Keystone logo

82 کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در مهندسی نرم افزار 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • مطالعات فن آوری
  • علوم کامپیوتر
  • مهندسی نرم افزار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (82)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در مهندسی نرم افزار

    بسیاری از دانش آموزان که کارشناسی (کارشناسی) در مهندسی نرم افزار پیگیری از طریق بازی های آنلاین تبدیل شد. بسیاری از پیشرفت های به طراحی و برنامه نویسی بازی های خود را. با به دست آوردن این درجه، آنها آموزش به پرداخت انجام آنچه آنها دوست.

    لیسانس مهندسی نرم افزار چیست؟ مهندسی نرم افزار مدرن طراحی صحنه برای نرم افزار با کیفیت بالا است. دانشجویان مهندسی نرم افزار آموزش برای مدیریت و انجام این مراحل، که شامل تولید سند مورد نیاز، معماری نرم افزار، برنامه نویسی نرم افزار و تست محصول به پایان رسید و ردیابی نقص.

    مهندسان نرم افزار به طور مداوم تسخیر چالش تازه. آنها یک جامعه همکاری بزرگ در اینترنت برای کمک به فشار از طریق هر گونه مشکلات طراحی. علاوه بر این، آنها تمایل به در تقاضای بالا باقی بماند و فرمان حقوق سالم است. با استفاده روزافزون از فن آوری دیجیتال در سراسر جهان، از قدرت BSC در مهندسی نرم افزار گرایش به رشد می کنند.

    هزینه این برنامه به طور گسترده ای توسط مؤسسه دیگر متفاوت است. با این حال، دانش آموزان می توانند انتظار به پرداخت شهریه، هزینه های آزمایشگاه، و هزینه های لپ تاپ بالا پایان.

    برای مهندسین نرم افزار، آسمان از حد است. آنها می توانند یک مسیر شرکت های بزرگ که در آن آنها طراحی و پیاده سازی سیستم های به انجام عملکرد حساس به کسب و کار را انتخاب کنید. آنها می توانند با دانشگاه کار برای تولید برش کد لبه برای سیستم های اطلاعاتی و یا هوش مصنوعی. آنها می توانند شرکت خود را شروع، اجرای یک بازی، یک گوگل برنامه، و یا یک برنامه کسب و کار. آنها حتی می توانند بازار محصولات خود را آنلاین، با استفاده از نرم افزار مهارت های مهندسی خود را برای طراحی یک وب سایت و پایگاه داده انجام می شود. برخی از فارغ التحصیلان را انتخاب کنید برای تولید سیستم عامل، نرم افزار های تخصصی اجرا می شود که در مدارهای مجتمع اختصاص داده شده، مانند آنهایی که استفاده می شود به رانندگی اجاقهای مایکروویو، و سیستم های خودرو، و یا مراکز ارتباطات ماهواره ای.برخی از فارغ التحصیلان ترجیح می دهند به کار آزاد، اجرای طیف وسیعی از پروژه های از جمله رابط ابر، سیستم اطلاعات معماری، و یا حتی خود وب سایت های بازی آنلاین است.

    نامزدهای مهندسی نرم افزار می توانید برنامه های دانشگاه در سطح بین المللی پیدا کنید. به طور کلی، ترم را می توان آنلاین به رقابت پرداختند. این را می دهد دانش آموزان انعطاف پذیری زیادی با محل و برنامه. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.