Keystone logo

28 کارشناسی برنامه ها که در بازاریابی بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات بازاریابی
  • بازاریابی
  • بازاریابی بین الملل
رشته های تحصیلی
  • مطالعات بازاریابی (28)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی برنامه ها که در بازاریابی بین الملل

    مدرک کارشناسی یک برنامه چهار ساله مدرک کارشناسی انتخاب شده توسط بسیاری از دانشجویانی که می خواهید برای رفتن به یک میدان حرفه ای است. این یک پیش نیاز برای گرفتن درجه کارشناسی ارشد از جمله کارشناسی ارشد یا دکترای است. درجه کارشناسی ارائه یک دید کلی از یک موضوع به عنوان آمادگی برای یک درجه بالاتر از تخصص های ارائه شده توسط ترین درجه کارشناسی ارشد. دانش آموزان درجه از طریق ترکیبی از در کلاس مطالعه و تحقیق و پروژه مستقل به دست آوردن.

    کارشناسی در بازاریابی بین المللی چیست؟ دانش آموزان اول نیاز به درک درستی از برخی از چالش های ذاتی در جهان کسب و کار بین المللی است. این درجه از دانش آموزان نه تنها از اصول بازاریابی و تبلیغات، بلکه چگونه به حرکت برخی از مشکلات شایع است که از کار در کسب و کار است که انتظارات فرهنگی متفاوت بوجود می آیند می آموزد.

    سود عمده از درآمد یک کارشناسی در بازاریابی بین المللی توانایی گسترش جاه طلبی های کسب و کار شما فراتر از مرزهای جغرافیایی است. جهانی شدن تبدیل شده است به طور فزاینده در جهان کسب و کار مدرن مهم است، و کارمندانی که مایل و قادر به کار با دفاتر خارج از کشور با ارزش است.

    هزینه نهایی درآمد کارشناسی در بازاریابی بین المللی بستگی به مدرسه دانش آموزان شرکت کنند. اغلب، هزینه های مرتبط با آن مانند کتاب و هزینه های که ممکن است هزینه نهایی تاثیر بگذارد.

    دانش آموختگان با مدرک لیسانس در بازاریابی بین المللی تعدادی از گزینه های شغلی به آنها باز است، از جمله مدیریت بازاریابی، روابط عمومی و تحقیقات بازار. علاوه بر داشتن مهارت های لازم برای این شغل، دانش آموزان نیز قادر به انجام وظایف خود در بازار های بین المللی، گاهی اوقات اقدام به عنوان یک رابط بین شرکت های ایالات متحده عامل در خارج از کشور و یا شرکت های خارجی با دفاتر در ایالات متحده استاکثر مشاغل در بخش خصوصی یا به عنوان مشاور مستقل هستند.

    برنامه های بین المللی و داخلی در دسترس از انواع دانشگاهها وجود دارد. سود درجه آنلاین کارشناسی در حال حاضر راحت تر از همیشه و اجازه می دهد تا برای یک سطح بالایی از انعطاف پذیری. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.