Keystone logo

6 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در علوم زیستی ملکولی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • علوم زیستی
  • علوم مولکولی
  • علوم زیستی ملکولی
رشته های تحصیلی
  • علوم زیستی (6)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در علوم زیستی ملکولی

    کارشناسی علوم مدرک کارشناسی اعطا شده توسط کالج ها و دانشگاه پس از اتمام یک دوره مطالعه است. درجه معمولا سه تا چهار سال طول می کشد تا کامل شود.

    کارشناسی در علوم زیستی مولکولی چیست؟ این دوره از مطالعه به طور معمول طراحی شده برای توسعه پس زمینه و مهارت های آزمایشگاهی علمی دانش آموز مورد نیاز برای کاری که در آزمایشگاههای تحقیقاتی. دانش آموزان ممکن است یادگیری به استفاده از فن آوری برش لبه و ترم در مقررات و قانونی اطراف علوم زیستی مولکولی. این درجه اغلب نیاز به مطالعه گسترده در شیمی، بیوشیمی، فیزیک، زیست شناسی سلولی و مولکولی. ترم بیشتر ممکن است شامل ژنتیک، میکروب شناسی، آناتومی، فیزیولوژی، سیستم های ایمنی شناسی، و برنامه ریزی پروژه.

    دانش آموختگان با کارشناسی در علوم زیستی مولکولی معمولا تفکر انتقادی و مهارت های تحلیلی از خواندن گسترده و مطالعه مقالات پژوهشی توسعه داده اند.آنها ممکن است همچنین مدیریت پروژه و مهارت های کسب و کار عمومی از طریق این برنامه درجه است که فارغ التحصیلان برای موفقیت شغلی در زمینه علوم زیستی به دست آورد.

    شهریه و هزینه برای برنامه مدرک کارشناسی توسط موسسه، کشوری که در آن مدرسه یا دانشگاه واقع شده است، و مدت زمان دوره متفاوت است. تماس با دفتر پذیرش از موسسه ارائه مدرک برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های برنامه است.

    فرصت های شغلی در تحقیقات علوم زیستی برای فارغ التحصیلان این برنامه رایج است. است طیف گسترده ای از رشته های که در آن فارغ التحصیلان برنامه حرفه، از جمله پزشکی، دندانپزشکی، زیست شناسی مولکولی، بیوشیمی، فارماکولوژی، پزشکی قانونی، علوم اعصاب، علوم زیستی و شیمی مواد غذایی را دنبال کرده اند وجود دارد. فرصت ها در بیوتکنولوژی نیز در زمینه هایی مانند کشاورزی، بهداشت و درمان، و شیمیایی و تولید انرژی در حال رشد.بیمارستان ها، آزمایشگاه، و بخش خصوصی تمایل به کارفرمایان اولیه فارغ التحصیلان. کسب و کار و کارآفرینی در ارتباط با علوم نیز ممکن است گزینه های قوی باشد.

    مهم نیست که شما در جهان واقع، دوره های آنلاین اغلب اجازه می دهد دانش آموزان انعطاف پذیری به دنبال حرفه های آموزشی خود را در جدول زمانی خود را دارند. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.