178 کارشناسی برنامه ها که در آموزش که در آمریکا for 2024

کارشناسی برنامه ها که در آموزش که در آمریکا for 2024Filter
    • Marshall, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    2 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    یک مربی دارای مجوز در مینه سوتا شوید و برای کار با زبان آموزان انگلیسی در کلاس های کلاس K-12 با برنامه لیسانس علوم در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم Southwest Minnesota State University آماده شوید. برنامه خود را در عرض دو تا چهار سال به پایان برسانید و مدرکی را که توسط هیئت استاندارد و مجوز مربیان حرفه ای مینه سوتا تأیید شده است، کسب کنید. فارغ التحصیلان این برنامه واجد شرایط دریافت مجوز در مینه سوتا برای K-12 TESL هستند.

    • San Francisco, آمریکا

    تمام وقت

    8 ترم ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    برنامه آموزش هنر BFA یک Pathway برای تبدیل شدن به یک معلم هنر در کلاس‌های درس، موزه‌ها و برنامه‌های هنری مبتنی بر جامعه فراهم می‌کند. شما در معرض طیف گسترده ای از هنرهای تجسمی و رسانه های طراحی قرار خواهید گرفت و هم وسعت و هم عمق دانش و مهارت را توسعه می دهید. از طریق کار درسی و میدانی، یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه های درسی و برنامه های درسی موفقی را برای طیف وسیعی از مخاطبان ایجاد کنید.

    • Lacey, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    به دنبال راهی برای استفاده از اشتیاق خود برای آمادگی جسمانی در شغلی هستید که به دیگران کمک کنید؟ علم ورزش ممکن است رشته مناسبی برای شما باشد.

    • Hammond, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این تمرکز برای دانش آموزانی است که می خواهند زیست شناسی را در دبیرستان تدریس کنند. هدف کلی آموزشی برنامه کارشناسی علوم زیستی ارائه یک پایه مفهومی در زیست شناسی و پایه مهارت های لازم برای ایجاد مشاغل موفق در صنعت یا تجارت یا موفقیت در مقطع کارشناسی ارشد یا مدرسه حرفه ای است.

    • Lynchburg, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    4 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    Liberty University به شما ابزارهایی را می دهد که برای موفقیت کودکان در سفر آموزشی به آنها نیاز دارید. این درجه می تواند شما را برای استفاده از بهترین شیوه ها و نظریه ها که می تواند به رشد و پیشرفت دانش آموزان شما کمک کند ، آماده کند.

    • Lamoni, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    یک رشته تربیت بدنی و سلامت از گریسلند، دانش‌آموزان را آماده می‌کند تا رهبران و الگوهایی شوند که به نسل‌های جدید دانش‌آموزان اهمیت سلامت جسمی و حرکت را آموزش می‌دهند.

    • Nashville, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    Treveccaلیسانس علوم در آموزش فیزیک دانش آموزان را با پایه و اساس مورد نیاز برای تبدیل شدن به معلمان مؤثر و درگیر در کلاس های ششم تا دوازدهم مجهز می کند. این برنامه فرصت های تحقیقاتی منحصر به فرد و یادگیری عملی از جمله تحقیقات فضای نزدیک، میکروسکوپ الکترونی، الکترونیک دیجیتال و درگیری تلسکوپ خورشیدی را ارائه می دهد.

    • Waukesha, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    داشتن یک سبک زندگی سالم و فعال فراتر از ورزش کردن در باشگاه یا انجام یک ورزش است. عادات سالمی که تا سال‌های بزرگسالی با ما می‌مانند، در جوانی شکل می‌گیرند. معلمان تربیت بدنی و سلامت این توانایی را دارند که تأثیرات ماندگاری را برای دانش آموزانی که تدریس می کنند، ماندگار کنند. اگر از سلامتی، تناسب اندام و به اشتراک گذاشتن دانش خود با کودکان و بزرگسالان لذت می برید، یا آرزوی شغلی به عنوان مدیر دو و میدانی یا نقش اداری در یک محیط دبیرستان دارید، باید رشته تربیت بدنی و سلامت را در نظر بگیرید.

    • Columbia, آمریکا

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    Stephens College تجربیات تدریس دست اول را با شروع ترم اول شما ارائه می دهد. در آزمایشگاه مدرسه آزمایشگاهی کودکان ما قرار داده شده است ، که به دانش آموزان اجازه می دهد تا با شروع ترم اول خود در یک محیط معتبر مدرسه مهارت های تدریس را توسعه دهند.

    • Abilene, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    از طریق مطالعه و کاربرد فلسفه ، روش و عمل ، دانش آموزان آموزش موسیقی برای مشاغل در کلاس موسیقی مدرسه دولتی آماده می شوند. با استفاده از تجربه فشرده در کلاس درس و گروه ، گروه آموزش موسیقی مهارت هایی را که برای شایستگی حرفه ای لازم است به دانش آموزان ارائه می دهد.

    • Adrian, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دانشجویان رشته آموزش موسیقی می توانند در مدت چهار سال مدرک خود را به پایان برسانند. تعداد کمی از برنامه ها قادر به ارائه آن هستند. اینجا در Siena Heights، ما یک برنامه کوچک و انعطاف پذیر داریم که قادر به انجام آن است. با موضوع «متعهد به تعالی»، دپارتمان موسیقی SHU از دانشجویان خود می‌خواهد پیش‌زمینه و تجربه تدریس در زمینه‌های مختلف، از جمله ساز و کرال را دریافت کنند.

    • Bolivar, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    آیا به تدریس علاقه دارید؟آیا از هدایت فعالیت های تفریحی با کودکان لذت می برید؟آیا شما علاقه مندید که معلم یا مربی بدنسازی باشید؟مدرک تربیت بدنی SBU شما را برای تبدیل شدن به یک معلم تربیت بدنی در مدارس ابتدایی یا متوسطه مجهز می کند.هنگامی که با مدرک تربیت بدنی از SBU فارغ التحصیل می شوید، گواهینامه آموزش PE در تمام سطوح پایه، K-12 را دریافت خواهید کرد، که به شما در هنگام پیگیری فرصت های شغلی انعطاف پذیری زیادی می دهد.

    • Greenville, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    وزارت آموزش و پرورش فرصتی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا پایه ای محکم در عناصر آموزش متوسطه به دست آورند. دانش‌آموزان به‌عنوان دانش‌آموز در بخش آموزش Thiel College ، برنامه‌های آموزشی باکیفیت را بر اساس آخرین تحقیقات «مدارس مؤثر» تجربه خواهند کرد که شامل استراتژی‌های آموزشی آموزشی بر اساس کارهای رابرت مارزانو، جی مک‌تیگه، گرانت ویگینز، شارلوت دانیلسون، و دیگر رهبران فعلی در زمینه آموزش. با دانش‌آموزان کار کنید تا مهارت‌های ارتباطی نوشتاری خود را بهبود بخشند و به آنها کمک کنید که هم درک و هم عشق به ادبیات و نوشتن انگلیسی داشته باشند.

    • Binghamton, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Aberdeen, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    بخش موسیقی NSU به شما کمک می کند تا به عنوان یک موسیقیدان رشد کنید و در عین حال شما را برای برتری در حرفه رویایی خود به عنوان یک معلم موسیقی آماده می کند. به عنوان یک رشته موسیقی NSU، می توانید یاد بگیرید: آموزش موسیقی به دانش آموزان K-12. اجرا و ایجاد موسیقی؛ و درک و درک دانش آموزان از هنر موسیقی را توسعه دهید. اگر می‌خواهید موسیقی دستگاهی K-12 را آموزش دهید و بر برنامه‌های موسیقی مدرسه نظارت کنید، تأکید بر ساز برای شماست. برای تقویت نوازندگی خود تشویق می شوید که دوره های آواز را بگذرانید.