Keystone logo

کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در مدیریت بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • مطالعات مدیریت
  • مدیریت
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مدیریت (0)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

هیچ برنامه ای با معیارهای جستجوی شما مطابقت ندارد. لطفا فیلترهای خود را اصلاح کنید.

Clear filters

کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در مدیریت بین الملل

سود مدرک کارشناسی 'ثانیه خود را یک راه عالی برای شروع آموزش و پرورش خود را بعد از مدرسه بالا است. این روش استاندارد برای به دست آوردن تجربه و مهارت های لازم برای موفقیت ساخت حرفه ای است. روش دیگر، بسیاری از دانش آموزان را انتخاب کنید برای مطالعات خود را با کار به سمت مدرک کارشناسی ارشد 'ثانیه ادامه یابد.

کارشناسی در مدیریت بین المللی چیست؟ شرکت های بزرگ که به اندازه کافی بزرگ دهانه چندین کشور اغلب به مشکلات با دولت متناقض و استانداردهای اقتصادی و یا خصلت اجرا شود، به ویژه هنگامی که آنها در درجه اول در یک کشور است. مدیریت بین المللی یک زیر مجموعه از عمده کسب و کار است که دانش آموزان آماده برای حل این مشکلات وقتی بوجود می آیند است. درک چند فرهنگی ضروری است و دوره های مربوط به زبان های خارجی و یا تحصیل در خارج اغلب لازم است.

دانشجویان به تحصیل سود مدیریت بین المللی از یک منطقه بسیار انجام تأکید.کسانی که لذت بردن از سفر و تجربه کشور های دیگر فرهنگ ها 'می تواند یک حرفه از سرگرمی خود را. همچنین به عنوان یک فرصت بزرگ برای توسعه ارتباطات، حساسیت چند فرهنگی، و مهارت های مدیریتی عمل می کند.

مانند بسیاری از برنامه های کارشناسی، هزینه ها و شهریه ها در ارتباط با درآمد کارشناسی در مدیریت بین المللی بسیار کمی متفاوت باشد. عواملی از قبیل مدرسه، برنامه، و طول مطالعه همه را تحت تاثیر قرار مخارج می باشد. این حیاتی است که تحقیق کافی است قبل از تصمیم گیری انجام می شود.

فرصت های زیادی برای مدیریت حرفه ای بین المللی برای پیدا کردن کار از همه نوع وجود دارد. گاهی اوقات یک مدیر بین المللی است مسئول زنجیره تامین منجر به کشورهای دیگر و یا فقط روابط بین المللی قرار داده است. بار دیگر، شرکت گسترش به دنبال به استخدام کسی برای سفر به یک کشور دیگر و سر تا عملیات در حالی که گزارش پیشرفت است.خدمات غذایی، مسافرت، و خرده فروشی سه صنایعی که تقاضا به خصوص بالا برای مدیران بین المللی هستند.

اگر شما علاقه وافری به سفر، در نظر ورود به عرصه هیجان انگیز و پویا مدیریت بین المللی است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر کردن در قالب بخوره.