6 کارشناسی برنامه ها که در اردن for 2024

کارشناسی برنامه ها که در اردن for 2024Filter
    • Amman, اردن

    زبان انگلیسی, اوستایی

    گروه علوم کامپیوتر یک برنامه کارشناسی را در زمینه امنیت سایبری ارائه می دهد. پس از اتمام مدرک تحصیلی این برنامه ، دانشجویان مدرک لیسانس را در زمینه امنیت سایبری بدست می آورند ، که متخصصان بسیار آموزش دیده ای را در زمینه امنیت سایبری آماده می کند.

    • Amman, اردن

    زبان انگلیسی, اوستایی

    این یک دوره کارشناسی چهار ساله است که منجر به مدرک لیسانس علوم (B.Sc.) در علوم کامپیوتر می شود. وظایف اصلی ما آموزش نسل بعدی متخصصان فنی در مهارت ها و دانش بنیان لازم برای ایجاد و مدیریت شرکت های پایه فناوری است که رشد اقتصادی آینده و بهبود سطح زندگی را فراهم می کند.

    • Balqa Governorate, اردن

    زبان انگلیسی, اوستایی

    بخش بازاریابی در دانشکده بازرگانی برای تأمین تقاضای فزاینده در بازار کار تأسیس شد که شاهد رقابت شدید و بی سابقه ای است ، به ویژه با روند فزاینده به سمت جهانی سازی ، خصوصی سازی و بازارهای آزاد.

    • Balqa Governorate, اردن

    زبان انگلیسی, اوستایی

    گروه طراحی گرافیک در ابتدای ترم دوم سال 2000 تأسیس شد. این یک رشته عملی است که دانش و مهارت فنی و فنی را با هم ترکیب می کند و دانشجویان را قادر می سازد تا به طراحان گرافیک تبدیل شوند که قادر به تولید محصولات با استفاده از وسایل دیداری هستند. ، مانند مجلات ، روزنامه ها ، کتاب ها ، بسته بندی و انیمیشن. همچنین آنها را قادر می سازد تا کمپین های تبلیغاتی چند منظوره را راه اندازی کنند.

    • Amman, اردن

    زبان انگلیسی, اوستایی

    کارشناسی در برنامه مهندسی الکترونیک توسط کمیسیون اعتباربخشی مهندسی ABET ، http://www.abet.org معتبر است. این برنامه بر الکترونیک به عنوان یک تخصص در عرصه مهندسی برق تمرکز دارد. این دوره های به روز در زمینه میکروالکترونیک و برنامه های کاربردی را برای دانشجویان فراهم می کند. این مقاله شامل تجزیه و تحلیل و طراحی با استفاده از جدیدترین ابزارها و نرم افزارهای بین المللی است که توسط صنایع مدرن پذیرفته شده است. این برنامه درسی شامل زمینه ای جامع از زمینه های اولیه مهندسی برق مانند رایانه ها ، ارتباطات ، نیرو و کنترل طراحی شده است. دانش آموزان مهارتهای عملی مورد نیاز را کسب می کنند که همزمان با دانش نظری آموخته شده در زمینه های مختلف است.

    • Balqa Governorate, اردن

    زبان انگلیسی, اوستایی

    گروه معماری در آغاز نیمسال دوم سال تحصیلی 2008/2009 تاسیس شد. کادر علمی دپارتمان متشکل از گروهی از فارغ التحصیلان تمام وقت ممتاز از معتبرترین دانشگاهها و مکاتب دانشگاهی مختلف معماری است. همچنین شامل معماران خلاق و باتجربه ای است که تخصص لازم را برای ارائه دانش علمی مدرن به دانشجویان دارند.