Keystone logo

99 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در علوم محیط زیست 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • مطالعات محیط زیست
  • علوم محیط زیست
رشته های تحصیلی
  • مطالعات محیط زیست (99)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در علوم محیط زیست

    مدرک کارشناسی میتواند به دانشآموزان فرصتهای شغلی خود را ارتقا دهد و تواناییهای خود را افزایش دهد. همچنین به عنوان یک لیسانس علوم شناخته شده است، این درجه اغلب در چند سال تکمیل شده است و می تواند دانش آموزان را در یک موضوع خاص بنیان قوی ایجاد کند.

    دانش آموزان ممکن است تصمیم بگیرند که در علوم زیست محیطی کار کنند اگر آنها از یادگیری درباره دنیای طبیعی لذت ببرند. دانشكده علوم زیستشناسی چیست؟ این درجه همه کاره اغلب ترکیبی از زیست شناسی، علم، شیمی، زمین شناسی و ریاضیات است. محققان محیط زیست معمولا حل مسئله تحلیلی با اشتیاق برای کمک به مردم و سیاره هستند. این درجه همه کاره است و زمینه های بسیاری وجود دارد که در آن به تخصص مانند علم خاک، حفاظت از حیات وحش، مشاوره زیست محیطی و یا حتی به عنوان تصفیه ضایعات وجود دارد.

    با به دست آوردن کارشناسی در علوم محیط زیست، دانش آموزان می توانند بسیاری از مهارت های حرفه ای و عمومی زندگی، مانند تفکر انتقادی و ارتباطات. علاوه بر این، دانش آموزان می توانند در شاخه خاصی از علوم زیست محیطی تخصصی شوند و در زمینه هایی مانند اقیانوس شناسی، هواشناسی و باغبانی آگاهی یابند.

    هزینه تحصیل در لیسانس علوم متفاوت است. تعداد اعتبارات اخذ شده در هر ترم می تواند هزینه را تحت تأثیر قرار دهد و درجه تحصیلات تکمیلی را می توان با حضور در دوره نیمه وقت یا تمام وقت به دست آورد. اطمینان حاصل کنید که برای اطلاعات مربوط به هزینه های فعلی به مدارس دسترسی پیدا کنید و ببینید آیا واجد شرایط دریافت کمک مالی هستید.

    هنگامی که درجه تحصیل می شود، دانش آموزان می توانند در زمینه های مختلف کار کنند. برخی از دانش آموزان ممکن است تصمیم بگیرند که در بخش خصوصی به عنوان افسران انطباق، تحلیلگران محیط زیست یا مدیران پروژه کار کنند. علاوه بر این، فرصت های اشتغال در بخش دولتی برای یک نهاد دولتی یا اتحاد حفاظتی وجود دارد. سایر عناوین شغلی ممکن است شامل متخصص تالاب، تکنسین زمین، هواشناس یا تکنسین آبزی باشد.

    کارشناسی ارشد اغلب می تواند به صورت آنلاین یا در یک کلاس درس کسب شود. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.