Keystone logo

49 کارشناسی برنامه ها که در آموزش های ویژه 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • آموزش
  • آموزش های ویژه
رشته های تحصیلی
  • آموزش (49)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی برنامه ها که در آموزش های ویژه

      کارشناسی در آموزش و پرورش ویژه معلمان آماده برای تمرین آموزش فراگیر برای افراد معلول. شرکت کنندگان در این برنامه درجه یادگیری روش های تدریس برای آموزش و توسعه دانش آموزان با معلولیت های جسمی و یادگیری که نیاز به پشتیبانی تخصصی برای دریافت آموزش و پرورش.

      کارشناسی در آموزش و پرورش ویژه چیست؟ این مدرک کارشناسی دانش آموزان فراهم می کند با چارچوب روش توانمندسازی، حمایت، رفتار و آموزش و پرورش برای تدریس و افراد معلول حمایت می کنند. درسی آموزش و پرورش ویژه گسترده را پوشش می دهد مهارت و درک لازم برای کار با دانش آموزان نیازهای ویژه در یک محیط کلاس درس و یا خدمات اجتماعی. شرکت کنندگان در مطالعه معلولیت های جسمی و ذهنی است که نیاز به آموزش خاص و نفوذ خود را در یادگیری و توسعه است. آنها برنامه قادر به موفقیت کار با و آموزش به مردم با نیازهای متنوع ترک.دانش آموزان ممکن است را انتخاب کنید به تمرکز ترم خود را در مناطق مورد علاقه خود را، مانند روش های ارزیابی و یا تخصص ناتوانی، به منظور خیاط مسیرهای شغلی خود را پس از فارغ التحصیلی.

      دانش آموزان از پایه برنامه آموزش و پرورش ویژه آموزش نیازهای ویژه همراه با گزینه ای برای در منطقه مورد علاقه تمرکز بهره مند شوند. فارغ التحصیلان برای یک حرفه ای در آموزش فراگیر با درک درستی از دانش آموزان نیازهای ویژه، یک شبکه حمایتی همکار در محل و مهارت آماده به نقش مهمی در سیستم مدرسه و جامعه را پر کنید.

      برنامه های درجه آموزش و پرورش ویژه معمولا چهار سال طول بکشد. نرخ شهریه در سراسر نهادهای مختلف متفاوت است. دانش آموزان آینده نگر باید با هر موسسه پرس و جو برای به دست آوردن یک چشم انداز روشن از هزینه در زمان و کمک درسی مورد نیاز برای تکمیل برنامه است.

      فارغ التحصیلان آموزش و پرورش ویژه برای آموزش حرفه ای و دانش آموزان حمایت با طیف متنوعی از نیازهای یادگیری آماده شده است.فارغ التحصیلان برنامه ممکن است یک حرفه ای صرف آموزش و توسعه کودکان در محیط کلاس درس، و یا ممکن است آنها را انتخاب کنید به کار در ظرفیت های دیگر. درجه آموزش و پرورش ویژه واجد شرایط فارغ التحصیلان به کار در ارزیابی و حمایت در تنظیمات مدرسه یا در جامعه.

      افراد در آموزش و پرورش ویژه علاقه مند به کار می نهاد سمت راست به دنبال مدرک خود را با جستجو پایگاه داده گسترده ما از مدارس را پیدا کنید. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.