Keystone logo

23 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی (23)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی

    مدرک لیسانس علوم، و یا کارشناسی، مدرک کارشناسی ارائه شده در کالج ها و دانشگاه در سراسر جهان است. به طور معمول، زمینه مطالعه خواهد شد در یک رشته فن آوری و علمی بر اساس، و آن را حدود چهار سال به موفقیت تکمیل کنند.

    کارشناسی در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی چیست؟ به عبارت ساده، مطالعه مواد غذایی و نوشیدنی به مطالعه صنعت خدمات مواد غذایی اشاره دارد. به طور کلی در آماده سازی مواد غذایی، خدمات به مشتریان و مدیریت نهادهای مختلف که در این فرایند مانند رستوران ها، کافه ها، هتل ها و بیشتر درگیر خواهد لمس کند. دانش آموزان معمولا می تواند در سال بعد خود را از مطالعه بر روی جنبه های که آنها را بیشتر به منافع تمرکز است، اما مدیریت به طور معمول بخش بزرگی از برنامه است.

    دست یافتن به درجه در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی یک روش هوشمند برای جلو افتادن در این صنعت است. هستند تعداد زیادی از مشاغل موجود در مهمان نوازی اما بسیاری از افراد مشغول به کار در آنها دارای تحصیلات عالی وجود دارد.علاوه بر این، به مهارت های مدیریتی، از جمله ارتباطات، آنهایی که قابل اجرا به سایر صنایع و همچنین زندگی روزانه هستند.

    هزینه گرفتن یک مدرک کارشناسی متفاوت خواهد بود، بسته به نهاد انتخاب شده است. این مهم است که وزن هزینه در مقابل مزایای هر برنامه در نظر گرفته شده. یک برنامه آنلاین راه خوبی برای کمک به کاهش هزینه است.

    این یک مدرک فوق العاده همه کاره است، به مراتب فراتر از کارفرمایان بالقوه آشکار از رستوران ها و کافه. هر شرکت هایی که مواد غذایی و خدمات محصولات غذایی و آشامیدنی ارائه ممکن است دانش آموزان با کارشناسی در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی از جمله کشتی های کروز، خطوط هوایی، اقامتگاه تفریحی، خدمات مواد غذایی، از wineries، چشمه های معدنی و بسیاری دیگر را استخدام کند. شرکت هایی که در این زمینه تخصص مشاوره نیز ممکن است فرصت های موجود برای فارغ التحصیلان است.

    اگر چه رسیدن به یک درجه در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی به زمان و تعهد را، می توان آن را به خوبی به ارزش آن را به عنوان شما قرار می دهد پیش از مسابقه.برای کسب اطلاعات بیشتر، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.