Keystone logo

33 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در مدیریت کسب و کار بین المللی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • مطالعات کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار بین المللی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (33)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در مدیریت کسب و کار بین المللی

    کارشناسی علوم، کارشناسی نیز نامیده می شود، یک نوع از تحصیل در مقطع لیسانس است. بسته به نهاد، که می تواند از سه تا پنج سال برای تکمیل برنامه کارشناسی را. این نوع از درجه اجازه می دهد تا دانش آموزان برای شروع کسب دانش در یک منطقه گسترده تر و افزایش تمرکز خود را بر روی رشته خاص خود را از مطالعه به عنوان آنها را از طریق برنامه پیشرفت.

    کارشناسی در مدیریت کسب و کار بین المللی چیست؟ مدرک کارشناسی در مدیریت کسب و کار بین المللی با توجه به مدیریت کسب و کار عمومی متفاوت است که در آن فارغ التحصیلان آماده شدن برای کار در زمینه با کشورهای دیگر کمک می کند. این اغلب فراهم می کند زمین در موضوعات کسب و کار عمومی، مانند امور مالی، حسابداری، مدیریت، منابع انسانی، اقتصاد و فن آوری اطلاعات. علاوه بر این، می توانید مطالعه فرهنگ ها و زبان ها و پیچیدگیهای مدیریت در محیط های بین المللی باشد.همانطور که با دیگر مطالعات مدیریت کسب و کار، آن است که معمولا ممکن است به در یک دوره خاص از مطالعه، از جمله بازاریابی، امور مالی، و یا توسعه استراتژیک تمرکز می کنند.

    مدرک کارشناسی در مدیریت کسب و کار بین المللی می تواند فارغ التحصیلان در تامین امنیت موقعیت خود را در کشورهای دیگر و یا در شرکت های متمایل به جهانی شدن را به لبه. علاوه بر این، درک نحوه کار با فرهنگ های دیگر و از آنها آگاه بودن می تواند یک دارایی در تمام روابط میان فردی و خاموش کار.

    هزینه مدرک خود را بر روی برنامه شما انتخاب می کنید، موسسه که در آن بر اساس، و طول مطالعه بستگی دارد. امید بستن به دریافت مدرک خود را آنلاین می تواند یک راه هوشمند کاهش هزینه های خود را.

    فارغ التحصیلان برنامه مدرک کارشناسی در مدیریت کسب و کار بین المللی واجد شرایط برای مشاغل مانند مدیر صادرات، مدیر محصول، خریدار، توسعه دهنده کسب و کار، تحلیلگر مدیریت، و صمعی اطلاعات هستند.همه مشاغل است که به کسی که با مدرک لیسانس در مدیریت کسب و کار باز است نیز در دسترس می باشد، از جمله مشاغل در بازاریابی، تبلیغات، منابع انسانی، مدیریت عمومی، فروش، و فن آوری اطلاعات ..

    مدرک کارشناسی را در مدیریت کسب و کار بین المللی می تواند به صورت آنلاین از طیف گسترده ای از نهادهای بین المللی در بر داشت. بررسی از طریق اینترنت می تواند یک راه بسیار خوبی از کاهش هزینه های و همچنین به دست آوردن انعطاف پذیری بیشتر است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر کردن در قالب بخوره.