و تقویت مبانی سیستم های اطلاعاتی کسب و کار.

    فناوری همیشه در حالت شار.نوآوری تازه کشف می شوند، و محیط زیست صنعتی شیفت در پی آنها. این برنامه سیستم های اطلاعاتی کسب و کار به شما می دهد مهارت های لازم برای درک شرایط فعلی صنعت. علاوه بر این، آن را به شما کمک می کند ایستادگی کردن در بازار کار از طریق بهبود مهارت های فن آوری خود را.

    این برنامه طول می کشد در هر نقطه از سه تا پنج سال برای تکمیل. هزینه ثبت نام از مدرسه به مدرسه متفاوت است. توصیه می شود که کالج مورد نظر خود را با شما تماس برای تعیین شهریه و هزینه های مختلف.

    زمینه سیستم های اطلاعات در سال های اخیر افزایش یافته است، و گسترش آن انتظار می رود که ادامه خواهد داد. با مدرک لیسانس در سیستم های اطلاعات کسب و کار، شما باید بسیاری از مسیرهای شغلی برای شما باز شود. بسیاری از فارغ التحصیلان به عنوان مشاوران فنی، مدیران منابع اطلاعات، و تحلیل گران کسب و کار کار می کنند. همانطور که شما به احتمال زیاد آگاه، جهان تبدیل شده است به شدت وابسته به فن آوری است.با توجه به این اعتماد، افرادی که دارای تجربه با تکنولوژی بسیار شده توسط کارفرمایان مورد نظر.

    هستند بسیاری از مدارس بین المللی است که برنامه های ارائه در سیستم های اطلاعات کسب و کار وجود دارد، و دوره های آنلاین نیز موجود است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر کردن در قالب بخوره.