کارشناسی هنرهای زیبا در هنر دیجیتال و انیمیشن

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

شرح برنامه

توضیحات رسمی را مطالعه کنید

کارشناسی هنرهای زیبا در هنر دیجیتال و انیمیشن

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

لیسانس هنرهای زیبا در زمینه هنر و انیمیشن دیجیتال یک برنامه چهار ساله است که برای آماده سازی دانش آموزان برای ایجاد آثار هنری در سطح حرفه ای طراحی شده است. برنامه BFA صرفا به سادگی آموزش دانش آموزان در مورد استفاده از ابزارها و نرم افزارهای جاری، بر توسعه مهارت های بنیادی که با توجه به تکنولوژی یا رسانه ها مرتبط و مفید هستند، تأکید دارد. دانش آموزانی که با موفقیت این برنامه را تکمیل می کنند، مهارت هایی برای تولید قدرتمند و تاثیر گذار بر تصاویر در یک محیط حرفه ای استودیویی خواهند داشت.

موضوعات تحت پوشش

دانش آموزانی که با موفقیت برنامه BFA را رقابت می کنند، دارای موارد ذیل هستند:

  • تجربه تولید گسترده در هر دو انیمیشن دو بعدی و 3D و همچنین یک منطقه تمرکز بیشتر که دانش آموزان را قادر می سازد تا با توجه به منافع و توانایی های خود، بخش خاصی از صنعت را هدف قرار دهند.
  • مهارت های طراحی عالی، از جمله درک نحوه حفظ و ارتقاء مهارت های خود در طول حرفه شان است.
  • توانایی های داستان قدرتمند، از جمله داستان داستان های بصری، سنت های ادبی، داستان از طریق گفت و گو، داستان از طریق بازیگری و کنوانسیون های سینمایی.
  • آشنایی با فرآیندهای استودیویی مدرن، از جمله توانایی استفاده از ابزار و نرم افزارهای جاری، و همچنین توانایی یادگیری نرم افزار جدید در حین حفظ یک برنامه تولید دقیق.
  • عادت های حرفه ای کار و نگرش، از جمله دانستن اینکه چگونه به استفاده و ادغام انتقاد حرفه ای در کار خود.

حرفه ای چشم انداز

برخی از نقش هایی که فارغ التحصیلان BFA در نظر گرفته اند عبارتند از:

  • پروکسی و مدل ساز محیط
  • هنرمند بافت
  • طراح شخصیت
  • نورپردازی 3D و طراحی دوربین
  • rigger شخصیت
  • انیماتور کاراکتر
  • اثر انیماتور
  • هنرمند استوری بورد
  • انیماتور سینمایی
  • تصویرگر مفهومی

مروری بر برنامه

لیسانس هنرهای زیبا در برنامه هنر دیجیتال و انیمیشن یک دوره چهار ساله در رشته کارشناسی است که برای آماده سازی هنرمندان برای حرفه ای در صنعت سرگرمی طراحی شده است. در این برنامه هنرمندان به چالش کشیدن داستان های بصری از طریق بازی ها، فیلم های کوتاه و تصاویر روایت می پردازند. این با یک پایه قوی در هنرهای زیبا، انیمیشن، فیلم و هنرهای دیجیتالی آغاز می شود. این موضوعات در پروژه های سینمایی و پروژه های بازی به دنبال خطوط لوله که از دنیای حرفه ای اقتباس شده است. یک هنرمند می تواند از طریق پروژه های فردی، پروژه های مبتنی بر تیم و سایر کارهای متخصص در زمینه خاص تخصص دهد.

فارغ التحصیلان کارشناسی هنرهای زیبا در زمینه هنرهای دیجیتال و برنامه های انیمیشن دارای بسته های نرم افزاری و ابزارهای فنی معمول برای صنعت می باشند. علاوه بر این، آنها مهارت های ارتباطی بین فردی و تفکر انتقادی را توسعه خواهند داد. این مهارت ها توسط دوره های آموزش عمومی اعم از برنامه ریزی و علوم طبیعی به اخلاق و مالکیت معنوی افزوده می شود.

فارغ التحصیلان برنامه برای موقعیت های ورودی و متوسطه زیر آماده می شوند: Animator 2D، Animator 3D، Modeler Character، Environmenter و Asset Modeler، هنرمند فنی، طراح مفهوم، طراح UI، Rigger، Lightighter، Artist Texture، Designer Camera، برنامهنویس صحنه، سازنده، هنرمند Match-move، هنرمند Visual Effects هنرمند، هنرمند شبیه سازی، هنرمند Storyboard، مجسمه ساز Maquette، تهیه کننده، مدیر پروژه، طراح وب و مدرس هنر است.

توالی البته

لیسانس هنرهای زیبا در زمینه هنر و انیمیشن دیجیتال نیاز به تکمیل حداقل 131 اعتبار دارد با GPA تجمعی 2.0 یا بالاتر. این برنامه معمولا هشت ترم از 15 هفته هر یک یا چهار سال تحصیلی طول می کشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقررات مورد نیاز مراجعه کنید

این نمونه ای از دوره های آموزشی برای یک دانش آموز در گروه های تحصیلی 2017-2018 است.

ترم 1

  • مبانی انیمیشن I
  • زبان طراحی I
  • تن، رنگ و ترکیب I
  • هنر و فن آوری
  • داستان سرایی

ترم 2

  • مبانی انیمیشن II X
  • زبان طراحی II
  • تن، رنگ و ترکیب دوم
  • نقاشی زندگی من
  • آناتومی انسان
  • مبانی تولید

ترم 3

  • زندگی طراحی II X
  • معرفی گرافیک کامپیوتری 2D
  • معرفی گرافیک کامپیوتری 3D
  • تاریخچه فیلم و انیمیشن
  • 2D انیمیشن تولید یا پروژه هنر بازی I

ترم 4

  • موفقیت دانشگاه برای هنرمندان
  • طراحی شخصیت
  • چشم انداز، پس زمینه، و پوسته
  • داستانی
  • مقدمه ای بر 3D انیمیشن
  • 2D انیمیشن تولید یا پروژه هنر بازی I

ترم 5

  • 300 سطح یا بالاتر: ART، ANI، FLM، یا CG
  • فیلمبرداری یا فیلمبرداری برای جلوه های بصری
  • آناتومی حیوانات
  • محیط زیست 3D و طراحی سطح
  • خط تولید لوله 3D

ترم 6

  • 300 سطح یا بالاتر: ART، ANI، FLM، یا CG
  • 300 سطح یا بالاتر: ART، ANI، FLM، یا CG
  • مقدمه ای بر اسکریپت و برنامه نویسی
  • آماده سازی جستجوی شغلی: مواد، لجستیک و ارتباطات
  • ارتباطات حرفه ای
  • تولید فیلم سینمایی یا پروژه هنر بازی II

ترم 7

  • تصویر مفهومی و توسعه بصری
  • ART 450 نمونه کارها
  • هر 3 دوره اعتبار با نام PHY
  • هر ENG سطح انتخابی 150 و یا بالاتر
  • تولید فیلم سینمایی یا پروژه هنر بازی II

ترم 8

  • هر ENG، LAW، HIS، SOS، PSY، یا MAT انتخابی
  • انتخاب کننده انتخاب دانشجو از هر بخش در DigiPen
  • رسانه و اخلاق: چشم انداز علوم اجتماعی
  • معرفی مالکیت معنوی و قراردادها
  • آماده سازی شغلی

اطلاعات پذیرش

داوطلبان کارشناسی هنرهای زیبا در برنامه های هنر و انیمیشن دیجیتال باید پایه های قوی در طراحی و طراحی مفاهیم هنری داشته باشند تا بتوانند بازخورد سازنده ای در کار خود داشته باشند. داوطلبان باید نمونه کارهای هنری 15 تا 20 نمونه کار هنری را ارائه دهند و باید با طراحی و سایر رشته های هنرهای زیبا مانند نقاشی و مجسمه سازی تجربه داشته باشند.

درجه مورد نیاز

تعداد اعتبارات و GPA

لیسانس هنرهای زیبا در برنامه هنر دیجیتال و انیمیشن نیازمند تکمیل حداقل 131 اعتبار با GPA تجمعی 2.0 یا بالاتر است. این برنامه معمولا هشت ترم از 15 هفته هر یک یا چهار سال تحصیلی طول می کشد.

الزامات درجه و دوره های اصلی

دوره های اصلی، هر دو مورد مورد نیاز و انتخابی، باید با درجه نهایی "C" (یا 1.7 امتیاز کیفیت) یا بالاتر گذراند. (در دوره غير هسته، درجه "D" [يا نقاط کيفيت 1.0] در نظر گرفته مي شود.) بعضي از دوره هاي مورد نياز دوره هاي مقدماتي يا دوره اي هستند که شامل سه دوره اعتباري با نام PHY، SOS 115، CS 115 ، COM 250، و LAW 115 و به عنوان دوره های غير هسته شناخته می شوند.

ANIMATION

دوره های زیر لازم است: ANI 101 و ANI 151. (مجموع: 6 اعتبار)

هنر

دوره های زیر لازم است: ART 101، ART 115، ART 120، ART 125، ART 130، ART 150، ART 151، ART 200، ART 201، ART 251، ART 300، ART 350، ART 401، و ART 450 ( مجموع: 42 اعتبار)

گرافیک کامپیوتری

دوره های زیر لازم است: CG 201، CG 225، CG 275، و CG 300 (مجموع: 12 واحد)

فیلم

دوره های زیر لازم است: FLM 115 و یا FLM 201 یا FLM 210 (مجموع: 6 واحد)

علوم انسانی و علوم انسانی

دوره های زیر لازم است: COL 499، COL 230، COM 250، LAW 115، SOS 115، ENG 116، و هر مجله ENG 150 یا بالاتر. (مجموع: 17 اعتبار)

پروژه

دوره های زیر لازم است: PRJ 101، PRJ 201 یا PRJ 202، PRJ 251 یا PRJ 252، PRJ 300، PRJ 350 یا PRJ 352، PRJ 400 یا PRJ 402، و PRJ 450. لطفا توجه داشته باشید که دوره های کارآموزی INT 390 و INT 450 ممکن است به جای PRJ 400، PRJ 402 و PRJ 450 استفاده شود. (مجموع: 27 اعتبار)

علم

دوره های زیر لازم است: CS 115 و هر 3 دوره اعتبار با نام PHY. (مجموع: 6 اعتبار)

اختیاری

دانشجویان باید یک دوره باز انتخابی، یک دوره عمومی عمومی و سه گزینه تعیین شده از هر یک از سطوح زیر 300 سطح یا بالاتر: ART، ANI، FLM، یا CG داشته باشند. دوره های زیر حذف می شوند: ART 102، ART 126، ART 210، ART 400، CG 102، CG 125 و CG 130. (مجموع: 15 واحد)

یادداشت در دوره های آموزشی عمومی

دوره های زیر نیاز به تحصیل عمومی برای BFA در هنر و انیمیشن دیجیتال را برآورده می کند: ART 115 (3)، ENG 116 (3)، هر دانشجویی 150 سطح یا بیشتر (3)، FLM 115 (3)، قانون 115 (3 )، SOS 115 (3)، CS 115 (3)، COM 250 (3)، و هر دوره 3 اعتبار با نام PHY (3). علاوه بر این، دانش آموزان باید تحصیلات عالیه را انتخاب کنند (هر دوره ENG، LAW، HIS، SOS، PSY یا MAT) (3).

این مدرسه این برنامه ها را ارائه می نماید:
  • انگلیسی
مدت زمان و قیمت
این دوره واقع در پردیس
Start Date
تاریخ شروع
سپتامبر 2019
Duration
مدت زمان
تمام وقت
Price
قیمت
رایگان
Locations
اسپانیا - Bilbao, Basque Country
تاریخ شروع : سپتامبر 2019
آخرین مهلت تقاضا درخواست اطلاعات
تاریخ پایان آگوست 31, 2022
Dates
سپتامبر 2019
اسپانیا - Bilbao, Basque Country
آخرین مهلت تقاضا درخواست اطلاعات
تاریخ پایان آگوست 31, 2022