Keystone logo

16 کارشناسی برنامه ها که در امور بین المللی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • علوم اجتماعی
  • روابط بین الملل
  • امور بین المللی
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (16)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی برنامه ها که در امور بین المللی

    کشور با یکدیگر تعامل سیاسی، اقتصادی، و اجتماعی. روابط آنها فوق العاده پیچیده، غرق در سابقه متراکم از جنگ و مذاکره. کارشناسی در امور بین المللی کمک خواهد کرد که این روابط را درک و شما را با انواع مهارت های قابل انتقال فراهم می کند.

    کارشناسی در امور بین المللی چیست؟ علاوه بر مطالعه چگونگی کشورهای تعامل، شما نیز ممکن است دوره در تاریخ، جغرافیا، اقتصاد، زبان، و علوم سیاسی را. به عنوان روابط بین المللی از جمله موضوع گسترده است، دانش آموزان معمولا مانند فرهنگ تطبیقی ​​یا اقتصاد سیاسی مورد نیاز برای انتخاب یک غلظت. دانش آموزان اغلب انتظار می رود به مطالعه در خارج از کشور و یا بدست آوردن کارآموزی در مراکز دولتی.

    حرفه چند که در واقع نیاز به درجه در روابط بین المللی وجود دارد، اما این بدان معنا نیست کارفرمایان پس زمینه آموزشی خود را نادیده انگارند.در مقابل، مهارت شما را از برنامه به دست آوردن آماده خود را برای طیف گسترده ای از رشته های حرفه ای. پیدا کردن موقعیت شغلی پر سود به مراتب مشکل کمتر است زمانی که شما به دست آوردن درجه.

    اکثر برنامه های را چهار سال برای تکمیل، هر چند شما فرصت فارغ التحصیل اوایل. هزینه های تحصیل خود را می تواند بالا و یا پایین، بسته به جایی که شما انتخاب می کنید برای ثبت نام. قبل از اعمال به یک برنامه، شما باید شهریه و هزینه های تحقیق به منظور بررسی است که شما قادر به شرکت در.

    اگر می خواهید برای قرار دادن دانش خود را از سیاست خارجی برای استفاده، شما می توانید یک حرفه ای به عنوان یک متخصص خدمات خارجی، مدافع حقوق بشر، و یا دیپلمات دنبال کنند. همانطور که شما بسیاری از مهارت های انتقال به دست آورد، تعدادی از دیگر فرصت های حرفه ای در دسترس نیز وجود دارد. بسیاری از دانش آموزان در امور مالی، بازاریابی، و آموزش و پرورش کار می کنند. هستند بسیاری از کارفرمایان که ممکن است تحقیقات خود را و مهارت های تحلیلی پیدا ارزشمندی می باشند وجود دارد.

    برنامه های امور بین المللی توسط دانشگاه های بین المللی همه در سراسر جهان ارائه شده است. همچنین گزینه های آنلاین در دسترس وجود دارد. اگر شما آماده برای به خودتان آموزش در پیچیدگی های سیاسی و اجتماعی هستند، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.